Doa pengasih paling mujarab

Doa pengasih ini baik diamalkan supaya mendapat kekasih yang dihajati. Jika suka seseorang itu berusahalah secara baik dan bukan secara paksaan seperti menggunakan minyak pengasih, minyak cenuai dan lain-lain minyak yang dimentarakan dengan menggunakan sihir.

Jika mengamalkan ayat-ayat suci Allah SWT akan mendapat berkat serta kasih sayang yang tulin. Kasih sayang berpanjangan. Jika menggunakan ilmu pengasih yang menggunakan sihir, selepas masanya, kekasih anda akan sedar dia disihirkan. Jauhkan sihir kerana ia adalah syirik dan dosa besar. Tak bau syurga bila mati.

Banyak ilmu-ilmu pengasih diantara ilmu pengasih yang terbaik ialah Doa Pengasih Nabi Yusuf. Untuk mengetahuan Doa Pengasih ini amat kuat sekali jika di amalkan selalu selain ianya boleh membuat individu-individu yang berdepan dengan orang yang selalu mengamal doa ini akan rasa kasihan dan amat sayang kepada orang tersebut.

Amalkan dua doa ini yang sebaik-baiknya kepada mereka yang berhajat mendapat kekasih hati supaya dijadikan teman hidup.

Cara-caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih atau suami anda, bacalah kedua ayat ini. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati. Dihembus perlahan kearah mukanya. Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

Wasallam.

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

242 Responses to Doa pengasih paling mujarab

  1. yusri berkata:

    Semoga mendapat keberkatanya…..amin…

  2. tuan hamba berkata:

    salam tuan guru, izinkan hamba megamalkan ayat ini.tk tuan guru

  3. khumeara berkata:

    kalau di bca pada gmbar bleh tk??? sbb kita org berjauhan

    • lynda lynn berkata:

      As salam. Kalau orangnya jauh macam mana? Hubungan jarak jauh xpernah bsua, hanya gambar jd tatapan..takut ada org ke 3. Biasa dr pihak lelaki la. mcm mana nk amalkan.

  4. sabridwan berkata:

    salam…..trima kasih…harap2 Allah perkenankan doa kita semua…amin…….

  5. mohar berkata:

    Ada sesiapa yang nak susu kambing segar,jus delima dan Alga Mekah call lah saya 0192193432

  6. Khairul berkata:

    izinkan saya mengamalkan ayat ayat dari blog ini. Hanya Allah sahaja yang mebalas budi baik tuan. Terimakasih.

  7. sempurna88 berkata:

    asalamualaikom…izinkan saya mengamalkan surah ini dari blog tuan…

  8. ein berkata:

    as salam..mohon simpan, baca dan amalkan…

  9. hamba allah berkata:

    salam…terima kasih kerna memberi pengetahuan seperti ini…..i will try n b’usha..tq..

  10. khairul anuar berkata:

    salam..harap2 smua ni akan berkesan..insyaallah..

  11. joe berkata:

    Salam,,mohon izin mengambil ayat ini..t,kasih.

  12. zulkiflee berkata:

    salam tuan guru yg diharmatkan
    izinkan kesaya ini mengamal ayat yg tersebut tadi
    saya ucapan terima kasih
    selamatkan didunia dan akhirat

  13. ryan vandes berkata:

    islam itu indah kalau sudah memahaminya

  14. wan berkata:

    Salam..tq n mohon izinkan sy mgamalkan doa ustaz

  15. along berkata:

    terima kasihh..mtk izin utk amalkan dan sampaikan pada yg memerlukan..

  16. khoiri berkata:

    izin ngamalkan ya ustaz,,, dan smoga brmanfaat..amin

  17. dewi malahayati berkata:

    salam…tlng izin kan saya mengamal doa ini,

  18. hasmah berkata:

    izankan sy amal surah ni,

  19. untuk insan tercinta berkata:

    Salam..terima kasih untuk surah ini ustaz..mohon saya mngamalknnyer..muda2an allah mmberkati jasa baik ustaz..amin..

  20. diana berkata:

    Moga doa ini membawa kebahagian yg diberkati Allah..terima kasih. halalkn ilmu.

