Doa Pandang Tak Jemu

Bismillahirrahmanirrahim Nur Allah Nur Muhammad

Nur kucinta tiada berubah
Cahaya Allah Cahaya Muhammad
Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

Cara pakai:
bacalah doa tersebut ketika hendak melangkahkan kaki keluar rumah. Setelah dibaca doa tersebut , tiupkan kedua tapak tangan, lalu sapukan ke muka dan seluruh badan yang terjangkau oleh tangan.

Doa ini sangat mujarab untuk menarik perhatian dan simpati daripada sesiapapun. Tetapi doa ini akan mewujudkan suatu godaan yg cukup besar, iaitu rata-rata yg menjadi suka dengan pengamal doa ini ialah isteri orang atau kekasih orang.

Akan tetapi tepislah godaan itu dengan bijaksana dan bertanggungjawab. Jangan semuanya anda kebas. Nanti anda akan dibelasah pula oleh suami atau kekasih yang meminati anda tersebut. Nanti jadi kes mahkamah pula.

Setelah anda mengamalkan doa itu, semoga anda akan dapat menyaksikan sendiri bahawa diri anda akan sangat disayangi oleh semua mahluk yang memandang anda… Amin

Advertisements

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

135 Responses to Doa Pandang Tak Jemu

  1. aliimran berkata:

    izin kan aku mengamalkan nya.

  2. nazira berkata:

    assalamualaikum.Minta izin untuk mengamalkan doanya.

  3. M.EZWANDI berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…SY MINTA UNTUK MENGAMALKAN DOANYA….DAN MOHON DIIJAZAHKAN KPD SY…..

  4. halimah binti harun berkata:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya

    • ayabisro berkata:

      salam . nak bertanya . part mane nak kene baca 3x? semua ka atau cahaya maryam siti fatimah? . mohon pencerahan . maafkan diri yang jahil ini andai terkasar bhs ..

  5. azam berkata:

    sama seperti diatss sekian terima kasih.. selamat tahun baru 2011. (:

  6. hmdiea berkata:

    bukankah selawat itu lebih baik?!

  7. naufal adli berkata:

    Qobiltu pakcik utk diamalkan

  8. azmi berkata:

    izinkan saya mengamalkannya….

  9. eri berkata:

    izinka saya mengamalkan apa apa doa dan ayat dari blog pakcik,terima kaseh.

  10. ros berkata:

    Salam pak, terima kasih kerana ditemukan laman ini, dan saya ingin meminta izin untuk mendapatkan doa ini sebagai panduan dan amalan bagi sesuatu yang elok dan diBerkati Allah.

  11. Aimeey Anuar berkata:

    izinkan sya mengamalkan doa ini dan ijazahkan lah kepada sya pak.
    terimakasih pak..

  12. fiesa berkata:

    izinkan saya untuk mengamalkan doa ini, saya doakan saudara dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati selalu.

  13. Fazreen berkata:

    Izinkan menjadi amalan ku. Semoga pakcik di berkati Allah.

  14. ayabisro berkata:

    salam pakcik, doa ni nak baca yang mana 3x? semua ka ? atau bahagian cahaya maryam siti fatimah? . mohon pencerahan untuk mengamalkan ilmu ini .

  15. daud berkata:

    salam… adakah seluruh ayat ini perlu diulangi sebanyak 3X?

  16. wan Rajipah berkata:

    Pak Ustard izinkan saya amalkan ilmu ini,…bisa tak unt suaimi agar di syg kita sentiasa…

  17. Embun Yahya berkata:

    Salam
    izimkan saya untuk amal dan bagi pada kawan=kawan
    Terima kasih
    Semoga Allah memberkati merahamati dunia dan akhrat .Amin

  18. iwan berkata:

    Alhamdullillah syukur kerana ditemukan dgn website pakcik..saya mohon untuk mengamalkan dan berkongsi segala amalan/doa/zikir yg ada di website ini.
    semoga allah sentiasa merahmati pakcik sekeluarga 🙂

  19. anie berkata:

    izinkan saya mengamalkannya, moga Allah membalasnya

  20. Zul Mh berkata:

    izinkan saya mengamalkannya, moga Allah membalasnya

  21. abinabil berkata:

    Karim
    Pohon keiziznan saya mengamalkan doa ini….

