Doa pendekat jodoh

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

55 Responses to Doa pendekat jodoh

  1. izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari , terima kasih.

  2. Izinkan saya menerima dan mangamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari,terima kasih.

  3. azam berkata:

    izinkan saya amal ayat diatas selamat tahun baru 2011- terima kasih … assalamulalaikum

  4. saiful berkata:

    assalamulalaikum… izinkan sy mengambil ayat diats

  5. LINDA berkata:

    aslmkm izinkan sy mengambil dan menghafal ayat ini..terima kasih

  6. maulana berkata:

    izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,

  7. Norrafidah berkata:

    assalamualaikum..izinkan sy mengamalkan ayat di atas..terima kasih..

  8. ieda berkata:

    assalamualaikum..sy meminta izin untuk mengamalkan ayat ini..terima kasih

  9. aishah berkata:

    salam..izin kan sy mengambil ayt tersebut..trima kasih…

  10. umi berkata:

    assalamualaikum…izinkan saya mengamalkan doa ini…tk..

  11. hanimarhaini berkata:

    izinkan saya mengamal ayat ini…terima kasih

  12. naharuldin shah nawawi berkata:

    assalamualaikm…..izinkan sy amalkan doa ini…amin…

  13. hafiz berkata:

    Salam… izinkan says mengamalkan ayat diatas

  14. nazri berkata:

    assalamualaikum…izinkan saya mengamalkan doa ini…tk..

  15. Hamba Allah berkata:

    Mohon diizinkan saya memakai dan mengamalkan doa ini

  16. ashiqin berkata:

    assalamualaikum..izinkan sy mengamalkan ayat di atas..terima kasih..

  17. liana nazarudin berkata:

    izzin kan sy mngamalkan ayat siatas terima kasih

  18. ikk berkata:

    Salam… izinkan saya mengamalkan doa diatas…terima kasih..

  19. zafarul berkata:

    salam, izinkan saya mengamalkan doa ini,

  20. Ante Nawir berkata:

    ijinkan saya di brkati dgn doanya.amin

  21. MK berkata:

    Assalamuilaikum.
    izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari , terima kasih.

  22. isha berkata:

    izinkn sa mngambil dan mnghafal ayat ini semoga akn d makbulkan..amin

  23. syahira berkata:

    izinkan saya mengamalkan segala doa yang terdapat dalam doa ini . terima kasih

  24. Fauziah berkata:

    salam..izinkan saya mengamal segala doa yang terdapat di doaayatdan zikir..amin

  25. Nitha berkata:

    izinkan saya untuk mengamalkannya..dan mohon doanya semoga berhasil…aminnn

  26. liyana berkata:

    asaalamualaikum…..saya minta izin untuk mengamalkannya…aminn

    jazakallah

  27. aku berkata:

    asaalamualaikum…..saya minta izin untuk mengamalkannya…terimakasih

  28. adaham berkata:

    izinkn sye amek ayat di atas

  29. adaham berkata:

    semoga ayat ni dmakbulkn oleh allah . amin .

  30. ayu berkata:

    izinkan sy amik amal ayat ni

  31. Haslinda berkata:

    Boleh kah saYa MeNgamaLnya daLam TuliSan rUmi?

  32. hamba Allah berkata:

    assalamualaikum…izinkan sya utk amalkan ayt di ats yer..terima kasih..byk2..(^_^)

  33. ila berkata:

    amin ya allah…semoga dia jodohkuuu

  34. hazmifuaddila berkata:

    asaalamualaikum, saya minta izin mengamalkannya…aminn

  35. Annon berkata:

    Assalamualaikum, Izinkan saya mengamalkan ayat di atas. Semoga Allah memakbulkannya. Amin

  36. LINDA WAHAB berkata:

    Assalamualaikum. saya juga memohon perkenan untuk beramal dengan ayat tersebut. semoga di cepatkan jodoh dan mendapat pasangan terbaik. amin ya rabbal alamin.

  37. zetty berkata:

    salam..saya nak tanyer dia dalam kurungan tu nama pasangan kite ke..pasangan saya lelaki, jadi nama pasangan saya ke yang saya harus tukar tu..mohon sesapa dapat membantu saya..confius..

    • LINDA WAHAB berkata:

      Allah hummaj`al NI kalau guna ni (untuk diri sendiri/maksudnya aku) maka bacalah nama sendiri, maksudnya kita doakan diri kita dapat jodoh yang baik, maka tukarkanlah semua yang ada HA seperti ALLAH HUMMAJALHA kepada allah hummaj`al NI.
      kalau zetty da ada calonnya maka kekal lah guna kan HA kemudian sebutlah nama pasangan anda. wallahu`alam.

      • zetty berkata:

        Tq saudari linda..maknenya “HA” tu kekalkan ye tak perlu tukarkan kepada “HU” (lelaki) ke..

      • LINDA WAHAB berkata:

        Doa utk perempuan : Allah humaj`alHA mahbubaTAN fi qulubilmu`minina wabashirHA
        Doa utk lelaki : Allah humaj`alHU mahbuBAN fi qulubilmu`minina wabashirHU
        Doa utk diri sendiri (perempuan) : Allah humaj`alNI mahbubaTAN fi qulubilmu`minina wabashirNI
        Doa utk diri sendiri (Lelaki) : Allah humaj`alNI mahbuBAN fi qulubilmu`miNATI wabashirNI

  38. Husna berkata:

    Salam..Mohon Shake

  39. nino berkata:

    Asalamualaikum
    saya mau nanya nh..
    Itu doanya sambil didampingi dg puasa senin kemis gk?,makash

  40. chocolate berkata:

    mohon izin mengamalkanye

  41. ira berkata:

    assalamualaikum . .mohon amek doa ini ye . .

  42. Nurhisyam berkata:

    salam..izin mngamalkannya..

  43. anne qys berkata:

    assalammualaikumm izin kan saya mengamalkannya… terima kaseh

  44. Eiza berkata:

    Mohon dan mintak keizinan untuk saya mengamalkan doa ini. terima kasih.

  45. Rahmat berkata:

    asslamualaikum izinkan saya mengamalkan

  46. Anis berkata:

    Salam minta izin utk amalkan….

  47. nadia berkata:

    Salam.izinkn saya mengambil dan mengamalkn doa ini ye.trm ksh

  48. zeila berkata:

    Salam, izinkan saya mengambil serta mengamalkan doa ini dan juga memberikannya kepada
    saudara-mara saya

  49. andi berkata:

    ass ww, sy mohon izin untuk mengamalkan doa yang telah saudaraku beri tahu, mudah2an mendapat berkah kebaikan dan terkabulkan hendaknya oleh ALLAH SWT, amin…..

  50. lina berkata:

    Izinkan saya mengamal doa ini. Terima kasih

  51. While some suppliers reacted in rage, others have turned the circumstance
    into a teachable minute on how trust works on the darknet.

  52. nura berkata:

    assalamualaikum…mohon izin saya untuk mengamalkan ayat diatas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s