  21. Barcelona10 berkata:

    izinkan saya mengamalkannya,,,smoga gru mengizinkannya dngan ikhlas

  22. ilyas berkata:

    kalau si dye xdak dpn mata..cm mane plak 2

  23. Hamba Allah berkata:

    Boleh tak dibuat dari gambar sahaja ? Sebab berjauhan ?

  24. aloy berkata:

    Salam..
    Mohon mtk izin tuan mengamalkn ayat ini..

  25. khoir berkata:

    izin ngamalkannya ya pak ustaz,..

  26. Bakis syaifour rizal berkata:

    assalamualaikum . . . izinkan ana untuk mengamalkan ayat tersebut yaa ustadz

  27. nina berkata:

    salam..bolwh ke amalkn doa ni dr jauh or dlm gmbar sbb jrang jmpa keje jauh..

  28. norfazlin othman berkata:

    izinkan saya amalkan ilmu ini ustaz

  29. ahmad faizal ahmad zamzami berkata:

    assalammualaikum..izinkan saya mengamalkan ilmu ini ustaz..

  30. Razal berkata:

    Izinkn saya amalkn

  31. moyong berkata:

    tuan MOHAR alga mekah sekor brape rm ?

  32. jipong sidharta berkata:

    apa ada baek nya bc setelah sholat tahjud am subuh.

  33. Indah berkata:

    Salam. Mohon izin untuk diamalkan. Terima kasih

  34. man _11 berkata:

    assalmualaikum…mohon izin untuk mengamalkn…terima kasih..

  35. shukri berkata:

    mohon izin jadi murid mu dgn ilmu yg d beri…

  36. embun bt ahmad berkata:

    saya akan amalkan ayat ini demi kebahagian rumah tangga

  37. mulyadi berkata:

    izinkan saya mengamalkan semogah barokah !!

  38. humaira' berkata:

    mohon izn utk damalkn…

  39. muhammad iqbal bin madzlan berkata:

    semoga Allah memakbulkan doa sya dan tuan guru izinkan saya utk memperoleh cinta kedua saya…aminnnnn

  40. syam berkata:

    salam.sy nak tanye,bc yusuf dulu ke ayt yassin.ke tak kisah mane2.sbb lain blog lain susunannye.tq

  41. B1D4D@R1 berkata:

    KLU BERJAUHAN GMNA PAK USTAD

  42. kak ros berkata:

    Salam. Terima kasih. Izinkan saya mengamalkan syat ini.

  43. suhaimi agau berkata:

    insyallah…mudah mudahan Allah memberkati,memberi petunjuk dan hidayah amin..

  44. eno berkata:

    assalamu’alaikum,,,,saya mohon izin / ijazah untuk mengamalkan ayat tersebut,,,mohon doa restunya,,, terima kasih

  45. reza berkata:

    bgai mana, kalau tdk bernah ketemu,

  46. myra berkata:

    macam mana kalau orangnya jauh?
    boleh dibacakan pada gambar?

  47. aliesya berkata:

    kalau berjauhan mcmn ustaz

  48. aliesya berkata:

    salam, kalau ayat nie dibaca pada mkn contohny gula utk di bancuh kopi dllny , lalu dberi mkm pd target mcmn boleh tak? adakah perbuatan nie menyalahi hukum syarak

  49. ct berkata:

    izinkn sy utk mgamalkan doa ini

  50. ct berkata:

    mohon izin u mgamalkan nye

  51. Hamdan berkata:

    Salam tuan, mohon diberi kebenaran utk mengamalkan doa-doa ini. Trimakasih.

  52. JAM berkata:

    MOHON IZIN DIAMALKAN DOA DAN ZIKIR INI

  53. Nazz berkata:

    Blh x klu bca niatkn utk tmbah kuota?

  54. Heri Eko berkata:

    mohon ijin untuk mengamalkan kepada semuanya ustadz, trm kasih.

  55. etty rina sari berkata:

    Kalau berjauhan gmn ustad!saya tidak punya fotonya.

  56. etty rina sari berkata:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?karena berjauhan

  57. etty rina sari berkata:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?

  58. etty rina sari berkata:

    Gmn ustad,tdk pernah bertemu,sms dan telp udh tdk pernah?

  59. adyqz berkata:

    Klu bca dr jauh blh tak?Sbab kami tggl bjauhan.