  22. nur afika berkata:

    semoga apa yg d amalkn d makbulkn demi ke arah kebaikn…dserta niat tok kedamaian

  23. Khairrudin berkata:

    khairrudin
    Mohon izin mengamalkannya.

  24. dhiyamuslimah berkata:

    mohon izin utk mngamalkannya..

  25. aNie berkata:

    assalamualaikum..minta izin tuk mengamalkan..

  26. nanda berkata:

    izinkan saya mengamalkan saya agar berbarakka

  27. nadia berkata:

    izinkan saya untuk mengamalkan doa ini, saya doakan saudara dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati selalu..TERIMA KASIH =)

  28. mohd mizam awal hilmi norizan berkata:

    salam..buat ustaz..
    mohon izin untuk amalan..

    terima kasih..

  29. afif berkata:

    asalamualaikum… mohon izin untuk menggunakan ilmu ini..

  30. eddy berkata:

    sya minta amalan nya guru

  31. liana berkata:

    as salam, saya mohon untuk amal semua ilmu dilaman ini. terima khasih diucapkan kepada saudara. semoga dengan ilmu yang anda curahkan, berlimpah ruah lah rezeki anda. amin dan inshallah.

  32. dito berkata:

    asalamualaikum………mohon izin mengamalkanya,,,,,,,,

  33. ima berkata:

    salam… adakah seluruh ayat ini perlu diulangi sebanyak 3X mulai dari bimillah….siti fatimah ?
    ijzahkan untuk mengamalkannya.

    Bismillahirrahmanirrahim Nur Allah Nur Muhammad

    Nur kucinta tiada berubah
    Cahaya Allah Cahaya Muhammad
    Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

  34. saudah berkata:

    moga allah berkati

  35. ima berkata:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya

  36. mohammad zaki berkata:

    assalamualaikum…sye mohon izin mengamalkanye..

  37. menggnea berkata:

    salam…..sy minta izin mengamalkan doa ini,,,

  38. Nieta berkata:

    salam tuan, minta izin diamalkan ayat nie ya & semua doa & zikir yg ada di blog nie terima kasih….smoga Allah memberkati tuan dunia & akhirat amiinnn…

  39. azam berkata:

    Salam, sy mohon izin mggunakan ayat ini…

  40. insan kesepian berkata:

    salam izin kan saya mengamal kn bacaan ini..

  41. nazri berkata:

    minta di ijazahkan ilmu ini kepada saya,dn mohon kbnaran mnggunakannya….

  42. dika berkata:

    mohon izin mengamalkan nya pak……

  43. Hanie Hamzah berkata:

    Assalamualaikum,

    Saya ingin bertanya adakah ayat ini harus di baca sebyk 3kali atau ayat yg terakhir 3kali?
    Harap balas ya di email.

    terima kasih

  44. fatimahmanaf60@yahoo.com berkata:

    salam,izinkan saya mengamalkan nya

  45. mia berkata:

    salam… minta izin mengamalkan doanya…

  46. ahmadhilmy berkata:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  47. dhiyah berkata:

    ijin mengamalkannya, terima kasih

  48. mohd berkata:

    mohon keizinan untuk mengamalkannya……..tq. jazakallah

  49. amir berkata:

    izinkan saya mengamalkan doa ini..amin

  50. junaidi berkata:

    mohon Ijin ustazd untuk saya amalkan,, Terima Kasih

  51. umar berkata:

    pak ijin kn sya mengamaln’x,

  52. nurul berkata:

    izinkan saya mengamalkan doa ini..terima kasih

  53. nin berkata:

    assalamualaikum…izinkn sya mgamalkn doa ini. Smoga dmrahkn rzeki n dlnjutkn usia. Amin

  54. nana berkata:

    terima kasih atas semua ilmunya…

  55. umiey berkata:

    salam….klu saya dah bersuami bleh x saya amalkan doa ini, bg tujuan utk menambat hati suami.

  56. ita berkata:

    time kasih

  57. nuraishah berkata:

    maaf , siti fatimah tu kene sebut nama dia sekali ke ? atau tukar jadi nama pasangan kita ?

