Doa menguatkan zakar dan tenaga batin



1) Agar Tua Kembali Muda.

Jika anda terasa lemah sendi tulang dan lesu urat geramat kerana sudah lanjut usia (sudah tua), anda tidak seharusnya berserah begitu sahaja. Tenaga anda masih dapat dipulihkan sekiranya anda amalkan doa di bawah ini setiap hari selepas sembayang Asar atau Isya’ sebanyak 7 kali. Insya-Allah akan pulihlah tenaga batin anda seperti tenaga anak muda layaknya. Inilah doa yang perlu diamalkan.

Bismillah Hiroh Man Niroh Him Yaa wahidul baqil qawiyul mathin. In nalloha qawiyun, ngazizun, yaa qawiyu biroh matika yaa ar hamar roohimin.

2. Terapi Seksual Gangguan Sihir (1).

Di sini di perturunkan cara-cara merawatNya. Jika ada keyakinan Insya-Allah amalan ini berjaya menghapuskan sihir-sihir tersebut. Bacakanlah ayat-ayat di bawah ini sebanyak 7 kali pada air, lalu airnya itu dibuat minum dan digunakan untuk membuat permandian (ia itu pada mereka yang terkena sihir itu) selama 7 hari berturut-turut. Insya-Allah sihirnya akan gugur. Sekiranya masih belum terhasil buatlah beberapa kali ulangan. Dan banyaklah berdoa kepada Allah.

1) Surah Yunos 81-82.
Qola Musa maa jiktum bihis sihru innol lohha sayubthiluhu innol lohha laa yuslihu ngamalal mufsidin. Wayuhikkul lohhul hakqo bikalimaatihi walau qarihal mujrimun.

2) Surah Al-’Araf 117-122
Wa awhainaa illa musa an alqi ngasaaka faiza hiya talqofu mayakfikun. Fawaqo ngal hakqu wabathola maa kaanu nyakmalun. Fa ghu libu hunaa lika wan qolabu sho giriin. Wa ulqiyas shaharotu saajidin. Qolu aaman na birobbil ngalamin. Robbi musaa wa haarun.

3. Surat Thaha 69.
Innama sona ghu kaidu saa hirin walaa yuflihus syaahiru haisu ataa.
Untuk mengelakan kesalah bacaan dan bunyi yang betul. Sila rujuk pada kitab-kitab suci Al-Quran, kerana tulisan rumi kekadang mempunyai kata bunyi yang berbeza.

3. Terapi Seksual Gangguan Sihir (2).

Ambilah bekas berisi air, dan bacakan kepadanya surat Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas (Al-Mu’awwidzat) dan doa-doa di bawah ini.

Allah humma robbin Naasi az hibisbaksa wasfi antas syafi laa syifaa a illa syifa uka syifaa an la yugoo diru syaqoman.

(Maknanya; Ya Allah, Tuhan semua manusia, hilangkanlah penyakitnya dan sembuhkanlah, kerana Engkau-lah Yang Maha Menyembuhkan. Tiada kesembuhan, selain kesembuhan (dari) Mu, kesembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.)

Bismillahi arqika wal lohhu yasfika min kulli da in yukzika wa min kulli nafsin aw nga in hasidin. Allahu yasfika.

Dengan nama Allah, saya obati kamu (dengan rukyah), semuga Allah akan menyembuhkan dari setiap penyakit yang menyakitimu, dan dari setiap jiwa atau mata yang dengki. Semuga Allah menyembuhkanmu.

Angu zu bikalimaatil lohit taam maa ti min sarri ma holaq.
Aku berlindung dengan ayat-ayat Allah yang sempurna dari semua kejahatan yang diciptakan-Nya.
Bismillah hillazi laayazurru maas mihi sai un fil arzi wala fis syama ii wa huwas sami ngul ngalim.
Dengan nama Allah, yang dengannya segala sesuatu yang ada di bumi dan di langit tidak akan membahayakan. Dialah Yang Maha Mendengar, Lagi Maha Mengetahui.

Doa-doa tersebut di baca 7 kali pada air, lalu airnya di minum dan dipakai untuk mandi selama 3 hari. Insya-Allah sihir itu akan gugur dan ikatan sihirnya akan lepas.

Nasihat saya: Ini hanyalah sebahagian daripada usaha…lakukanlah dgn penuh yakin dan tawakkal kepada Allah s.w.t…insyaallah..Allah sentiasa bersama org2 yg sabar. Tak perlu ssh2 kesana kemari jumpa org yg tidak di kenali…usahakan sendiri dulu dan minta nasihat ustaz ustaz dan org alim.

4. Doa Penguat Zakar (1)

Cubalah kaedah ini untuk menguatkan Zakar anda yang lemah. Hendaklah membaca doa ini sebanyak 7 kali kepada air yang suam kemudian mandikanlah Zakar anda. Atau celupkanlah tuala kecil (good morning towel) ke dalam air suam itu kemudian perahkan airnya dan bungkuslah Zakar anda dengan tuala itu sehingga sejuk. Cubalah amalkan sehingga 7 hari berterusan, Insya-Allah

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Yaa Qahar, Lailla Ha il lulloh, Wahidul Qahar.

5. Doa Penguat Zakar. (2)

Faedah Doa Yang Di baca waktu lemah Zakar. Jika di rasai lemah zakar bagi jimak (bersetubuh), bacalah doa ini 3 kali kepada zakarnya di waktu hendak jimak (bersetubuh) itu niscaya jadi kuat bersetubuh. Insya-Allah Inilah Doanya.

Bismillah hirohman Niroh him.
Allah huma innaa Na ngu zubika tam mah. Warruhi, wad dami, walhmi, wasahmi, wal hurubi waljulubi watakzi. Faiza kozoita amron fain namaa yakulu lahu kun fayakun. ( 3 Kali)

6. Doa Penguat Zakar (3).

Anda amalkan doa ini dengan membacanya sebanyak 7 kali ketika hendak bersetubuh. Isya-Allah ia dapat mengeraskan Zakar anda dan dapat bertahan lama semasa menjalankan tugas anda itu. Inilah doa yang masyhur di kalangan tuk-tuk guru zaman dahulu yang masih di amalkan oleh sesetengah orang yang berpoligami pada zaman sekarang.
Doanya ialah.

Bismilah Hiroh Man Niroh Him
Alhamdu lillahil lazi kholako minal maa i basharo.

7. Doa Penguat Zakar (4)

Sebelum tidur ambil sedikit minyak urut dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskan tapak tangan anda.. Jangan gunakan minyak yang panas di takuti akan mencederakan zakar Anda. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jemari tangan dan urut di kelengkang ia itu di antara dubur ke telur zakar.. Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Baca doa ini sebanyak 7 kali .