  60. muhammad berkata:

    saya minta izin

  61. azry berkata:

    Mohon utk mengamalkan terima kasij

  62. ni berkata:

    izinkan saya amalkn doa2 dr blog tuan

  63. nizam berkata:

    izinkn sye amalkn doa2 dr blog tuan

  64. asw. smoga alloh mnambah ilmu tuan guru, amin,, dan izinkan sy tuan mengamalkn doa ini

  65. niza berkata:

    Assalamualaikum.Mohon share dan amalkan ya.:)

  66. Tery Bogard berkata:

    Minta izin copy ayat ni ustaz.Terima Kasih..

  67. waney berkata:

    salam…boleh tak tunjukkan cara untuk sampaikan ayat pengasih kalau kekasih hati duduk berlainan negeri n jarang bertemu??

  68. che mansor berkata:

    mohon izn dari tuan untuk guna dan amalkan

  69. darling berkata:

    assalamualaikum…izinkan sy mengamalkan doa ini…terima kasih

  70. Mohd nor berkata:

    Aswb. Izinkan saya mengamalkannya. Tk byk2

  71. sayang berkata:

    izikn sya mengamalkannya.

  72. hamba ALLAH berkata:

    assalamualaikum..izin kan saya amal kan ye ustaz dan saya nak tnya kalau si die ddk jauh n jarang berhubung mcm mane nk amal kan ustaz??? mntak penjelasan :).. time kasih..

  73. ct berkata:

    Kalau saya baca pada gambar boleh x?

  74. eira berkata:

    Kalau nk bce tgk gambar mujarab tak agk2nya,harap sgt dpt mmbantu

  75. citi berkata:

    Salam. . Ustz. Kalau kita baca tampa jumpa dia boleh ke? Sbb kami jarang bjumpa. . Atau membaca sambil membayangkn dia. .

  76. Hamba Allah berkata:

    Izinkan saya mengamalkannya. Terima kasih 🙂

  77. ahmad ahmadi berkata:

    salam.izin mhon amalan ayatni tok guru

  78. hai berkata:

    Salm..Mohon kebenaran untuk meggunakan dan share ilmu ini ustaz

  79. zack berkata:

    mohon izin untuk diamalkan.
    tq

  80. Nurhisyam berkata:

    salam..mohon kebenaran untuk mggunakan amalan ini ustaz..

  81. Syurga Islam 7 berkata:

    Assalamualaikum wbt..minta utk mengamalkan ye.:D

  82. hairy s berkata:

    insyallah mohon kebenaran untuk mengamalkan dan dikongsi..terima kasih

  83. agus prawiro sutejo berkata:

    mohon ustaz izinkan dan iklaskan sy untuk mengamalkannya

  84. lis berkata:

    izinkan mohon amalkan ye

  85. akhimullah berkata:

    saye memohan agar saya mendapat gadis pilihan saye amin

  86. MOHs khalif berkata:

    Ada kah lagi Ayat2pengasih yg boleh di Amal kan yg dtg dari “firman atau Hadith” yg boleh di sampai kan kpd sya, utk amalan yg mendatang kesan yg mendalam.tlong Email kan sya.Tmksk,Wabillah hi taufiq walhidayah Asmlkm Wmtlh.😊

  87. kamarozaman berkata:

    terima kasih, izinkan saya amalkannya. Pak uztaz

  88. teena berkata:

    Assalammualaikum…minta izin untuk saya mengamalkannya

  89. aan berkata:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah

  90. aan berkata:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah pak ustadz

  91. AZHAIRI berkata:

    TERIMAH KASIH.IZIN KAN LAH SAYA MENGAMAL ILMU INI….

  92. Yanti berkata:

    Salam….terima kasih mau saya amal km doa ni.

  93. Sy pon minta izin utk mengamalkanya Pak ustad

  94. Ismail berkata:

    Izin kan saya untk mengamal lan nya

    salam ismail

  95. wan berkata:

    kalau duduk berjauhan mcm mane ye pak ustaz

  96. salam tuan guru saya ingin meminta izin untuk megambil ayat ini…terima kasih…

  97. amri berkata:

    minta izin utk diamalkan

  98. Izzat berkata:

    Izinkan saya mengamalkan ayat ini ustad..

