Doa Isteri sentiasa dara suami mengila gila

Apabila sudah lama berkahwin, faraj anda semakin kendur, longgar dan ngilu. Nafsu seks semakin menurun dan suami menjauhkan diri untuk melakukan seks dengan anda. Suami sudah merasa bosan untuk melakukan seks. Mulalah suami buat hal dan cari “Pucuk Muda” yang ranggup dan lebih ketat farajnya. Jadi rapatkan kembali faraj anda seperti anda dara dengan mengamalkan doa ini.

kaum ibu perlu menjaga diri agar sentiasa jadi macam ‘abqaro’ menurut ayat di dalam Surah Al-Waqiah.
(‘Abqaro’ ini bermaksud perawan yang sentiasa menjadi perawan) Ayat ini elok untuk diamalkan setiap hari oleh kaum ibu untuk menjaga kesihatan diri luar dan dalam. Insyaalah.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s