Ya Qadim

Ya Daim

Ya Ahad

Ya Wahid

Ya Samad

Ya Allah – Ya Allah – Ya Allah

Ya Qahar – Ya Qahar – Ya Qahar

Lailaha il’aLlah hu Wahidul Qahar

Amalan ini amat berkesan dan kekadang dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan hebat sekitar 2 atau 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika dalam keadaan cuaca sejuk supaya ligament dan urat syaraf yang berada pada zakar dalam keadaan tahap kecergasan yang terbaik.

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

319 Responses to Doa menguatkan zakar dan tenaga batin

  1. hassan berkata:

    bagus sebab baru buang saka

  2. ahmad berkata:

    assalamualaikum… saya mintak izin tuan untuk saya amalkn .halalkn dunia akhirat. terima kasih

  3. Hashim berkata:

    Assalamualikum..izinkan saya mengamal doa ini kerana sesuatu yang diajarkan dgn niat yang ikhlas akan mendapat pahala. Wallau’alam

    • asro berkata:

      assalamualaiku wwbt..ustad izinkan sy mengunakan do’a ini sebagaemana mestinya dg ridhoNYA jualah sglnya akn barokah lailahailalloh.

  4. ericsagita berkata:

    minta izin tuan untk mengamalkan

  5. nawi berkata:

    minta izin utk mengamalkannya

  6. Hasan berkata:

    Mointa Izin untuk smua Do’a do’anya Moga Bermanfaat dan kita semua mendaptkan aliran kebaikan atasnya Amien..

  7. Nadzmy berkata:

    minta izin tuan utk mngambil sgala ilmu d dalam blog ini..

  8. Helmy berkata:

    Salam, minta izin tuan utk mengamalkan segala ilmu..tk

  9. pak li quest berkata:

    salam …izinkan saya mengamalkan petua ini ,terima kasih

  10. Mat jusoh Daud berkata:

    Salam,
    Saya memohon keizinan tuan mangamalkan kesemua doa-doa tersebut agar mendapat keberkatan dan keberkesan dengan izin Allahsubhanawataalla…..t.kasih

  11. muhamad berkata:

    Tuan, mohon tuan tulis juga dalam huruf jawi supaya bacaannya betul dan mohon izim untuk mengamalkannya.

  12. Ibni Ibrahim berkata:

    Jazakallahukhairan, semoga dikabulkan Allah segala permintaan dan doa kita..Izinkan saya amalkan, insyaAllah..

  13. hafis berkata:

    izin kan saya juga.amin…

  14. zamri berkata:

    Salam, minta izin tuan utk mengamalkan segala ilmu..terima kasih

  15. azhar berkata:

    salam, cya minta izin ambil ilmu ini…terima kasih

  16. Zulkafli berkata:

    Assalamualaikum..Tuan
    Izin kan saya mengamalkan ilmu-ilmu ini.

  17. Hamba berkata:

    salam. minta izin untuk menyalin dan amalkan doa2 di atas.

  18. Anuar B Mansor berkata:

    Salam.saya minta izin mengamal doa tersebut

  19. lie berkata:

    salam,
    Izinkan saya guna dan amalkan ilmu ini

  20. hisham berkata:

    Salam, minta diizinkan mengamalkan ilmu yang diberikan ini..amin..

  21. zam berkata:

    izinkan saya menggunkan doa ini.

  22. AHMAD ZUHDI BIN RAMALI berkata:

    assalamualaikum..minta keizinan untk amal semua zikir pguat tenaga batin….

  23. fazli berkata:

    Salammintak izin untuk amalkan semua zikir penguat tenaga batin

  24. zamri sb berkata:

    Tuan, mohon tuan tulis juga dalam huruf jawi supaya bacaannya betul dan saya mohon izim untuk mengamalkannya, terimakasih banyak, semuga tuan dan kita semua di rahmati Allah

  25. cikdee berkata:

    assalam,
    izin amalkan akan ilmu2 petua2 yg ada dlm blog tuan.

    jazakallah.

  26. Abd.Rahman Md. Amin berkata:

    Assalamualaikum tuan,
    Alhamdulillah pda 9 Muharam 1432 ini, Allah kabulkan doa saya untuk mendapatkan doa dan petua menguatkan zakar yang telah mula meragam diusia ini. Semoga amalan doa ini berjaya membantu masalah saya maka saya mohon izin mengamalkannya dan Al fathiah buat tuan yang memberikan petua dan doa ini. sesungguhnya Allah jua yang dapat membalas jasa baik tuan. Insyallah.

  27. jamil berkata:

    terima kasih saya ucapkan pada pihak tuan dan izinkan saya mengamal segala ilmu ini dan halalkannya dari dunia hingga akhirat . al fatihah buat tuan .

  28. Hamid berkata:

    Mohon izin mengamalkan doa yang tuan berikan..dan dihalalkan dunia dan akhirat

  29. nodis berkata:

    Mohon izin mengamalkan doa yang tuan berikan..dan dihalalkan dunia dan akhirat
    Balas

  30. terima kasih,izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini…saya susun sepuluh jari.

  31. mohd razi berkata:

    izinkan saya amalkan doa ini

  32. Md.Fauzi berkata:

    Mohon izin untuk terima dan amalkan amalan ilmu yang baik ini

  33. khai berkata:

    salam……sy disini minta izin untuk menagamalkan doo ini dari saudara….terima kasih…

  34. khai berkata:

    salam……sy disini minta izin untuk mengamalkan doo ini dari saudara..semoga hidup tuan dirahmati ALLAH….
    terima kasih saudara.

  35. khairi berkata:

    salam…..ya sy jugak mohon izin mengambil dan mengamalkan doa ini….

  36. khalid berkata:

    boleh tak ayat yang diberi ditulis dalam huruf jawi supaya mudah dibaca sebab saya tak pandai baca dengan menggunakan huruf rumi

  37. samsuddin berkata:

    salam….. sy jugak mohon izin mengambil dan mengamalkan doa ini….

  38. awangku berkata:

    salam..saya mohon diizinkan mengamalkan segala yg baik dan halalkan duni dan akhirat..

  39. zul berkata:

    minta izin utk mengamalkannya……..tanks

  40. omar berkata:

    pohon keizinan untuk amalan diri

  41. hamba ALLAH berkata:

    minta diizankan sy mengamalkannya

  42. SHAH berkata:

    minta izin nak amalkan doa tersebut yer. terima kasih

  43. apek berkata:

    Assalamualikum..izinkan saya mengamal doa ini kerana sesuatu yang diajarkan dgn niat yang ikhlas akan mendapat pahala. Wallau’alam

  44. mohamad berkata:

    Mohon izin guna semua doa diatas.