  99. Ihsan Desa berkata:

    salam .mohon amal ye.terima kasih

  100. hamba allah berkata:

    minta izin mengamalkan

  101. aminah saleh berkata:

    assalamualaikum ustad..saya aminahsaleh ,,sebenarnye saya memang da lama amalkn doa pengasih dr surah yusof dan surah tahaa…ni..bagi tempat kerja saya..memang saya akui..saya di ketepikn oleh bangsa lain..dan tidak mendapat sokongan dr mereka…slalu kesalahan saya saja yg mereka nampak…lalu saya bersabar sehingga.25thn di tempat kerja..biarpon hati ni melihat bangsa lain di naikkn pangkat..saya tetap sabar…kerana saya yakin hari saya pasti ade..yg membuat saya rasa yakin tentang kedua doa ini..setiap kali ade ‘meeting antara leader dgn operatornye ..saya lah yg mendapat’POOR’ pd perkejaan saya..padahal..apa yg di suroh saya buat..hinggalah saya terbaca akan kebaikan surah ini..dan ALHAMDULLILAH…x de lagi meeting..dan poor untok saya..hari hari..lepas solat saya baca surah ni..saya sebut nama leader saya..dr klua rumah..sampai depan mata saya..lalu itulah saya lakukn..tujuan saya memang iklas dan bukan untok bodohkn org..cuma jgn pandang saya begitu rendah…walau mcmane pon saya berbuat baik..pd mereka..sbb takut riak…satu lagi problm saya ustad…ade satu mat ni suka tengok saya..bila tersempak..hati saya berdenyut kuat…..padahal saya ni da 50 thn..saya cuma niat YAALLAH…lindungi aku..aku takut..maka lindungi aku dr budak ni..amin ..assalamualikum..

  102. R.Zebua berkata:

    qobiltu

  103. mama ipoh berkata:

    As salam tuan guru.Minta diizinkan mama menggunakan doa ini utk bebahagian anak2 mama…

  104. Pingback: Doa Penunduk | Naziza's Blog

  105. Pingback: Doa Pengasih | Naziza's Blog

  106. Didi berkata:

    Terimakasih …… Do’anya dan ijinka saya mengamalkannya, moga Allah mengabulkannya …Aamiin

  107. emiwira berkata:

    ustad…. mohon izin untuk belajar dan menggunakan segala yang ustad kongsikan di blok2 ustad… amin…

  108. hidayah berkata:

    Minta izin untuk amalkan doa ini..

  109. airil berkata:

    assalam..mohon utk amalkan ayat ini..syukran..

  110. Samani berkata:

    assalamu’alaikum Wr Wb, mohon izin dan Ridho nya saya mau mengamalkan ilmu ini dengan sepenuh hati..

  111. ije berkata:

    as salam..,izinkan saya untuk amalkan nya…as salam

  112. lynda lynn berkata:

    As salam. Kalau orangnya jauh macam mana? Hubungan jarak jauh xpernah bsua, hanya gambar jd tatapan..takut ada org ke 3. Biasa dr pihak lelaki la. mcm mana nk amalkan.

  113. nonggou berkata:

    Apa hukumnya pakai minyak pengasih yg suda d isi doa nabi yusuf 4 dn nabi sulaiman.

  114. Nor Adibah berkata:

    Asslm,
    Sy minta izin utk doa tersebut.

    SY juga ingin mencadangkan supaya, setiap ilmu yg dikongsi, dinyatakan “dihalalkan semua ilmu2 tersebut dan mohon rujuk pada org yg lebih berpengetahuan pula”. Cadangan ini sy rujuk pd siaran “Tanyalah Ustaz” berikutan keberkatan ilmu. Kdg2 kita ingin mengamalkannya tp x jd. Mungkin halangan keberkatan.

    Wallahualam.

    Terima kasih. Asslm.

  115. hamba ALLAH berkata:

    izinkan saya amalkan doa ini ustaz. terima kasih 🙂

  116. Nadzrudin berkata:

    Mohon izin utk mengamalkan doa dari ustaz..

