Doa wajah yang menawan

Bismillahirrahmanirrahim

Nur Allah Nur Muhammad
Nur kucinta tiada berubah
Cahaya Allah Cahaya Muhammad
Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

Cara pakai:
bacalah doa tersebut ketika hendak melangkahkan kaki keluar rumah. Setelah dibaca doa tersebut , tiupkan kedua tapak tangan, lalu sapukan ke muka dan seluruh badan yang terjangkau oleh tangan.

Doa ini sangat mujarab untuk menarik perhatian dan simpati daripada sesiapapun. Tetapi doa ini akan mewujudkan suatu godaan yg cukup besar, iaitu rata-rata yg menjadi suka dengan pengamal doa ini ialah isteri orang atau kekasih orang.

Akan tetapi tepislah godaan itu dengan bijaksana dan bertanggungjawab. Jangan semuanya anda kebas. Nanti anda akan dibelasah pula oleh suami atau kekasih yang meminati anda tersebut. Nanti jadi kes mahkamah pula. Hehe

Setelah anda mengamalkan doa itu, semoga anda akan dapat menyaksikan sendiri bahawa diri anda akan sangat disayangi oleh semua mahluk yang memandang anda… Amin

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

53 Responses to Doa wajah yang menawan

  1. putra berkata:

    salam tok anak cucu mintak izin untuk amalkan doa ini blh tok?

  2. nhya berkata:

    subhanallah….. apakah doa ini diperuntukkan bg wanita..??

  3. zuhairi ibnu Mansyuri Azhari berkata:

    Asalamualaikum,,,,izin ngamalke,,,,send fatiha

  4. dr.ide.my berkata:

    mudah mudahan dipermudahkan segala urusan.. amin Ya Rabbi.. Izzati..

  5. Ika berkata:

    Salam,mohon Izin Ya,aq Mgamalkan Doa Ini,

  6. Nur Khairiyah berkata:

    Salam, mohon izin mengamal doa ini

  7. hj pyan berkata:

    alhamdulillah..

  8. syed sathii zarrir syed ahmad berkata:

    mintak keizinan untuk mengamalkan pemberian pak ini

  9. akmal zainal berkata:

    mintak izin utk mengamalkan doa ini

  10. Endang berkata:

    Kq pda mnta izin smua???
    Aq jga deh, mnta izin dan doa restu yah:D

  11. zulfikar berkata:

    salam,aku mohon ijazat ya

  12. sabby berkata:

    Saya mohon izin utk mengamalkn doa ini. Tp saya nk bertanya, sekiranya saya xkuar rumah boleh ke saya amalkan doa ini? Bile masenye saya boleh baca. Tk

  13. dian berkata:

    niatkan untuk suami sja ..yang penting nawaitu kita..agar orang memandang sejuk ..bukan untuk tujuan lain amin~

  14. halimi berkata:

    Mohon keizinan untuk mengamalkan doa ini. Terima kasih

  15. Iera berkata:

    salam,mohon untuk saya amalkan doa ini.tk

  16. bahar berkata:

    mohon diamalkan ya….

  17. Sal berkata:

    salam,tok izininkan saya amal ya”

  18. mak sipot berkata:

    betul ke ni… iye iye je

  19. Nirmala sari berkata:

    Minta izin untuk mengamalkan do’a ini,,,

  20. tali berkata:

    as alaikum minta izin bg, do a ini segera q amal kan

  21. Anonymous berkata:

    izinkn sya utk mengamalkan doa ini..

  22. nasrin berkata:

    Salam tok, baca keseluruhan doa 3x atau ayat yang akhir sahaja 3x, terima kasih.

  23. ijanz berkata:

    Mohon di izini utk berkongsi.