  45. nasiblee berkata:

    Salam, izin amal dan guna doa dan petua dalam laman web tuan semoga halal dunia akhirat.

  46. mahadi berkata:

    minta saudara pengarang tulis ayat2 dalam tulisan jawi….

  47. Joe berkata:

    sy minta izin utk mengamalkan doa2 tsb.

  48. nas berkata:

    ijin tuk amalkan

  49. Wan berkata:

    Mohon izin untuk mengamalkan dan gunakan doa dalam web tuna untuk diberkati. Terima kasih

  50. ahmad berkata:

    salam, mohon diijinkn untuk digunakan semua doa diatas semoga bermanfat…terimakasih

  51. nahar berkata:

    izinkan saya membaca dan amalkan doa-doa serta petua yang tuan paparkan.terima kasih.

  52. hazli berkata:

    salam… minta izin utk amal doa2 ini.. moga allah merberkati usaha saudara..

  53. al wahid berkata:

    as-salam ,mintak izin amal dan guna petua ayat2,kalau tulis dalam jawi semoga sebutanya betul

  54. lan berkata:

    assalammialikum saya mintak izin mengamal kan doa doa tersebut diatas sekian terima kasih semoga tuan dirahmati allah.

  55. salleh berkata:

    izinkan saya untuk mengamalkannya serta mengunakannya

  56. hamed berkata:

    assalamualaikom…….
    mohon izin mengamalkan ilmu2 dlm blog tuan ini,
    trima kasih, .

  57. mohd.asri berkata:

    salam.izinkan saya mengamalkan apa yang diajar pihak tuan di blog ini..terimakasih

  58. saipuddin berkata:

    Assalam… minta maaf dan mohon keizinan untuk mengamalkannya… semuga tuan diberkati dan setiasa dilindungi Allah hendaknya…AMIN

  59. hairi berkata:

    salam.izinkan saya mengamalkan apa yang diajar pihak tuan ..terimakasih

  60. azrul berkata:

    assalamualaikum..Tuan izinkan saya mengamalkan apa yang di ajar oleh pihak tuan di blog ini..semoga hidup tuan dirahmati ALLAH….
    terima kasih Tuan…

  61. Abu Mursheed berkata:

    assalamualikum… Ribuan terima kasih kepada tuan punya amalan.
    saya mohon izin mengamalkannya dan Al fathiah untuk tuan yang telah sampaikan petua dan doa ini. sesungguhnya Allah jua yang dapat membalas jasa baik tuan. Alfatihah.

  62. moch,nasir berkata:

    Assalamualaikum…, izin amal dan guna doa dan petua dalam laman web tuan semoga halal dunia akhirat.

    Balas

  63. Abd Rahim Bin Hj. Ahmad berkata:

    Assalamualikum..izinkan saya mengamal doa ini kerana sesuatu yang diajarkan dgn niat yang ikhlas akan mendapat pahala. Terima kasih.

  64. anoan berkata:

    assalamualaikum….minta halalkan dunia akhirat untuk doa amalan

  65. zali berkata:

    salam minta izin untuk amalkan ayat ini

  66. comnet berkata:

    salam..izinkan saya mengamalkan ilmu2 ini…trima kasih

  67. mie berkata:

    Assalam mualaikum w.b.k…
    saya minta izin Tuan utk saya mengamal apa yang di ajarkan, mnta halal dunia dan akhirat.

    wassalam, terima kasih.

    mie

  68. abdul karim berkata:

    assalamualaikum
    minta halal nak amalkan doa ini…..

  69. Jsen berkata:

    Mohon izin dari pakcik untuk mengamalkannya.Izinkan aku sedekahkan pada orang lain ya..pak

  70. ali berkata:

    slm..izin sy mengamalknnya

  71. ismail berkata:

    minta izin untuk mengamalkannya

  72. kamarul berkata:

    Boringla sebagai orang islam dan berbangsa Melayu, balik2 bab nak besar/panjang/kahwin 4 dan angan2 mak jenin. Tak ada kah yang berbincang bagaimana nak datangkan kekayaan yang genuine dan hakiki?, bagaimana nak menegakkan kebenaran sebagai khalifah Allah menentang kafir dan barua2 negara yang makan duit rakyat? Adakah ayat2 yang specific dapat diamalkan supaya menjdi kebal dan de geruni musuh serta didampingi raja khadam untuk melawan musuh Islam dan musuh negara (menteri2 yang makan rasuah) serta dapat hapuskan I.S.A dan Income tax (cukai pendapatan)? Dapatkah di kumpul para2 wali dan ambia untuk melakukan solat2 tertentu agar musuh2 durjana ini dihapuskan? Harap Malaysia akan lebih maju dengan tiadanya rasuah/kesempitan hidup/bala bencana dan terdiri daripada orang2 melayu islam yang berwawasan dan yang jutawan. Tiada lagi issue2 rempit jalanan, peminta sedekah, program “bersamamu”, sebab semuanya kembali beribadah kejalan Nya dan mengamalkan ayat2 pembuka rezeki,

    • Sifuli berkata:

      Asalamualaikum

      Tuan Kamarul,
      Budaya orang islam itu menyebut nama tuhan sekurangnya As Salam sebelum memulakan ucapan. Selain memberi salam orang Melayu pula bertanya berapa anak bukan berapa banyak harta atau sudah makan atau kerja kat mana. perlu diingatkan tujuan hidup orang Islam itu adalah untuk memprkayakan jiwa bukan memperbanyakkan benda seperti mereka yang non muslim.

      Setelah mak bapak tuan memberi makan minum, tidur baring sehingga akil baligh, sepatut tuan memikirkan pula soal beranak pinak agar boleh memperolehi tenaga batin pula untuk beramal ibadat dengan sempurna.Jangan macam lembu asyik fikir soal makan minum sahaja.

      Wasalam.

  73. rizal berkata:

    mohn ijin untuk mengamalkannya

  74. Hussein berkata:

    Ass.wr.wb…mohon izin untuk amalkan . Terima kasih

  75. Tyo berkata:

    Ijin mengamalken ya..

  76. rudin berkata:

    salam, mitak izin tuk amalkan doa-doa yang ada, trima kasih

  77. JEFRI berkata:

    Izinkan saya amal doa nie.(kalau tulisan arab lagi baik,takut salah nanti jadi lain).

