Doa dan ayat melembutkan hati isteri untuk bermadu


Istighfar – 1 kali.
Dua kalimah syahadah – 1 kali
Surah Al-Fatihah – 1 kali
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali ( لَا إِلَهَ إٍلاّْ أنت سبحنك إنى كنت من الظالمين )
Surah Al-Ikhlas – 1 Kali
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Surah Al-Falaq – 1 kali
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Surah An-Naas – 3 kali
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Ayat Kursi – 1 kali dan diulang pada ( ولا يؤده حفظهما ) 7 kali.
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Surah Yasin ayat 1-9 dan diulang sebanyak 7 kali pada ayat yang ke 8 dan 9.
Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Bismillah tujuh – 1 kali.

بسم الله الرحمن الرحيم
· بسم الله السميع البصير الذي ليس كمثله شئ وهو بكل شئ عليم
· بسم الله الخلاَق العليم الذي ليس كمثله شئ وهو الفتاح العليم
· بسم الله الذي ليس كمثله شئ وهو العليم الخبير
· بسم الله الذي ليس كمثله شئ وهو العليم القدير
· بسم الله العزيز الكريم الذي ليس كمثله شئ وهو العزيز الكريم
· بسم الله الغفور الرحيم الذي ليس كمثله شئ وهو الغفور الرحيم

Tasbih Nabi Yunus – 1 kali
Doa – 1 kali
ربنا هب لنا من أزواجنا وذريتنا قرة أعين وجعلنا للمتقين إماما

“ Darah, daging, tulang, jantung, hati…….(nama orang yang didoakan) bin/binti……..(ibu)”
“ Ya Allah, kau lembutkan” – 6 kali
“ Ya Allah, kau lembutkan hati…….bin/binti….. – 1 kali

Amalan ini juga boleh digunakan untuk mengembalikan orang yang melarikan diri dari rumah atau membuka hati anak yang malas belajar dan melembutkan hati pasangan samada suami atau isteri.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

33 Responses to Doa dan ayat melembutkan hati isteri untuk bermadu

  1. yudi berkata:

    assalsamu alaikum pak cik ijin tuk ambil…

  2. iwan berkata:

    assalamu alaykum wr’wb mohon izin mengamalkan dan mohon ijazahkan kepada saya dan juga ijazah untuk memberikan / mengijazah orang lain yg membutuhkan

    boleh tau kepada siapa amalan ini bermuara/ bersanad agar saya bisa mengirimkan tawasulnya…

    wassalamu alaykum wr’wb

  3. Tyo berkata:

    Ijin mengamalkan ya..

  4. doni berkata:

    Assalamualaikum wr wb

    Mohon ijin mengamalkan

    Assalamualaikum

  5. ruzman berkata:

    assalamualaikum…..
    sekiranya di izinkan utuk saya beramal seterusnya menhgalakan untuk saya mengunakannya demi kesejahteraan hidup insyaallah……

  6. Malinda berkata:

    Assalamuallaikum…. mohon ijin untuk diamalkan dan kepada siapa saya haru ijazah

  7. Saiful berkata:

    Assalamualaikum, mohon izin untuk mengamalkan….

  8. faizal berkata:

    assalamualaikum, mohon izin amalannya

  9. Sutan Sulaiman berkata:

    Assalamualaikum…
    Mohon keizinan untuk mengamal dan menyampaikan ilmu ini

  10. khairuddin ibrahim berkata:

    Assalamualaikum…
    Mohon izin amalannya

  11. Rooslan Ismail berkata:

    Mohon izin untuk amalan doa ini
    Wassalam

  12. Zahari berkata:

    Assalamulaikum
    saya Zahari dengan nama Allah memohon izin dihalalkan amalan ini kepada saya untuk saya gunakan bagi kegunaan dunia dan akhirat.terimaksih

  13. Zahari berkata:

    Assalamulaikum Pakcik,izinkan untuk saya terima dan amalkan doa ini untuk dunia dan akhirat.

  14. rohizir berkata:

    Mohon izin saya mengamalkannya

  15. zaki berkata:

    Assalamualaikum pakcik, izinkan saya mengunakan doa ini bagi mencapai hajat saya insya allah.

  16. abd raman berkata:

    assalammualaikum…. minta izin untuk di amalkan dan mohon di doakan agar berhasil

    terima kasih

  17. khairuddin ibrahim berkata:

    mohon diizinkan untuk beramal ya Tuan

  18. Johan berkata:

    mohon diizinkan untuk beramal ya Tuan

  19. lokman berkata:

    Izinkan mengamalkannya

  20. hazaldin berkata:

    assalamualaikum tuan guru ,izinkan saya mengambil dan mengamalkan ayat ini untuk bekalan dunia dan akhirat dan saya mendoakan tuan mendapat rahmat dari allah senantiasa. amin..

  21. Zulafendy berkata:

    Assalam,mohon diizinkan saya menggunakan dan mengamalkan doa ini Tuan kerana Allah taala.

  22. pak da berkata:

    Pak da tka nk komen tp nk amalkan.IZINKAN dan IJAZAHKAN KEPADA PAK DA UNTUK ÀMALKAN ILMU INI dan mengijazahkan kpd oràng yg memerlukan pertolongan. InsyaAllah…

  23. lia berkata:

    izinkan saya amal ayat diatas

  24. mahallah berkata:

    mohon ijazahnya untuk diamalkan semoga berhasil inshaALLAH

  25. chiken berkata:

    assalamualaikum. mohon untuk izinkan amalan ini.

  26. Fatin berkata:

    utk Doa dan ayat melembutkan hati isteri untuk bermadu ini, boleh tak isteri muda baca untuk isteri pertama suami?

  27. Puteri Ainaz berkata:

    untuk Doa dan ayat melembutkan hati isteri untuk bermadu ini, boleh kah ia dibaca oleh isteri muda kepada isteri pertama suami nya?

  28. hazaldin berkata:

    mohon izin untuk diamalkan

  29. Din berkata:

    Assalamulaikum
    saya Din dengan nama Allah memohon izin dihalalkan amalan ini kepada saya untuk saya gunakan bagi kegunaan dunia dan akhirat.terimaksih

  30. che khussain ahmad berkata:

    assalsamu alaikum pak cik ijin tuk ambil…

  31. Aen rib berkata:

    Mohon izinnya tuan

Tinggalkan komen