  117. Hamba Allah berkata:

    mohon izin mengamalkannya usyadz…smg jd berkah jika saya amalkan

  118. Ish Naruhinata berkata:

    Assalamualaikum.wrb. Pak uztads
    izinkan saya mngamapkan ayat ini.

  119. Ezali berkata:

    Salam, mohon kbenaran amalkan

  120. Ezali berkata:

    Salam, minta izin amalkan

  121. hola berkata:

    salam tuan guru minta izin untuk diamalkannya ,,

  122. yanti berkata:

    Assalamu Alaikum tuan guru,,sy mnt izinnya untuk mengamalkan doa ini untuk rumah tangga saya.mksh

  123. Anjing berkata:

    Napa pak ustatd hrus bca do’a itu

  124. fuad berkata:

    Izin kan saya mengamalkan

  125. ziza berkata:

    salam, minta izin saya mengamalkannya.

  126. firdaus berkata:

    mohon dibenarkan untuk mengamalkan ayat ini

  127. rasyid berkata:

    minta izin mengamalkn nye tuan

  128. zaidi berkata:

    assalamualaikum…guru izin kan saya mengamalkan doa ni

  129. Hisabi berkata:

    Izinkan saya mengamalkannya,,

  130. A'AL MANFAAT berkata:

    semoga bermanfaat.. mohon izin mengamalkannya ya pak.. terimakasih semoga anda selallu dalam perlindungan ALLAH SWT.. AMIN..

  131. MUHAMAD AIDIL AMIN BIN RAMLAN berkata:

    Assalamualaikum. Saya ingin bertanya..bagaimana pula kita mahu menggunakan doa ini sekiranya kekasih kita berada berjauhan dan tidak berkesempatan untuk berjumpa ??

  132. heri berkata:

    Asalamualaikum mksh pak ustaz atas ilmunya moga bermampa,at buat kita smua amin yarobalalamin

  133. Riki somantri berkata:

    Hatur nhun atos ngaposting do’a mudah2an bermanfaat ..amiin

  134. hamba allah berkata:

    Izin kn sya mngmbil ayat ini dr blog tuan

  135. ameer berkata:

    Izinkan saya ustaz. Barakallah

  136. nurulnadzirah berkata:

    Izinkn saya amalkn….hllkn semua ilmu yg sy dpt hrini…..

  137. siti nurfatihah berkata:

    Harap-harap allah memberkati doa kita terhadap orang yang kita sayang.saya pun single. Sesiapa yang single tu cuba lah call saya.nombor nyer.01123410264.

  138. fitrah berkata:

    assalamualaikum. saya fitrah. saya bakal bernikah pada bulan 8. tapi tiba2 ibu kepada tunang saya memutuskan pertunangan kami tanpa sebab. saya rasa sedih sebab kami sama2 sayang. tunang saya terus mendiamkan diri. setelah berubat, ternyata ibunya ada menyimpan benda yang tidak baik. saya sayangkan dia. ibunya menundukkan anaknya supaya dengar cakap. saya sangat sedih dan kecewa..

  139. Mohonmaaf, apakah Rasululloh melakukannya kepada istri-istri Beliau Ustadz? Terimakasih atas penjelasannya!

  140. mohamad azrie berkata:

    minta izin saya mengamalkan ayat ini.

  141. Rhizhal putra prabu sriwijaya berkata:

    Mohon izin untuk saya, yang mau mengamalkannya…
    Semoga saya berhasil.. Amiin

  142. rozita berkata:

    salam…izin kan saya mengamalkannyer

  143. maesaat berkata:

    Mohon dihalalkan ilmu untuk diamalkan.

  144. Izzat berkata:

    Terima kasih tuan guru atas petua ini. Izinkan saya ambil, simpan dan amalkan.

  145. Malek berkata:

    Salam Ustaz…izinkan saya amal ayat ini.

  146. Hamba Allah berkata:

    minta izin saya mengamalkan ayat ini.

  147. Jasman berkata:

    Semoga di mujarap amin2x ya allah

  148. hamba Allah berkata:

    Mohon izin share dan mengamalkan ilmu

  149. wiewong berkata:

    salam tuan..mohon izin amalkn dan halalkan ilmu ini..

  150. kemat hassan berkata:

    Terima kasih…
    semoga mendapat keberkatan dibulan mulia ini.