  78. Shauqi berkata:

    Salam,sy mntak izin untk mengamalkan doa ni supaya dberkati hendaknya…terima kasih

  79. helmee berkata:

    askum..terima kasih dengan ilmu ini semoga allah swt memberi ganjaran pahala kepada guru ini

  80. Abdullah berkata:

    Salam,senjata saya pd awalnya tegang tapi bila mula nak bertemu faraj,ia terus lembek dan mengecil. Adakah saya terkena sihir “Terikat”. Mohon di ajarkan doa dan ayat2 untuk melenyapkan sihir itu.Terima kasih

  81. rbk berkata:

    salam..mohon keizinan untuk mengamalkan doa dan petua yang diberikan dalam blog ini

  82. azam berkata:

    askm. mohon izin dan moga dapat berkat untuk mengamalkan doa.

  83. abd. juhan berkata:

    askm…mnta izin dri 2an utk sya mgmalknnya

  84. sshah amran berkata:

    assalamualaikum izinkan sya mengamalkan nya terima kasih

  85. ahmad zaki berkata:

    Assalammu’alaikum wbth.

    Doa Agar Tua Kembali Muda iaitu
    Bismillah Hiroh Man ……………………mathin. In nalloha ……., ngazizun, ………………

    Pertanyaan saya adalah
    1. mathin – th adalah huruf tsa atau tho
    2. ngazizun – nga adakah untuk huruf ‘ain

    Tolong berikan penjelasan supaya tidak salah sebutan bila mengamalkannya yang mungkin boleh membawa maksud sebaliknya.

    Juga minta izin untuk mengamalkan doa-doa dalam laman tuan.
    Semuga usaha murni tuan diberkati Allah.

    Terima kasih.

  86. Shah berkata:

    assalamualaikum..sy minta izin utk mgamalkn dan dihalalkan dunia akhirat.
    smoga yg baik dpt sama kita amalkan.

  87. aziz berkata:

    terima kasih…semoga allah merahmati…tuan..

  88. zul berkata:

    salam…mohon keizinan utk mengamalkan petua dan ilmu dr blog tuan…

  89. Ozi Ahmad berkata:

    mohon restu dan izin dri tuan utk mengamalkan nya..moga manafaat dunia akhirat

  90. salakmadu berkata:

    salakmadu2645

    mohon izin untuk mengamalkan amalan ini .terima kasih.

  91. papadogol berkata:

    salam…dalam ramai2 yg minta izin dan yang tak minta izin yang dah megamalkan doa ni…tolong bagi tau apakah ianya berkesan pada anda…..

  92. jang berkata:

    salam mohon izin untuk mengamalnya. Al-Fatihah

  93. hamba allah berkata:

    salam. mohon izin untuk mengamalkannya. terima kasih

  94. as salam… ya tuan mohon izin menyimpan n mengamalkan kaedah perubatan ini… semoga Allah memberkati…

  95. ishma berkata:

    Mohon izin dari saya untuk mengunakan doa-doa diatas sebagai panduan dan amalan zahir dan batin tujuan dunia akhirat, mohon barakah Allah.

  96. Ghazali Hamid berkata:

    Assalamualaikum tuan,
    Alhamdulillah pada 18 Ramadhan 1433 ini, Allah kabulkan doa saya untuk mendapatkan doa dan petua menguatkan zakar yang telah mula meragam diusia ini. Semoga amalan doa ini berjaya membantu masalah saya maka saya mohon izin mengamalkannya dan Al fathiah buat tuan yang memberikan petua dan doa ini. sesungguhnya Allah jua yang dapat membalas jasa baik tuan. Insyallah.

  97. Roslan berkata:

    Assalamualaikum….Saya mohon izin untuk mengamalkannya…

  98. mohd hafiz berkata:

    assalamualaikum w.b.t

    terima kasih kerana berkongsi dan mintak izin untuk diamalkan dan minta dihalalkan dunia dan akhirat..

  99. Sobri berkata:

    mintak izinkan kami untuk mengamal kan terima kasih

  100. raduan berkata:

    izinkan saya mengamalkannya

  101. abdulrasidkabog berkata:

    asalamualaiku, mohon izin dan redha dari tuan untuk mengamalkan nya semoga tuan juga di kebajikan dunia dan akhirat.

  102. syam berkata:

    izin kan saya mengamalkan ajaran ilmu tuan

  103. Iskandar berkata:

    Jazakallahukhairan, semoga dikabulkan Allah segala permintaan dan doa kita..Izinkan saya amalkan, insyaAllah..

  104. vie berkata:

    Aslkm…..mhn izin dari tuan, dan alngkah baiknya disertai tulisan arabnya supaya lebih jelas huruf yang dibacanya, untuk suami tercinta, jazakallah

  105. salirra berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…mohon izin amalkan ilmu dari tuan. terima kasih

  106. zack berkata:

    mohon izin mengamalkan ilmu yang diberi..moga Allah memberkati kamu dunia dan akhirat..AMIN~

  107. MUHAMMAD BIN SALLEH berkata:

    Salam. Tuan. Izinkan saya mengambil segala doa dalam blog ini dan mengamalkannya. Semoga tuan beroleh pahala yang berlipat ganda dan berkekalan.

  108. zuk berkata:

    assalamualaikum
    minta halal nak amalkan doa ini srta doa2 dan ayat2 yg terkandung
    disini
    halalkan dunia dan akhirat..

  109. someone berkata:

    mohon izin diamalkan. moga dapat berkat dari ALLAH.

  110. amma zahari berkata:

    izin saya amalkan

  111. Rain berkata:

    minta izin untuk mengamalkannya

  112. Mohd Roszi bin Hj. Husin berkata:

    minta dihalalkan untuk diamalkan….

  113. situa berkata:

    mohon keizinan tuan untuk mengamalkan doa didalam blog ini….mudah mudahan ianya memberikan maufaat. Minta halal di dunia dan diakhirat

  114. khairuddin bin mohamad berkata:

    assalamu’alaikom,
    saya khairuddin ingin pohon keizinan tuan untuk mengamalkan ayat2 ini, semoga tuan mendapat pahala kebajikan darinya. satu lagi saya fikir lagi baik kalau tuan dapat memmberi versi arabnya. lebih tepat bacaan dan amalannya.
    terima kasih.

  115. maptar berkata:

    askum…saya pohon keizinan untuk mengamal nya semoga allah merberkati.

  116. Yaakob berkata:

    Izinkan saya mengamalkan segala doa yang diajar semoga Allah maqbulkan

  117. zul berkata:

    minta kebenaran nak ikhtiar…..insyaALLAH

  118. fariz berkata:

    saya mohon izin untuk mengamalkan apa yang telah diajar

  119. razif berkata:

    mohon kebaikan utk mengambil n mengamalkan….tujuan untuk merawat saudara2 yg lain n utk diri sndri….wlaupun bru 19…..tp minat yg mendalam untuk menyusuri perawatan kelelakian memerlukan sy untuk mengetahui doa2 yang boleh diberikan kepada para pesakit yg menggunakan perkhidmtan perawatan sya..mohon keizinan….syukran jazilan

  120. khairul berkata:

    minta izin tuan untuk mengamalkannya. semoga Allah membalas budi tuan.