  58. melly berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…SAYA MINTA IZIN UNTUK MENGAMALKAN DOANYA

  59. elpita berkata:

    izin kan sy mengamal kan nya

  60. deqz berkata:

    salam . nak bertanya . part mane nak kene baca 3x? semua ka atau cahaya maryam siti fatimah? .

  61. Zaleha berkata:

    Saya minta izin mengamalkannya

  62. azuan berkata:

    assalamulaikum.. izinkan saya mengamalknya……

  63. ayu berkata:

    assalamualaikum,,, izinkan mengamalkan yer pak cik,,, insyaallah dipermudahkan oleh yang maha esa

  64. danny berkata:

    assalam izinkan saya untuk mengambil dan mengamalkan segala isi yang ada di laman ini…terima kasih

  65. 950909 berkata:

    slm… adakah doa ini boleh di amalkan sesiapa shj mahupun wanita ataupun lelaki ???? MOhon maaf… sy kurang pasti….

  66. nurul berkata:

    assalamuallaikum . . izinkan saye mengamalkan doa ini . .

  67. Lia berkata:

    salam…. izinkan sy mgamal doa ini….

  68. norfatin bt ahamad razi berkata:

    izinkan saya mengamalkannya

  69. abdul syukur berkata:

    izinkan saya amalkan doa ini yahh , yang kena baca sbnyak 3x itu di bhagian Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x atau keseluruhan doa 3x

  70. ernie sudirman berkata:

    terima kasih…saya meminta izin mengamalkan doa ini dan insyaAllah doa ini saya akan gunakan sebaik-baiknya dan di gunakan untuk kebaikan..

  71. twilight berkata:

    izinkan sy amalknnya 🙂

  72. abah ricky berkata:

    mohon ijin untuk mengamalkannya..smg niat baik kt dtrm allah swt.,amien.

  73. wan!ez berkata:

    salam. saya ingin brtnya adakah nma ftimah 2 kna tkar dgan nma yg kta ing!n di syangi? dan part mnakah yg perlu diulang 3kxli. .sya hrap blas emel cye ini

  74. wan!ez berkata:

    salam izinkan sya mngamalkn doa ini

  75. alan berkata:

    izinmohon ijin untk mengamal nya

  76. alan berkata:

    mohon ijin untk mngamal nya…

  77. badar 313 berkata:

    minta izin dan ijazah ayat ini,wasalam…

  78. WM Ali berkata:

    Saya memohon izin utk mengamalkan doa2 diberikan. Semoga kita semua diberkati Allah Maha Berkuasa. Amin…

  79. minta izin untuk mengamalkan nya…
    semo barakaik bgi saya

  80. norIzham berkata:

    restukan saya mengamalkan ayat ini….

  81. shamsa berkata:

    izinkan dan ijazah kan pd sy utuk amalkan …

  82. mohd kamal bin mohd zain berkata:

    SAYA MOHON UNTUKDIIZINKAN MENGAMALKAN SEMUA DOA DI WEBSITE INI .

  83. MOHD AIZI BIN ALI berkata:

    izinkan saya menggunakannya

  84. riki suhendro berkata:

    ASSALAMUALAIKUM…SAYA MINTA UNTUK MENGAMALKAN DOANYA….DAN MOHON DIIJAZAHKAN KAPADA SAYA…..

  85. aisyah berkata:

    minta izin untuk mengamalkannya

  86. Hamba allah berkata:

    Sya mntk izin mngamalkan doa ini.smoga Allah membalasnya

  87. nurlaela berkata:

    salam…terima kasih mohon restunya sy mau mengamalkan agar suami slalu pandang tak jemu

  88. marisa berkata:

    izinkan saya mengamalkan ayat ini

  89. ati berkata:

    izinkan saya mengamalnya juga t.kasih…..

  90. X..X berkata:

    Maaf ye nk b’tnye baca bnda ni x SYIRIK kpda org ISLAM ke???
    Tlg bg pnjelasan sekit.. 🙂

  91. eni berkata:

    aswrb,, izinkan sy mengamalkan doa nya moga bermanfaat bagi saya aminn..

  92. iskandar berkata:

    saya mohon izin mengamalkan..

