Doa kencing tak lawas

Doa kencing tak lawas

Dibawah ini diterangkan ubatan herba pilihan serta ayat-ayat al-Quran untuk mengubati penyakit pundi kencing atau kanser pundi kencing secara sederhana.

Ambil tujuh biji buah manjakani ditumbuk sampai pecah berderai lalu direbus dengan tujuh gelas air sampai menggelegak. Setelah dingin, air tersebut diblenderkan dengan tujuh tangkai daun kacang tujuh urai serta isi buah keras tiga biji. Selepas menunaikan solat fardhu Isyak lalu dibacakan padanya satu kali surah al-Fatihah, tiga kali surah al-Ikhlas, dan 100 kali surah al-Kautsar. Minum air tersebut satu gelas sebelum tidur malam selama tujuh malam berturut-turut dan setiap kali hendak minum air tersebut hendaklah dipanaskan dahulu supaya ia tidak basi dan selama mengamalkan minum ubat hendaklah dijauhi makan dan minum yang mengandungi garam.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Doa kencing tak lawas

  1. JIWA HAMBA says:

    Reblogged this on jiwa hamba.

  2. young says:

    mohon copy

  3. mankrida says:

    Reblogged this on krida Club House and commented:
    Doa kencing tak lawas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s