  121. md yusof berkata:

    dengan nama Allah saya mohon izin tuan untuk saya mengamalkan ilmu yang tuan berikan. terima kasih

  122. fitri tanjubg berkata:

    mohon keikhlasan pak cik untuk meng ijazahkan do’a ini kepada yasa agar mustajab bila saya amalkan

  123. hamba ALLAH berkata:

    salam….izinkn sya mngamalkn doa ini….smga mndapat mnfaat…AMIN

  124. mohd berkata:

    minta izin untuk mengamalkannya halalkan dunia & akhirat.

  125. mohamad afni bin mohd zaini berkata:

    salam,

    Tuan minta izin untuk amalkan segala ilmu yang tuan turun kan disini dan minta dihalalkan dunia dan akhirat.

  126. emjay berkata:

    tuan mohon ijazah dan izin mengamalkan zikir ini

  127. Asir A berkata:

    Assalamu alaikum….Ustazi Saya mohon izin untuk mengamalkan semua Doa Ayat dan Zikir didalam blog ini…Jazakallahu Khairan katsira’……..

  128. ahmadhilmy berkata:

    Mohon izin mengamalkan doa yang tuan berikan..dan dihalalkan dunia dan akhirat

  129. khairul muhamad berkata:

    Assalamualaikum…, izin amal dan guna doa dan petua dalam laman web tuan semoga halal dunia akhirat.

  130. naharuldin shah nawawi berkata:

    assalmualikum tuan mohon di izinkan sy amalkan…tkasih

  131. mars berkata:

    salam. minta izin utk mengamalkan semua doa dan zikir yg tersebut di atas…

  132. medy berkata:

    mohon ijin saya untuk mengamalkan do’a-do’a di atas, semoga Alloh SWT merahmati, amin

  133. amo minta izin untuk amalkan doa-doa tersebut.semuga selamat sejahtera.

  134. Zai berkata:

    Assalammualaikum, mohon izin mengamalkannya

  135. Abdullah berkata:

    Mohon izin mengamalkannya. Moga jasa tuan diberkati Allah.

  136. Ruslinordin berkata:

    mohon restu dari yang empunya..untuk mengamalkan…kebaikan ini..moga2 diberkati amin…

  137. ahmad husni berkata:

    minta izin utk diamakan pada semua ilmu Allah ini utk kearah kebaikan

  138. ahmadreson berkata:

    Apa pun orang-orang kata aku minta izin untuk mengamalkan dan berbagi dengan kahwan lain nya,,,,,

  139. Abah berkata:

    asssalamualaikum.

    saya mohon keizinan untuk amal kan apa2 yg terkandung d LAMAN tuan ini. moga Allah Merahmati tuan..

    terima kasih bebanyak..

  140. hj man berkata:

    hjman

    Tuan sya minta izi utk amalkan doa ni wasalam

  141. Abdullah Tapa berkata:

    Doa ini bagus, mohon izin untuk mengamalkannya dan menggunakannya semoga diberkati allah swt

    balas

  142. mohun izin dri tuan untuk mengamalkan semoga diberkati allah swt.

  143. mohd hafis berkata:

    salam mintak izin amal kan pertua @ ilmu…. halal dunia akhirat.

  144. ahmad berkata:

    Assalamualaikum,
    Saya memohon izin untuk diamalkan ilmu yang berguna ini.

    Terimakasih.

  145. UDIN berkata:

    mohon izinkan saya amalkan doa ni.moga kebaikan anda dibalas ALLAH

  146. zafarul berkata:

    assalamualaikum… saya mintak izin tuan untuk saya amalkn .halalkn dunia akhirat. terima kasih

  147. Lah muhammad berkata:

    salam sy mohon izin ingin mengamalkn cara n doa ini..

  148. angah berkata:

    minta izin dari tuan untuk mengamalkannya..amin

  149. sllmrddz4 berkata:

    Minta izin untok amalkan doa² diatas.

  150. hasni berkata:

    assalamualikum….mohon diizinkan untuk amalan….

  151. azuan berkata:

    assalamulaikum… izikan saya mengamalkanya..

  152. arifin berkata:

    mohon izin untuk amalkan amalan ini.
    jazakallahu khairon khasiiran

  153. Nordin Ohorfella berkata:

    Minta izin menggunakan amalan ii.tk

  154. MFG berkata:

    mohun izin dri tuan untuk mengamalkan semoga diberkati allah swt.

  155. aje berkata:

    alhamdulillah, insya allah baik dari allah
    izin mengamalkan nya

  156. Cik mie berkata:

    minta izin tuan untk mengamalkan

  157. Jifri berkata:

    salam tuan, saya mohon mengamalkan semua doa. Semoga di berkati Allah.

  158. aslam muhammad berkata:

    salam tuan, saya mohon mengamalkan semua doa. Semoga di berkati Allah. tq

  159. tarmizi berkata:

    Salam tuan,
    terima kasih diatas ilmu yg bermanfaat…sya mohon keizinan utk mengamalkn ilmu yg dikongsikan tuan dlm blog ini. Sekian Jazakallahu lak.

  160. ahmad berkata:

    mintak izin gunakan semua doa2 ni

  161. PUJA berkata:

    Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh….saya mohon izinan untuk mengamalkannya tuan…semoga tuan mendapat banyak berkah dan karunia dari Allah…Amiin.

  162. azhar berkata:

    mohon izin tuan untuk saya mengamalkan doa diatas…semoga tuan diberkati Allah dunia dan akhirat…

  163. KISANTANG berkata:

    ya allah engkau lah yg maha sempurna…..berilah hambamu pengetahuan yg blum hamba ktahui kabulkanlah ya allah tuhan yang maha abadi…./////…ustaz doa’kan diriku supaya aku dapat merasakan langsung kekuasaan nya dan menolong orang dengan ilmunya……amin…..

  164. zulkifli berkata:

    salam, saya mohon izin untuk mengamalkannya.

