Doa pengaseh

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

41 Responses to Doa pengaseh

  1. azhar berkata:

    salam…cya minta izin ambil ilmu ni,terima kasih

  2. zamri sb berkata:

    Saya minta izin tuan untuk mengamalkan ilmu ini terimakasih

  3. Abdul Karim berkata:

    Semoga semua mendapat keberkatan dari ilmu ini serta minta izin untuk saya amalakannya.terima kaseh

  4. Mya_Malaysia berkata:

    salam..terima kasih atas perkongsian ilmu, saya minta izin membaca & mengamalkannya..

  5. LINDA berkata:

    aslmkm saya meminta izin untuk mengambil dan menghafal doa ini

  6. Syah berkata:

    assalamualaikum…
    terima kasih atas ilmu ini…Mohon izin untuk saya menggunakan dan mengamalkan doa ini ke arah kebaikan.

  7. wan.. berkata:

    minta izin untuk mengamalkan ilmu ini…terima kasih.

  8. Abd Rahim Bin Hj. Ahmad berkata:

    Saya minta izin tuan untuk mengamalkan ilmu ini terimakasih

  9. azwan berkata:

    minta izin untuk mengamalkan ilmu ini…terima kasih

  10. nurhanna berkata:

    minta izin untuk mengamalkan ilmu ini…tq

  11. takab berkata:

    minta izin untuk guna

  12. IBRAHIM berkata:

    Semoga semua mendapat keberkatan dari ilmu ini serta minta izin untuk saya amalakannya.terima kaseh

  13. icha berkata:

    terima kasih

  14. sshah amran berkata:

    assalamualaikum izinkan saya mengamalkan ayat ini timakasih

  15. adam berkata:

    minta izin hendak amalkan doa ini

  16. dean berkata:

    salam tuan

    mintak izin untuk mengambil doa2 yg ada didlm web ini utk diamalkn.moga tuan murah rezeki amin.terima kasih

  17. Yusof berkata:

    asaalamualaikum saya minta izin amalkan ilmu ini dan yang lain-lain

  18. eyayjunglee berkata:

    izin kan saya yaaa ..

  19. ahmadhilmy berkata:

    minta izin amalkan semua ilmu yang disiarkan dalam blog, hilmy Kuantan

  20. naharuldin shah nawawi berkata:

    salam… mohon izin saya amalkan doa ini…amin..

  21. firdaus berkata:

    assalamualaikum..ingin meminta izin untuk mengamalkan..

  22. liezaa berkata:

    saya mintak izin untuk amalkan ilmu ini, terima kasih

  23. Abdullah berkata:

    Mohon izin mengamalkan doa ini.

  24. andri berkata:

    assalamualaikum…smga amalan2 ini brgna bg orang2 yg beriman

  25. saipul berkata:

    minta izin ilmu ni di amalkan

  26. isha berkata:

    izinkn sa mmiliki ilmu i

  27. Ros berkata:

    Assalamualaikum..wr..wb…

    Saya minta izin untuk amalkan ilmu ini

  28. erniey berkata:

    minta izin utk mengamalkan semua doa2 disini

  29. che Nurani Che Mat berkata:

    Minta izin utk amalkannya.

  30. moon berkata:

    salam.. minta izin untuk amalkan… t. kasih

  31. kecewa berkata:

    minta izin yuk amal

  32. izhar berkata:

    minta izin untuk saya amalkan doa ini… trimas

  33. Zizon berkata:

    Mohon izin untuk amalkan doa ini. Terima kasih

  34. nur raihanna berkata:

    minta izin tuan untuk amalkan doa ini

  35. aisyah berkata:

    Mohon izin

  36. diro berkata:

    Amin semoga manfaat..

  37. Kartina Tina berkata:

    ASSALAM..MINTA IZIN MENGAMALKAN AYAT INI DLM KEHIDUPAN SAYA YE..

  38. chandra berkata:

    mhn ijin ambil doa ini

  39. mohd izzat ismail berkata:

    minta izin untuk dikhafiatkan .dan diijazahkan pd sy ..

  40. syanuar pebruari berkata:

    assalam’ualaikum.wr.wb saya izin untuk mengamalkan semua do’a sini Trimakasih.

Tinggalkan komen