Doa Penerang Hati

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Doa Penerang Hati

  1. addina berkata:

    saya suka doa peneran hati

  2. ya allah berikan ak kekuatan dan petunjuk ya allah..
    ak tahu ak da bnyk mlkukan ksalahan……
    ampunkan aku..
    berikan aku hidayahmu ya allah…
    xtertangguh kpdihan hti ini ya allah….

  3. rosnani berkata:

    Slm…sya mohon doa di trjemah ke bahasa rumi

  4. syarif berkata:

    ya allah sesungguh nya hanya kau saje yang tau betapa perit nya hati ku di saat ini dan hanya kau saja la yg tau segalanya2…..betapa retak nya hati aku skrng ya allah aku mohon dengan sangat ya allah ringan la segala beban keluargaku ya allah….amin

    • pakcikli00 berkata:

      Ya Allah ya tuhanku, segala puji bagi tuhan yang menguasai sekalian alam. Yang Maa Pengaseh dan penyayang, kau sembuhilah dan peliharalah keperitan dan keretakan hati Tuan Syarif diatas, al fatehah…….. Amin amin Ya Rabul Alamin.

  5. eja berkata:

    ya allah ya tuhanku ringankanlah beban ku sesungguhnya aku teraniaya dan lindungilah aku dari menjadi mangsa fitnah dan ancaman orang lain lagi..sesungguhnya hanya kau yang maha memahami bertapa tersiksanya aku menghadapi ujian ini ya allah dan sesungguhnya kau yang mengetahui kebenarannya..bukalah pintu insan tersebut kembalikan anakku ya allah..amin

  6. suzia berkata:

    saya suka doa penerang hati.

  7. sari dewi harahap berkata:

    yaa allah ingatkan lah ham
    ba agar sllau berada d jalan Mu

  8. ayuni berkata:

    ya allah,smga hamba mu ini sntiasa brda d jln mu dan sntiasa redha ats sgla khndak mu

  9. nadiha berkata:

    awesome

  10. nadiha berkata:

    bestnye ! kite suke la awak !

  11. elmiera maya berkata:

    bgus doa untuk cmua umt islam harus jdikn pnduan dan utk dijdikn doa harian.

  12. Eina berkata:

    ya allah jauh kan kekusutan dalam hidup ku..kurang kan beban masalah yg dtg di fikiran ku,
    beri lah kekuatan dalam diri ku,jauh kan lah kesusah dlm hidup ku.,terangai lah hidup ku.,

  13. eira berkata:

    waalaikumussalam eira terang hati nak cari jodoh lelaki lebih baik

Tinggalkan komen