  165. mohd aizi bin ali berkata:

    saya aizi baru je buka laman web ni, nak mencuba insyallah ,terima kasih

  166. niknasrul berkata:

    minta tulisan dlm arab, takut baca tak kn tajwid, lain pula jadinya

  167. udin berkata:

    terimakasih tuan,saya mohon izin ikhlaskan saya untuk mengamalkannya,

  168. Mohd Fadhilah berkata:

    Assalaamu`alaikum warahmatullaahi wabarakaatuh. Minta izin mengamalkannya. Tolong Melayukan ayat Quran dan Arab tu. Tulisan tu nampaknya ikut loghat/lidah jawa. Contohnya: ngazizun (`aziizun), ngaliimun (`aliimun)… Terima kasih.

  169. sauqi berkata:

    assalamu’alaikum tuan, saya nak minta izin download&mengamalkan do’a yg ada di blog tuan,terima kasih.

  170. Panglima Hitam berkata:

    assalamualaikom…..mohon diijazahkan ea……mohon mengamal……qobiltu…..terima kasih ea……

  171. mohd sony berkata:

    As Salam saudara.Minta izin untuk beramal dengan ilmu yang Allah kurniakan pd Saudara utk kebaikan sesama kita.Di sini saya berbesar hati kira saudara dapat menulis doa dalam bahasa Quran atau bahasa arab berbaris kerana saya kuatir apabila membaca tersalah maksud krn nahu bahasa Quran.Wassalam

  172. nazri berkata:

    assalamualaikum tuk,izin saudara mengamalkan petua-petua dan segala ilmu di dalam blog,mudah mudahan tuk mendapat keberkatan dan diredhai oleh Allah S.W.T.

  173. nazri 59 berkata:

    nadzri 59 assalamualaikum, izinkan saya untuk amalkan doa-doa ini. terima kasih. Moga Allah berkati kehidupan tuan.

  174. hasyim berkata:

    tMINTAK IJIN MENGAMALKAN…..TERIMAKASH MGA JDI ILMU YG BERMANFAAT….

  175. azhar ahmad berkata:

    Salam. saya meminta izin utk. mengamalkannya. amin

  176. Agam Aceh berkata:

    DENGAN NIAT IKHLAS DAN MEMOHON RIDHA ALLAH, IZINKAN KAMI MENGAMALKAN DOA INI….

  177. yu lc berkata:

    salam mohon keizinan mangamalkan doa2 ini tk

  178. achmad s berkata:

    Assalamualaikum, mohon ijin untuk aku mengamalkan doa-doa ini. terima kaih Wassalam

  179. megat hakimi. berkata:

    megat.salam.tuan.sya minta halal dan mx izin nak mengamalkan ilmu yang tuan berikan ini.

  180. Sabri berkata:

    Salam, izinkan saya mengamalkan nya

  181. dar berkata:

    Salam…mohon izin hamba mengamalkanya…

  182. yakuzakisukamoto berkata:

    Salam Pakcikli mohon izin untuk mengamalkan doa2 di atas. Terima kasih. Wassalam.

  183. Qieman berkata:

    salam..mohon izin mengamalkannya..

  184. sulaiman berkata:

    izinkn sya mengamalkan doa2 diatas. terima kasih

  185. afandi berkata:

    salam .terima kasih izinkan saya juga

  186. riz berkata:

    terima kasih.. izinkan saya mengamalkannya juga 🙂

  187. Agus Rustandi berkata:

    mohon izin tuk mengamalkan doa /wiridnya semoga bermanfaat dan berkah

  188. wan berkata:

    izinkan saya mengamalkannya.semoga ilmu ini dapat digunakan oleh umat islam seluruhnya

  189. h,ato berkata:

    mhon ijin ki ku mengml kn,,

  190. kalam berkata:

    salam tuan sy mintak izin dri tuan hendak mengamal kn nye

  191. taufik berkata:

    Gimana kalau mau tahan lama

  192. wan berkata:

    salam tuan..mohon izin untuk mengamalkannya

  193. KHai berkata:

    Informasi yang sangat menarik untuk di ketahui bersama… Bagi anda yang ingin mengetahui bagaimana cara membesarkan zakar dengan cara yang selamat serta terbukti berkesan anda bolehlah layari website di bawah ini sekarang…

    http://bit.ly/pakarzakar-v1

  194. arif berkata:

    assalamualaikum,ijin mengamalkan ya

  195. Din berkata:

    Trima kasih krana brkongsi ilmu

  196. Azlan berkata:

    assalamualaikum…..minta izin dari tuan ampunya ilmu ini dan ilmu2 yg lain dlm blog ini utk diamalkan…terima kasih tuan

  197. n a j i b berkata:

    assalamu alaikum,…minta izin dari tuan untuk mengamalkan DOA ini,semoga bermanfaat …Amien,..terima kasih wassalam

  198. ABDU RAHIM ENDUT berkata:

    akum, ustaz…boleh ke kalau ditulis dalam jawi.. tak boleh nak baca dalam tulisan rumi. tk

  199. zamsuri berkata:

    assalamualaikum ustaz, mohon izinkan saya mencuba malan ini

  200. za berkata:

    slm mohon izin diatas semua ilmu ini dipergunakan

  201. M roiz berkata:

    Klo ini trkirim;mohon ijin mngamalkn ya om/pak..mtr nwn y

  202. mohd nasir bin talib berkata:

    aslmkum. mohon izin untuk mengaalkan doa doa yg diberikan semoga makbul. amin terima kasih

  203. sayyid shamsudin alaydrus berkata:

    alhamdulillah akhirnya bertemu jua apa yang di hajati.Semuga Allah memberkati anta. Mohon izin di amalkan. Wassalam.

  204. Azril berkata:

    Salam mohon izin mengamalkan nya..

  205. praaix berkata:

    aslmkum. mohon izin untuk mengaalkan doa doa yg diberikan semoga makbul. amin terima kasih

  206. madet berkata:

    mohon izin utk mengamalkan nya

  207. wijran kurinci berkata:

    mohn ijin tuk mengamalkan

  208. azroy berkata:

    as salam, tuan mohon izin utk mengamalkannya. t.kasih atas perkongsian yang baik ini.Jzk

  209. lan berkata:

    a.kum,saya memohon tok izinkan saya untk mengamalkannya segala doa2 yg tok kongsi d ats untk kebaikkan kaum lelaki.halal dunia dan akhirat….

  210. mel berkata:

    Assalamualaikum,saya ingin minta izin untuk mengamalkan amalan yg tersebut bagi memulihkan kesihatan dan hubungan keluarga saya.semoga Allah melimpahi keberkatan dan rahmatNya ke atas tuan bagi ilmu-ilmu yang dikongsi bersama

  211. Aziz Bin Jaafar berkata:

    assalamualaikum..mohon izin utk mengamalkannya.

  212. eddy berkata:

    Mintak izin ya ustd….

  213. jam berkata:

    salam..mohon dizinkan mengamalkan…

  214. yosi berkata:

    sya minta izin mengamal kn ayat ini trimakasih ……………
    ..

