Doa wajah yang menawan

Bismillahirrahmanirrahim

Nur Allah Nur Muhammad
Nur kucinta tiada berubah
Cahaya Allah Cahaya Muhammad
Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

Cara pakai:
bacalah doa tersebut ketika hendak melangkahkan kaki keluar rumah. Setelah dibaca doa tersebut , tiupkan kedua tapak tangan, lalu sapukan ke muka dan seluruh badan yang terjangkau oleh tangan.

Doa ini sangat mujarab untuk menarik perhatian dan simpati daripada sesiapapun. Tetapi doa ini akan mewujudkan suatu godaan yg cukup besar, iaitu rata-rata yg menjadi suka dengan pengamal doa ini ialah isteri orang atau kekasih orang.

Akan tetapi tepislah godaan itu dengan bijaksana dan bertanggungjawab. Jangan semuanya anda kebas. Nanti anda akan dibelasah pula oleh suami atau kekasih yang meminati anda tersebut. Nanti jadi kes mahkamah pula. Hehe

Setelah anda mengamalkan doa itu, semoga anda akan dapat menyaksikan sendiri bahawa diri anda akan sangat disayangi oleh semua mahluk yang memandang anda… Amin

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

53 Responses to Doa wajah yang menawan

  1. putra says:

    salam tok anak cucu mintak izin untuk amalkan doa ini blh tok?

  2. nhya says:

    subhanallah….. apakah doa ini diperuntukkan bg wanita..??

  3. zuhairi ibnu Mansyuri Azhari says:

    Asalamualaikum,,,,izin ngamalke,,,,send fatiha

  4. dr.ide.my says:

    mudah mudahan dipermudahkan segala urusan.. amin Ya Rabbi.. Izzati..

  5. Ika says:

    Salam,mohon Izin Ya,aq Mgamalkan Doa Ini,

  6. Salam, mohon izin mengamal doa ini

  7. hj pyan says:

    alhamdulillah..

  8. syed sathii zarrir syed ahmad says:

    mintak keizinan untuk mengamalkan pemberian pak ini

  9. akmal zainal says:

    mintak izin utk mengamalkan doa ini

  10. Endang says:

    Kq pda mnta izin smua???
    Aq jga deh, mnta izin dan doa restu yah:D

  11. zulfikar says:

    salam,aku mohon ijazat ya

  12. sabby says:

    Saya mohon izin utk mengamalkn doa ini. Tp saya nk bertanya, sekiranya saya xkuar rumah boleh ke saya amalkan doa ini? Bile masenye saya boleh baca. Tk

  13. dian says:

    niatkan untuk suami sja ..yang penting nawaitu kita..agar orang memandang sejuk ..bukan untuk tujuan lain amin~

  14. halimi says:

    Mohon keizinan untuk mengamalkan doa ini. Terima kasih

  15. Iera says:

    salam,mohon untuk saya amalkan doa ini.tk

  16. bahar says:

    mohon diamalkan ya….

  17. Sal says:

    salam,tok izininkan saya amal ya”

  18. mak sipot says:

    betul ke ni… iye iye je

  19. Nirmala sari says:

    Minta izin untuk mengamalkan do’a ini,,,

  20. tali says:

    as alaikum minta izin bg, do a ini segera q amal kan

  21. Anonymous says:

    izinkn sya utk mengamalkan doa ini..

  22. nasrin says:

    Salam tok, baca keseluruhan doa 3x atau ayat yang akhir sahaja 3x, terima kasih.

  23. ijanz says:

    Mohon di izini utk berkongsi.

  24. Baharin says:

    salam. mohon utk sy terima & amalkan ilmu ini. terima kasih

  25. izansaat says:

    izin kn sye mengamalnya

  26. Dea Gamal says:

    mohon Ijin Ntuk mengamalkanya

  27. wah mantap nih ki🙂

    mohon ijin mengamalkannya yah,doa kan ya ki,supaya tambah oke🙂

  28. andri says:

    saya ijin mengamalkannya dan alhamdulilah terbukti sudah? terimakasih salam silatuhrami.

  29. faisal says:

    mntak izin amal doa niee ustaz….

  30. sontoloyo says:

    Untung sabut timbul,untung batu tengelam tak salah nak mencuba..minta izin ye nak terai

  31. mata mashe says:

    mohon izin mengamalkanya

  32. fajar says:

    mohon ijin mengamalkannya🙂

  33. anna says:

    Minta izin mengamalkannya..

  34. mohamed zain says:

    Salam minta izin amal doa ini amin.

  35. fajar says:

    ijin ngamalin yah,doakan supaya saya jadi banyak yg suka yah ki🙂

    makasih🙂

  36. Alrafie says:

    boleh tapi jangan keterlaluan yang penting hanya 1 yang sentiasa kita iaitu Allah.

  37. Alrafie says:

    boleh tapi jangan keterlaluan yang penting hanya 1 yang sentiasa kita ingat aitu Allah.

  38. Anakmurid says:

    assalammualaikum…izinkan saya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  39. Anakmurid says:

    assalammualaikum…izinkan saya untuk mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  40. syazwan says:

    mohon dihalalkn gunakan ilmu ni ya sifu..

  41. syazwan says:

    halalkn mengamalkn ilmu ya sifu

  42. shy says:

    salam tuan..minta amal ilmu ini ya…terima kasih…

  43. dinaafriliazaeny says:

    Ijin tuk amalkn doa ini

  44. arman says:

    Mohon izin mengamalkan do’a in

  45. faza says:

    terima kasih atas doax ……..sya mhon ijin.

  46. Michelle Kei says:

    Assalamualaikum, izinkan saya mengamalkan ilmu ini ye Ameen.

  47. Dayang Aisah Hj.Awang Yahya says:

    Minta keizinan tuk mengemalkan nya trima ksih.

  48. una says:

    Salam…
    Maaf… Ini sangat Karut. Malah lafaz doa juga bertentangan dgn aqidah Islam. Konsep nur Muhammad adalah pelopor dari golongan tariqat yang sesat

    Tariqat ni golongan Sufi yang memiliki Cara tertentu dalam mndekatkan diri kpd Allah. Malah golongan inilah yg bnyk melampau sehingga hampir 80 peratus ajaran sesat adalah dri tariqat. Salah satu adalah tariqat Nur muhammad . mereka yakin bahawa alam ini dicipta dsbbkan cahaya Muhammad. Pegangan ini brcanggah dgn al Quran Allah sbut tidak diciptakan jin Dan manusia utk brbadat kpdnya. Bukan sbb nabi Muhammad .so golongan inilah bnyak mmbwa ajaran seleweng termasuklah doa diatas.

    Doa ini karut dan tidak ada asas. Malah boleh menjadi syirik kerana bertawasul dgn maryam dan fatimah. Sedangkan hanya Allah sahaja nama yg boleh kita bertawasul. Bukan manusia.

    Berdoalah dgn cara yg nabi ajar…. Pling penting perlu kritis apabila dapat ilmu baru… Smoga kita smua dilindungi Allah dari kesalahan syirik. Amin

  49. muhammad says:

    Assalamualaikum..mohon keizinan untuk saya mengamalkan ilmu2 yg ada di blog ini..terima kasih..

  50. Patma says:

    Minta izin untuk mengamalkan doa ini pak

  51. mohd Redzuan says:

    salam . mohon izin mengamal doa ini

  52. yuspa says:

    mhon ijin

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s