  93. bella berkata:

    salam…..sy minta izin mengamalkan doa ini

  94. maria berkata:

    Salam..izinkan saya mengamalkannya,mohon diijazahkan kepada saya. Trima kasih

  95. puteri ayu berkata:

    salam..sy minta izin mengamalkan doa ini

  96. mia berkata:

    minta izin utk amalan. terima kasih.

  97. azua berkata:

    as’kum…..saya minta izin sama bapak untuk saya amalkan doa ini….terima kasih..

  98. ida berkata:

    Saya minta izin amalkannya.. T.kasih.

  99. muhammad fikrii nur hakim berkata:

    assalaamu’alaikom..saya minta izin untuk mengamalkannya..

  100. sayang berkata:

    asslm izinkn sy untk mengamalknnya

  101. jam berkata:

    salam mohon diizinkan mengamalkan…

  102. izhar berkata:

    Minta izin untuk mengamalkan. Mana satu yang hendak dibaca 3 kali ?

  103. Nur kazim berkata:

    assalamualaikum.saya minta izin untuk amalkan ayat2 ini ye! terima kaseh banyak2

  104. mastura berkata:

    Assalamualaikum.. izinkn sy mgamalkn ayat ini…

  105. elysuhaily berkata:

    Assalamualaikum..izinkan saya amalkan ayat ini.terima kasih..

  106. EjaMs berkata:

    Assalamualaikum Izin kan mngambil doa ini .. Terima kasih

  107. zack berkata:

    Assalam ustaz, izinkan saya mengamalkannya

  108. assalamualaikum ustaz,izinkan saya mengamalkan ayat dan zikir ini.

  109. shahira pjan berkata:

    assalamualaikum ustaz,benar dan izinkan saya mengamalkan ayat dan zikir ini.harap diberkati.

  110. idamelati berkata:

    terima kasih bagi kongsi doa ini..semoga diberkati allah selalu

  111. idamelati berkata:

    saya mintak izin mengunakan doa ini…….mudah2ahndiberkati allah..aminn

  112. norr berkata:

    ya.allah mohon izin amalkan doa ini

  113. budiman berkata:

    segala puji bagi Allah, ijinkan sy mengamalkan doa ini

  114. fateen shahira berkata:

    salam..mntak izen nk mngamalknnye ^_^

  115. amhe berkata:

    izin kan mengamalnya

  116. Nanan berkata:

    Minta izin untuk mengamal doa ini terima kasih

  117. Asfia berkata:

    Minta izin untuk saya mengamalkannya..

  118. sabrina bt sick abdul kadir berkata:

    izinkan saya membacanya adakah di baca 3x semuanya atau yg last sekali sahaja

  119. Cinta berkata:

    salam. mintak izin mengamalkannya

  120. masnah berkata:

    Sy minta izin untuk mengamalkan doa ini

  121. Qasyi berkata:

    AssalammuLaikum… Izinkan sy utk mengamalkan doa ini…

  122. n0r berkata:

    minta izin amal doa ni

  123. wany berkata:

    as salam sy mntak izin mngamalkannye

  124. bunga berkata:

    izinkan sya mngamalknnya…

  125. Dayang Aisah Hj.Awang Yahya berkata:

    Izinkan untuk diamalkan tk.

  126. Are LaNz berkata:

    salam nak tanya, saya agak keliru dengan cara pembacaan doa ini

    Bismillahirrahmanirrahim Nur Allah Nur Muhammad

    Nur kucinta tiada berubah
    Cahaya Allah Cahaya Muhammad
    Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

    yang 3 kali tu adakah kita kena ulang bacaan dari awal sehingga akhir sebanyak 3 kali, atau ayat yang last skali tu hendak dibaca sebanyak 3 kali . mintak penjelasan

  127. izzat berkata:

    Izinkan sy mengamal kan

  128. yusrin berkata:

    izinkan saya mngamalkn n ijazahkn

  129. Akutakbodoh123456789 berkata:

    Assalamualaikum..inzinkan saya mengamalkannya..InsyaAllah..semoga diperkenankan.

  130. Hamba Allah berkata:

    Salam izinkan sy mengamalkan doa ini.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s