  215. din berkata:

    Assalam..mohon diizinkan utk menerimanya sbgai ilmu..syukran

  216. syeikh berkata:

    mohon izinkan saya mengamalkannya semoga tuan dirahmati Allah menurunkan ilmu di nafa’at utk semua.

  217. man berkata:

    mohon izinkan saya mengamalkannya semoga tuan dirahmati Allah menurunkan ilmu di nafa’at utk semua.

  218. Epul berkata:

    Izin saya mengamalkan petua ini, mohon halal dunia akhirat..

  219. Shaifon berkata:

    Saya minta izin untuk mengamalkan petua dan ayat ini, mohon halal dunia akhirat..terimakasih

  220. zizan berkata:

    izin kan hamba mengamalkan nye

  221. zali berkata:

    mohon izin untuk sayamengamalkanya….halalkan dunia n akhirat

  222. Ali Hassan H berkata:

    BismillahirahmanNirahim, Dengan nama Allah Swt saya mohon izin mengamal & menggunakan. Terima kasih Jaza…….

  223. edy berkata:

    terima kasih.izinkan saya mengamalkan ilmu & doa yang diperturunkan .
    minta halal dunia & akhirat.
    alfatihah kepada yang berkenaan

  224. dwi bramiono berkata:

    aslkm. sy mohon izin untuk mengamalkannya….syukron katsirron.

  225. amiruddin abdullah berkata:

    Tuan minta izin sy gunakan doa tersebut tuan

  226. man berkata:

    man
    minta izin untuk menggunakan semuadoa in tuan.

  227. asep berkata:

    Asalamualaikum….. minta ridho dan ikhlas nya untuk mengamalkan do’a do’a tersebut. mudah”an ALLAH SWT menambah kan ilmu yang lain buat tuan. Amien…

  228. harry berkata:

    mohon keizinan untuk mengamalkan..

  229. aba berkata:

    Asalam. tn sya minta ijazah dn kebenaran utk amal smua doa2 tn ini. jzklh

  230. AM berkata:

    As salam…moga diberkati segala2nya…sama2 mendapat manfaat akan ilmu ini…..mohon diizinkan utk kegunaan yang lain2..Terima kasih ya Ustaz…

  231. adi berkata:

    Halalkan saya menggunakan ayat yang di ajar

  232. saufee berkata:

    assalamulaikum wbt…
    izainkan saya mengamalkan doa-doa ini.

  233. mohdnoh berkata:

    salam mohon izin,amal doa.

  234. mel berkata:

    as salam.. moga tuan diberkati selalu.. tuan, saya mohon keizinan dan pengijazahan dari tuan untuk mengamalkan ilmu ini.. Terima Kasih ya tuan

  235. hudawi berkata:

    mohon ijin mengamalkan doa2nya, ajkro

    • jfree noor berkata:

      asalamualaikum …mohon izin untuk saya mengamalkan doa doa yang diberi .. Moga ilmu Allah ini memberkati saya

  236. Mustafa berkata:

    Minta izin tuan utk mengamalnya. TK

  237. Amir berkata:

    Salam,minta izin untuk megamalkanya, terima kasih

  238. Zulkiflee berkata:

    Saya mohon dari tuan untuk menggunakan amalan ini. Semoga ilmu yang dikongsi bersama bermanfaat untuk semua dan mendapat ganjaran pahala melimpah ruah.

  239. Mohd salihin berkata:

    Mohon untuk mengamal kan ayat ayat untuk kebaikan bersama..tq

  240. Shah berkata:

    izinkan saya membaca dan amalkan doa-doa serta petua yang tuan paparkan.terima kasih.

  241. mata mashe berkata:

    minta izin utk mengamalkannya trm kasih

  242. abdul rashid bin terillah berkata:

    Salam, minta diizinkan mengamalkan ilmu yang diberikan ini..amin..

  243. Adnan Harun berkata:

    MOHON KEBENARAN UTK MENAMALKAN DOA2 INI.

  244. RAMLI J berkata:

    MOHON IZIN AMALKANNYA. TERIMA KASIH..AMIIN

  245. Shamsul Bahar Abdullah berkata:

    Assalamualaikum, saya minta izin utk mengamalkan ilmu allah ini daripada tuan. Jikalau boleh diperturunkan tulisan jawinya sekali, supaya pembacaannya betol.

  246. teguh berkata:

    Assalamu’alaikum, mohon ijin untuk mengamalkan ilmu ini admi.. terimakasih

  247. dee berkata:

    assalamualaikum…izin kan saya utuk mengamal doa ini

  248. wazir berkata:

    salam tuan guru sy mohon keizinan mengamal doa ini demi kekuatan kebatinan dan kesihatan diri sy dan halalkan sy dunia dan akhirat Amin..

  249. HAMBA LEMAH berkata:

    SALAM TUAN.SY MINTA IZIN UNTUK AMALKN

  250. Riswan berkata:

    Assalamualaikum, minta ijin untuk mengamalkan doanya

  251. niq berkata:

    as salam, mohon izin juga untuk amal. terima kasih ustaz

  252. zali berkata:

    Tuan mintak izin amal kn ayat ini

  253. Evansyah berkata:

    Assalamu’alaikum Minta ijin ilmu pengetahuannya semoga Allah slalu memberi kesehatan dan keselamat sekeluarga amin

  254. muhammad rouef berkata:

    Terimakasih mbah, mohon ijin mengamalkannya semoga menembah keharmonisan rumahtangga kami,
    eh tolong tulis dengan huruf arab dan latin agar membacanya bisa benar

  255. CahayaSunnah berkata:

    Assalamualaikum.. mohon izin dari tuan untuk saya mengamalkan doa2 tersebut. halalkan didunia dan akhirat..

  256. rahhim berkata:

    assalmualaikum,..tuan sy mnta izin utk amalknnya doa di blog tuan ini..trimakseh

  257. hmb berkata:

    terima kaseh kerana menyampaikan ilmu yang berguna . semoga mendapat berkat bagi yang menyampaikan dan mengamalkan.nya

  258. muhammad amirul berkata:

    saya pun nak minta izin untuk dapat kan ayat ini tok

  259. naschi berkata:

    mohon izin untuk saya mengamalkan doa2 tersebut

  260. isroq berkata:

    assalamu’alaikum, mohon izin untuk mengamalkannya. syukron.

  261. rizal berkata:

    Assalamualaikum Tuan Pakciklioo. Mohon maaf saya ucapakan terlebih dahulu dan mohon Saya diizinkan untuk mengamalkan petunjuk dan petuah yang ada pada Blog yang Tuan layarkan dan semoga ilmu ini bermanfaat dan berguna bagi saya amin. dan Semoga Allah memberi Hidayah dan keberkatan kepada Tuan, Amin.