  151. Zueriana berkata:

    Terima kasih Ustaz ataz perkongsian

  152. aida berkata:

    Salam ustaz…izinkan saya mengamalkan doa ini…

  153. aida berkata:

    Salam ustaz…izinkan saya mengamalkan doa ini…bgaimana klo kekasih saya tinggal jauh. Sering menyepi. Susah dihubungi. Terlalu mengutamakan teman dari saya. Setelah 6 tahun masi tak mau menikah

  154. malek berkata:

    Saya ingin bertanya…mcm mana pula dgn keadaan di mana org yg saya minati berada jauh dan hanya sekali setahun berjumpa?memadaikah hanya sekadar saya baca doa2 ini dan menghembuskan di gambarnya?mohon pencerahan…

  155. hafiz hamdani berkata:

    bagai mana jika kekasih kita hajati jauh dan jarang berjumpa…

  156. Kalau sesorang itu tiada di depan mata, mcm mana pula ustaz? Maksudnya tinggal berjauhan dan pasangan tidak menyedari kita mencintainya…….

  157. rohaya hassan berkata:

    Kalau berjauhan mcm mana pulak tu.
    Tolong jgn siarkan nama penuh sy

  158. shakri berkata:

    Assalamualaikum,izinkan sy

  159. roy berkata:

    Boleh bc pd gambar? Sbb jarang bertemu. Tp caranya dgn meniup pd gambar dia ke? Kena baca berapa kali?

  160. nor berkata:

    salam ustaz.. mintak halalkan ilmu ini.. saya ingin minta izin untuk mengamalkan nya..

  161. Muh. Taslim BH berkata:

    Mohon izin utk mengamalkan doa dari ustaz..
    Semoga dapat berkah amin… terima kasih… semoga sama-sama sukses

  162. masdi berkata:

    Assalamualaikum mohon di ijazahkan untuk di amalkan ilmu yang berkat ini..terima kasih Tuan..

  163. Johan berkata:

    Mohon izin untuk di amalkan

  164. suzana berkata:

    SAYA NAK AMALKAN MOHON DI IZINKAN ….klu d baca pad gambar blh tak

  165. siti berkata:

    mohon izin ye ustaz

  166. zakaria berkata:

    Izinkan saya mengamalkan……….terimakasih

  167. saiful berkata:

    Assalamualaikum…mohon halalkan ilmu…terima kasih…

  168. yusmiati berkata:

    Ass….
    hamba Allah
    saya sangat cinta sama dia. Tapi dia telah meninggalkanku tanpa alasan apa-apa. Dia sekarang jauh yg ada cuma fotonya..mcm mana kita baca dekat foto..mhon solusinya ya ustaz

  169. yusmiati berkata:

    Assalammualaikum ya ustaz..
    hamba Allah
    Bagaimana kalau kita jauh hbis brtemu tak prnh jmpa lg saya sgt cnta sm dia dan ingin mnjadi pedamping hidupku tuk slmanya..bleh tak baca dkat gmbar dan gmn cara mengamalknnya.
    saya mohon solusi dari ustaz.

  170. rossita shaari berkata:

    assalamualaikum.izinkan saya mengamalkan demi kebahagiaan rumahtgga saya.tk…

  171. mohd fadhil berkata:

    Mohon Izin mengamalnya

  172. rohmawatie berkata:

    Semoga suami q memberikan kasih syank’y kpda q dan kluarg q smpai akhir hidup kami

  173. khai berkata:

    Tuan guru kalau berjauhan blh kah dibaca pada gambar sahaja

  174. khai berkata:

    Mohon izin untuk amalkan tuan guru

  175. Hana Aisyah berkata:

    Ada yg kata ini amalan syirik.. Sihir.. Saya pun tak pasti. Katanya ada guna jin pendamping. Jin tersebut yg akan membuatkan orang yang pandang kita jatuh kasih dan dengar cakap kita..

  176. vivi berkata:

    Assalaamu’alaikum wr.wb.
    Mohon izin untuk mengamalkannya, ustadz.
    Wassalaamu’alaikum wr.wb.

  177. saya berkata:

    mohon izin untuk diamalkan

  178. mohd izzat ismail berkata:

    mohon izin di amalkan

  179. noraleena lyanna berkata:

    Mcm mna mau buat dia btol syg kt kita..