  24. Baharin berkata:

    salam. mohon utk sy terima & amalkan ilmu ini. terima kasih

  25. izansaat berkata:

    izin kn sye mengamalnya

  26. Dea Gamal berkata:

    mohon Ijin Ntuk mengamalkanya

  27. fajar lope lope berkata:

    wah mantap nih ki 🙂

    mohon ijin mengamalkannya yah,doa kan ya ki,supaya tambah oke 🙂

  28. andri berkata:

    saya ijin mengamalkannya dan alhamdulilah terbukti sudah? terimakasih salam silatuhrami.

  29. faisal berkata:

    mntak izin amal doa niee ustaz….

  30. sontoloyo berkata:

    Untung sabut timbul,untung batu tengelam tak salah nak mencuba..minta izin ye nak terai

  31. mata mashe berkata:

    mohon izin mengamalkanya

  32. fajar berkata:

    mohon ijin mengamalkannya 🙂

  33. anna berkata:

    Minta izin mengamalkannya..

  34. mohamed zain berkata:

    Salam minta izin amal doa ini amin.

  35. fajar berkata:

    ijin ngamalin yah,doakan supaya saya jadi banyak yg suka yah ki 🙂

    makasih 🙂

  36. Alrafie berkata:

    boleh tapi jangan keterlaluan yang penting hanya 1 yang sentiasa kita iaitu Allah.

  37. Alrafie berkata:

    boleh tapi jangan keterlaluan yang penting hanya 1 yang sentiasa kita ingat aitu Allah.

  38. Anakmurid berkata:

    assalammualaikum…izinkan saya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  39. Anakmurid berkata:

    assalammualaikum…izinkan saya untuk mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  40. syazwan berkata:

    mohon dihalalkn gunakan ilmu ni ya sifu..

  41. syazwan berkata:

    halalkn mengamalkn ilmu ya sifu

  42. shy berkata:

    salam tuan..minta amal ilmu ini ya…terima kasih…

  43. dinaafriliazaeny berkata:

    Ijin tuk amalkn doa ini

  44. arman berkata:

    Mohon izin mengamalkan do’a in

  45. faza berkata:

    terima kasih atas doax ……..sya mhon ijin.

  46. Michelle Kei berkata:

    Assalamualaikum, izinkan saya mengamalkan ilmu ini ye Ameen.

  47. Dayang Aisah Hj.Awang Yahya berkata:

    Minta keizinan tuk mengemalkan nya trima ksih.

  48. una berkata:

    Salam…
    Maaf… Ini sangat Karut. Malah lafaz doa juga bertentangan dgn aqidah Islam. Konsep nur Muhammad adalah pelopor dari golongan tariqat yang sesat

    Tariqat ni golongan Sufi yang memiliki Cara tertentu dalam mndekatkan diri kpd Allah. Malah golongan inilah yg bnyk melampau sehingga hampir 80 peratus ajaran sesat adalah dri tariqat. Salah satu adalah tariqat Nur muhammad . mereka yakin bahawa alam ini dicipta dsbbkan cahaya Muhammad. Pegangan ini brcanggah dgn al Quran Allah sbut tidak diciptakan jin Dan manusia utk brbadat kpdnya. Bukan sbb nabi Muhammad .so golongan inilah bnyak mmbwa ajaran seleweng termasuklah doa diatas.

    Doa ini karut dan tidak ada asas. Malah boleh menjadi syirik kerana bertawasul dgn maryam dan fatimah. Sedangkan hanya Allah sahaja nama yg boleh kita bertawasul. Bukan manusia.

    Berdoalah dgn cara yg nabi ajar…. Pling penting perlu kritis apabila dapat ilmu baru… Smoga kita smua dilindungi Allah dari kesalahan syirik. Amin

  49. muhammad berkata:

    Assalamualaikum..mohon keizinan untuk saya mengamalkan ilmu2 yg ada di blog ini..terima kasih..

  50. Patma berkata:

    Minta izin untuk mengamalkan doa ini pak

  51. mohd Redzuan berkata:

    salam . mohon izin mengamal doa ini

  52. yuspa berkata:

    mhon ijin

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s