  262. arista berkata:

    bagus n bermanfaat semoga tdk d slh gunakan amiin

  263. rofiq berkata:

    Mohon ijin

  264. almubin berkata:

    Minta ijin moga dpt mengamal kan ilmo ini

  265. hassan berkata:

    hamba allah..
    assalamualaikum..sya mohon izin ilmu allah daripada tuan ini utk diamalkan..TQ.

  266. Mat Radzi b.Hassan berkata:

    Mohon di izinkan utk sy amalkan doa2 yg dberikn

  267. salim berkata:

    assalamualaikum….minta halalkan dunia akhirat untuk doa amalan

  268. Hamdan b yusoff berkata:

    Says memohon keizinan untuk mengamalkan ilmu ini .dengan berkat tuan Dan dengan izin Allah agar berhasil..

  269. halim berkata:

    As salam…Izin kan saya amalkan doa2 dari tuan

  270. Abdul rauf90 berkata:

    Terima kasih banyak2 kp tuan empuye bolokk ni..allah memberi segalanye kpda umatnye utk memgunakan utk yg betul memerlukan..tp?xsalah jika kte cbe belajar kesemua nyee,,trima kasih sy ucakn sekli lgi kpda tuan punye blook ni,,besr pahala nye owgyg memberi segala ilmu yg ada dlm dri sedri kpda owg yg memerlukan dan yg ingin mengcri ilmu.,,

  271. fiqy berkata:

    asalamualaikum, mohon ijin tuan pemilik blog untuk mengamalkan. trm kasih.

  272. papakudaddy berkata:

    salam….saya jugak mohon ijin tuan untuk amal zikir ini..t/kasih

  273. kamall berkata:

    Mohon diijaxahkan Dan mengamalkannya

  274. zul berkata:

    sallam tuk saya minta izin untuk amalkan ayat dibawah

  275. egi chandra16 berkata:

    izinkan saya untuk mengamalkan ddoa ini,

  276. saz berkata:

    assalammualaikum tuan,
    izinkan sye gunakan ilmu tuan ini.

  277. amir berkata:

    saya sudah lama tak bangkit
    pohon restu tuan dan halakan saya guna petua ni

  278. fauzi berkata:

    mintak izin nak guna petua nie yer

  279. Abdullah berkata:

    Assalamualaikum,minta kebenaran untuk mengamalkan ilmu tuan ini..

  280. jojo berkata:

    mohon diperkenankan doanya sya ambil dan amalkan ya tuan..trima kasih

  281. aliashmad berkata:

    asalamualaikum mohon izin utk amalkan doa ini,

  282. din berkata:

    Assalammualaikum..tuan izinkan saya mngamalkan doa ini..smoga berkat..halalkn dunia akhirat..

  283. kamall berkata:

    Mohon untuk diamalkan

  284. Hassan albana berkata:

    Aslkm.Ust izinkan saya untuk ambil sedikit ilmu ust untuk di amalkan.mohon dapat di ijazahkan. jazalakallah.

  285. MULIOTOH GARIMAN berkata:

    ASSALAIMULAIKUM UST TOK GURU IZINKAN SAYA MENGAMALKAN ILMU YANG TUAN GURU PAPARKAN MOHON DAPATKAN DIIJAZAHKAN TK PAK MULIO

  286. idi berkata:

    ASSALAMUALAIKM.
    sy mhn restunya dr tuan,agar sy di
    perbolehkan tuk mengmalkan nya.

  287. jeman berkata:

    assalamualaikum… saya mintak izin tuan untuk saya amalkn .halalkn dunia akhirat. terima kasih

  288. along berkata:

    mohon izin untuk mengamal doa ini

  289. basikaltua berkata:

    assalamualaikum tuan mohn izin utk saya amalkan … halalkan dunia akhirat … terima kasih.

  290. rosli mustapha berkata:

    Saya mohon restu dari pengirim utk amlkan doa2 yg diberi di atas…
    Moga mendapat manfaat dan barakah.

  291. karismakasturi berkata:

    Assalamualaikum, Mohon kebenaran dari tuan untuk saya mengamalkanya.

  292. rahman berkata:

    Salam…trima ksh cbb sudi berkongsi n sy mtk izin untuk sy amalkn doa2 yg ad dlm blog ini…

  293. sazlim rockes berkata:

    Mohon izin amalkan

  294. al amin berkata:

    alhamdullillah terima kaseh di atas ilmu yg dikongsi…. minta izin utk mengamalkan nya dan doakan untuk saya kembali sehat.

  295. man berkata:

    mohon izin tuan untuk saya mengamalkan doa diatas…semoga tuan diberkati Allah dunia dan akhirat…

  296. Muhd Shukor Adam berkata:

    Tuan yg mulia saya mohon izin untuk amalkan doa2 ini untuk kebahagiaan rumahtangga saya. Saya mohon jg agar ditulis dlm tulisan jawa agar bacaan dan hafazannya lebih mudah.

  297. anonymous berkata:

    Sallam…
    Izin bookmark juga meghafal amalan nya
    Terima kasih sebelumnya
    Wasalamuallaikum

  298. ahmad rusiadi berkata:

    Assalamualaiku..WB

    Sy menta izin untuk ambil amalan2 yg sudah ada di web ini. Tuk diamalkn sy. supaya sya selamat dari cengraman shir. Semuga allah SWT. Meridoi. Amalan2 ini. Amiin

    Mksih atas ilmu yg sudah di berikan. Semuga allah membalas kebaekan mu dunia akhirat . Amiin

  299. Muhammad azlan berkata:

    Assalamualaikum…terima kasih wahai hamba ALLAH…semoga ALLAH memberkati usaha kalian…saya mohon keizinan meng’amalkan amalan ini…IN SYA ALLAH…semoga diredhoi…

  300. Padzil Noordin berkata:

    Assalamualaikum tuan. Saya mohon izin mengamalkan petua dan ayat yang tuan berikan. Terima kaseh.

  301. Ismail abbad berkata:

    Sya mohon izin untok meamal kan doa menguat kan zakar

  302. lemi berkata:

    Mohon izin untuk terima dan amalkan amalan ilmu yang baik ini

  303. Azam berkata:

    Syeh,izinkan saya mengamalkan doa2 ini.terima kasih

  304. HAN berkata:

    ASSALAMUALAIKUM..MINTA IZIN UTK AMALKAN DOA INI

  305. Mie berkata:

    Salam izin kan saya mengamal doa tersebut

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s