  180. terima kasih mohon berkahnya

  181. Amir berkata:

    Assalamualaikum , saya tertarik dengan artikel ini , izinkan saya nak mengamalkan doa ini , artikel ini ditulis kena baca doa ini di hadapan orang yang kita suka , masalah dia saya berjauhan dengan orang yang saya suka , bolehkah saya membaca doa ini di hadapan gambarnya sahaja ?

  182. nor akidah binti isa berkata:

    assalamualaikum ustaz…saya ingin bertanya jika seseorang itu membenci kita dengan sedikit kesalahan yang kita buat boleh tak baca doa ni.saya inginkan yang terbaik insyaallah

  183. diana berkata:

    Bagaimana pula jika orang yg saya kasihi adalah bukan muslim? Adakah saya boleh mengamalkan surah ini terhadapnya?

  184. Shah berkata:

    Izin kan saya copy paste ayat ni buat amalan … terima kasih

  185. NurSyafi Suhaimi berkata:

    …boleh tak ayat ini digunakan kepada anak-anak, orang jauh dari mata.

  186. nurul berkata:

    Mcm mna pula klau orang y jauh .. dan jarang kita jumpa.. boleh ke bca hnya dgn tgk gambar sahaja
    Mohon bgi jawapn..

  187. Mint berkata:

    Ijin Amalkan

  188. Mint berkata:

    Jika Orang yang kita mau jauh dan ndak pernah sua apa bisa cuma lewat gambar

  189. ashikin berkata:

    Aslkum boleh tak kedua ayat tersebut di baca zikir selepas solat? Sebab kami berjauhan, izinkan saya mengamalkan doa ini

  190. hamba berkata:

    salam tuan guru, izinkan hamba megamalkan ayat ini.tk tuan

  191. nita berkata:

    Trima ksih.izinkan sy tuan

  192. mizal berkata:

    Assalamualaikum, Ustaz, saya mohon kebenaran dan izin untuk diamalkan. Terima Kasih

  193. zaky ramadhani berkata:

    saya bisa paham dngan kata kata nie , mga dpat hdayah

  194. bella berkata:

    mohon izin ya tuan guru. assalamualaikum, syukran.

  195. dhiny berkata:

    Gimana caranya membacakan do’a itu kalau orangnya ga pernah ketemu lagi.

  196. emmy berkata:

    m0hon izin utk mengamalkan tuankuguru

  197. Abdul hamid berkata:

    Izinkan saya mengamalkan nya

  198. alia berkata:

    ijazahkan ilmu ini ya. terima ksih.

  199. Aireen Sofea berkata:

    Assalamualaikum..
    Mohon izin utk mengamalkn doa ini..
    Terima kasih..

  200. By Zillah berkata:

    Assalamu’alaikun

    Minta Izin Untuk Mengamalkannya…. 🙂

    Trmksh…

  201. kawan berkata:

    Assalamualaikum, thanks for sharing.. alhamdulillah

  202. nur berkata:

    lw org ya jauh bs gk dibaca pd foto ya ustad.

  203. Wan berkata:

    Saya mohon dengan izin ustaz untuk amalkan doa ini. Semoga Allah mempermudahkan lagi urusan yang saya hadapi.Amin.. Terima kasih Ustaz.

  204. Ifa berkata:

    Assalammualaikum , izinkan saya membaca dan mengamalkannya , terima kasih , 🙂

  205. ahbiey berkata:

    Kalau tanpa berjumpa boleh ke?

  206. Syukriah berkata:

    Assalamualaikum, mohon izin ustaz untuk mengamalkan ayat ini

  207. ran berkata:

    mohon izin untuk mengamalkannya

  208. Akhi Hafizz berkata:

    mohon izinkan saya mengamalkannya , halalkan ilmu ini , jazakallahu khair akhi .

  209. umi kalshom berkata:

    Mohon izin utk menganalkannya. . Terima kasih

  210. mia berkata:

    kalau jrg jumpa mcm mna nk tiup kan dekat muka, klu dri jauh

  211. khairul berkata:

    Assalamualaikum, saya mohon izin untk mngmalnya .agar bermafaat dan diberkati.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s