Doa cepat dapat jodoh

YA-RAHMAN, YA-RAHIM, YA ALLAH

Amalkan sebanyak 3 kali Jumaat berturut-turut. Baca berulang-ulang kali sepanjang anda duduk lepas sembahyang Asar sehinggalah masuknya waktu Maghrib.

Masuk sahaja waktu Maghrib, sebutlah “Allahuakhbar”, dan teruslah angkat tangan dan berdoa kepada Allah yang MAHA berkuasa dengan apa yang dihajati.

(Untuk mempercepatkan jodoh, memanjangkan jodoh, dikurniakan cahaya mata, sembuhkan penyakit, elakkan dari malapetaka, diampunkan dosa dan sebagainya).

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

61 Responses to Doa cepat dapat jodoh

  1. wo berkata:

    berkesan

  2. rubyrhegar berkata:

    minta izin untuk amalkan doa ini….!!!

  3. ayu berkata:

    mohon share ye

  4. khumeara berkata:

    minta izin amalkan yea…lakukan pada hari jumaat jea ke?? selama t3 kali jumaat ek?? ke mcm mne??

  5. suci berkata:

    semoga terkabul…izin doa nya

  6. damuri berkata:

    mohonijin amalkan

  7. aeni berkata:

    izinn do’a nya

  8. Shukri Ashuk berkata:

    mohon izin dan halalkan semua ilmu pokcik nie

  9. rias berkata:

    saya jugak ye want to share it too.. Terima kaseh.. Sharing is caring

  10. Sue (@sue_alias) berkata:

    alamak,., kalo keje cmner?

  11. cutam berkata:

    halalkan ilmu ni ye

  12. nukma berkata:

    mohon izin doanya…halalkan ilmu..:)

  13. ariff berkata:

    alhamduliallah pertama kali buat,semoga termakbul 🙂

  14. idam aprivianto berkata:

    ya allah, berikanlah jodoh scepat nya untk hamba mu ini. aminn
    idam aprivianto
    &
    nurchasanah
    saklawasse.

  15. siti berkata:

    halalkan ilmu….amin semoga termakbul…

  16. ismail berkata:

    apapun kita kena yakin serta sentiasa dalam keadaan bersih luar dan dalam. mengetahui kebesaran ALLAH itu adalah pelapis dari kemungkaran

  17. ri berkata:

    mohon izin amalkan dan halalkan ilmu ini ya 🙂

  18. LINDA WAHAB berkata:

    salam. zikir ni saya belum pernah cuba untuk tujuan ni. mohon saya nak beramal. halalkan ilmu ye. terima kasih. n sesapa yang dah berkesan atau menjadi, sila lah berkongsi / tinggalkan pesan juga di sini, supaya memberi suntikan semangat kepada rakan2 kita untuk beramal dan seterusnya menambah keyakinan dan keimanan kita kepada ALLAH. INGATLAH SEMUA SAHABATKU, MOHON LAH SESUATU HANYA KEPADA ALLAH S.W.T. JANGAN BERPUTUS ASA. SESUNGGUHNYA ALLAH SUKAKAN HAMBANYA YANG BERSABAR. SELAMAT BERAMAL.

  19. johari bin ihsan berkata:

    saya belum bertemu jodoh..insyaALLAH saya amalkan..halalkan ilmu ini ye, syukran jazilan..

  20. ha berkata:

    halalkan ilmu ini,,insyallah amalkan

  21. naz berkata:

    halalkan ilmu ni ya… tqvm

  22. kaksen berkata:

    insyaallah akan berusaha utk mengamalkan doa ini..semoga amalan doa dan harapan akan termakbul..amin

  23. Ida zureen berkata:

    Alhamdulillah. Menakjubkan. Berkesan!

  24. tun teja omott berkata:

    minta izin utk amalkan yer…tima acehh

  25. alonghaz berkata:

    mohon izin doanya. terime kasih

  26. hamba allah berkata:

    Mintak halal ilmunye..

  27. sam berkata:

    subhanallah menabjubkan izinkan aku tuk meng amalkan ny…

  28. izza berkata:

    insyaALLAH sy nak amalkan..trima kasih atas ilmu yg dberikan.semoga drahmati..sy mohon kongsi.. 🙂

  29. mia berkata:

    InshaAllah….berilah hambaMu ini nikmat kebahagiaan berumahtangga…temuknlh hambaMu ni dgn insan yg bole mbimbing kearah kebaikan…arap2 tahun ni tmakbul doa hamba…

  30. zaza berkata:

    Sukarnya jodoh saya…allah maha mengetahui…insyaallah

  31. sofi berkata:

    terima kasih atas panduan ini…mohon dihalalkan ilmu ini untuk saya amalkan..mudahannya Allah Taala permudahkan urusan jodoh..amin

  32. Cikgu Anggun Jelita berkata:

    Insya’ Allah saya akan cuba amalkan.. =D

  33. Shairulniza mohd noor berkata:

    Mohon halalkan zikir ni yntuk sy amalkan..mudah- mudahan diperkenankan doa dan hajat ini. Amin3..terima kasih.

  34. Wan berkata:

    minta izin utk amalkan ye. Terima kasih.

  35. mira berkata:

    assalamualaikum…mohon izin utk amalkan doa ini ye…

  36. hajar berkata:

    inn sha allah sy akan cba trima kasih…….kne mhon izin ke…izin kan ye

  37. nyraeyra berkata:

    Mudah mudahan di berkati allah… dandi pertemukN jodoh yang baik baik

  38. nila berkata:

    mohon izin share..tq

  39. munirah berkata:

    salam…m0hon izin amalkan d0a ni ye..insyaallah sm0ga Allah cpatkan jd0h.,AMIN

  40. Hanita berkata:

    salam, minta izin di amalkan ya, terima kasih.

  41. farhan berkata:

    alhamdullilah

  42. Eiza berkata:

    insyaallah saya akan amalkan doa ni..semoga saya dipercepatkan jodoh dengan org yang dah lama sy tunggu. Amin.

  43. romyyani berkata:

    mohon izin buat ngamalin doa ini ea

  44. IS berkata:

    MOHON HAHALKAN ILMU TOK

  45. fara berkata:

    Sy meminta izin untuk amalkn doa ini yea

  46. mizz ita berkata:

    mohon kongsi ilmu yg baik2 ini.

  47. Sal berkata:

    izinkn sy utk amalkn ayat ni,sory sy kurang pasti,3x jumaat je ka?kurang fhm,amalkn pas solat asar mksudny x leh bngun dari sejadah smpi mahgrib ke?

  48. Sal berkata:

    Izinkn sy utk amalkn ayat suci ni,sy kurng fhm nak amalkn 3x jumaat je ke?kena amalkn pas solat asar brmksud x leh bngun dari tmpt solat ke?

  49. putralikusembilan35@gmail.com berkata:

    Mintak izin untuk mengamalkan doa ini

  50. ima berkata:

    izinkn sy utk amalkn ayat ni,sory sy kurang pasti,3x jumaat je ka?kurang fhm,amalkn pas solat asar mksudny x leh bngun dari sejadah smpi mahgrib ke?

  51. khurnia wati berkata:

    izinkan saya untuk amalan doa ini,,

  52. rash83s berkata:

    Mintak izin untuk mengamalkan doa ini

  53. rajiman berkata:

    ya robb berikan jodoh amin allah maha besar

  54. alia berkata:

    izinkan untuk mengamalkan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s