Doa Pandang Tak Jemu

Bismillahirrahmanirrahim Nur Allah Nur Muhammad

Nur kucinta tiada berubah
Cahaya Allah Cahaya Muhammad
Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

Cara pakai:
bacalah doa tersebut ketika hendak melangkahkan kaki keluar rumah. Setelah dibaca doa tersebut , tiupkan kedua tapak tangan, lalu sapukan ke muka dan seluruh badan yang terjangkau oleh tangan.

Doa ini sangat mujarab untuk menarik perhatian dan simpati daripada sesiapapun. Tetapi doa ini akan mewujudkan suatu godaan yg cukup besar, iaitu rata-rata yg menjadi suka dengan pengamal doa ini ialah isteri orang atau kekasih orang.

Akan tetapi tepislah godaan itu dengan bijaksana dan bertanggungjawab. Jangan semuanya anda kebas. Nanti anda akan dibelasah pula oleh suami atau kekasih yang meminati anda tersebut. Nanti jadi kes mahkamah pula.

Setelah anda mengamalkan doa itu, semoga anda akan dapat menyaksikan sendiri bahawa diri anda akan sangat disayangi oleh semua mahluk yang memandang anda… Amin

Perihal pakcikli00

Saya adalah dukun asmara
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

120 Responses to Doa Pandang Tak Jemu

  1. aliimran says:

    izin kan aku mengamalkan nya.

  2. nazira says:

    assalamualaikum.Minta izin untuk mengamalkan doanya.

  3. M.EZWANDI says:

    ASSALAMUALAIKUM…SY MINTA UNTUK MENGAMALKAN DOANYA….DAN MOHON DIIJAZAHKAN KPD SY…..

  4. halimah binti harun says:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya

    • ayabisro says:

      salam . nak bertanya . part mane nak kene baca 3x? semua ka atau cahaya maryam siti fatimah? . mohon pencerahan . maafkan diri yang jahil ini andai terkasar bhs ..

  5. azam says:

    sama seperti diatss sekian terima kasih.. selamat tahun baru 2011. (:

  6. hmdiea says:

    bukankah selawat itu lebih baik?!

  7. naufal adli says:

    Qobiltu pakcik utk diamalkan

  8. azmi says:

    izinkan saya mengamalkannya….

  9. eri says:

    izinka saya mengamalkan apa apa doa dan ayat dari blog pakcik,terima kaseh.

  10. ros says:

    Salam pak, terima kasih kerana ditemukan laman ini, dan saya ingin meminta izin untuk mendapatkan doa ini sebagai panduan dan amalan bagi sesuatu yang elok dan diBerkati Allah.

  11. Aimeey Anuar says:

    izinkan sya mengamalkan doa ini dan ijazahkan lah kepada sya pak.
    terimakasih pak..

  12. fiesa says:

    izinkan saya untuk mengamalkan doa ini, saya doakan saudara dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati selalu.

  13. Fazreen says:

    Izinkan menjadi amalan ku. Semoga pakcik di berkati Allah.

  14. ayabisro says:

    salam pakcik, doa ni nak baca yang mana 3x? semua ka ? atau bahagian cahaya maryam siti fatimah? . mohon pencerahan untuk mengamalkan ilmu ini .

  15. daud says:

    salam… adakah seluruh ayat ini perlu diulangi sebanyak 3X?

  16. wan Rajipah says:

    Pak Ustard izinkan saya amalkan ilmu ini,…bisa tak unt suaimi agar di syg kita sentiasa…

  17. Embun Yahya says:

    Salam
    izimkan saya untuk amal dan bagi pada kawan=kawan
    Terima kasih
    Semoga Allah memberkati merahamati dunia dan akhrat .Amin

  18. iwan says:

    Alhamdullillah syukur kerana ditemukan dgn website pakcik..saya mohon untuk mengamalkan dan berkongsi segala amalan/doa/zikir yg ada di website ini.
    semoga allah sentiasa merahmati pakcik sekeluarga :)

  19. anie says:

    izinkan saya mengamalkannya, moga Allah membalasnya

  20. Zul Mh says:

    izinkan saya mengamalkannya, moga Allah membalasnya

  21. abinabil says:

    Karim
    Pohon keiziznan saya mengamalkan doa ini….

  22. nur afika says:

    semoga apa yg d amalkn d makbulkn demi ke arah kebaikn…dserta niat tok kedamaian

  23. Khairrudin says:

    khairrudin
    Mohon izin mengamalkannya.

  24. dhiyamuslimah says:

    mohon izin utk mngamalkannya..

  25. aNie says:

    assalamualaikum..minta izin tuk mengamalkan..

  26. nanda says:

    izinkan saya mengamalkan saya agar berbarakka

  27. nadia says:

    izinkan saya untuk mengamalkan doa ini, saya doakan saudara dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati selalu..TERIMA KASIH =)

  28. mohd mizam awal hilmi norizan says:

    salam..buat ustaz..
    mohon izin untuk amalan..

    terima kasih..

  29. afif says:

    asalamualaikum… mohon izin untuk menggunakan ilmu ini..

  30. eddy says:

    sya minta amalan nya guru

  31. liana says:

    as salam, saya mohon untuk amal semua ilmu dilaman ini. terima khasih diucapkan kepada saudara. semoga dengan ilmu yang anda curahkan, berlimpah ruah lah rezeki anda. amin dan inshallah.

  32. dito says:

    asalamualaikum………mohon izin mengamalkanya,,,,,,,,

  33. ima says:

    salam… adakah seluruh ayat ini perlu diulangi sebanyak 3X mulai dari bimillah….siti fatimah ?
    ijzahkan untuk mengamalkannya.

    Bismillahirrahmanirrahim Nur Allah Nur Muhammad

    Nur kucinta tiada berubah
    Cahaya Allah Cahaya Muhammad
    Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x

  34. saudah says:

    moga allah berkati

  35. ima says:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya

  36. assalamualaikum…sye mohon izin mengamalkanye..

  37. menggnea says:

    salam…..sy minta izin mengamalkan doa ini,,,

  38. Nieta says:

    salam tuan, minta izin diamalkan ayat nie ya & semua doa & zikir yg ada di blog nie terima kasih….smoga Allah memberkati tuan dunia & akhirat amiinnn…

  39. azam says:

    Salam, sy mohon izin mggunakan ayat ini…

  40. insan kesepian says:

    salam izin kan saya mengamal kn bacaan ini..

  41. nazri says:

    minta di ijazahkan ilmu ini kepada saya,dn mohon kbnaran mnggunakannya….

  42. dika says:

    mohon izin mengamalkan nya pak……

  43. Hanie Hamzah says:

    Assalamualaikum,

    Saya ingin bertanya adakah ayat ini harus di baca sebyk 3kali atau ayat yg terakhir 3kali?
    Harap balas ya di email.

    terima kasih

  44. fatimahmanaf60@yahoo.com says:

    salam,izinkan saya mengamalkan nya

  45. mia says:

    salam… minta izin mengamalkan doanya…

  46. ahmadhilmy says:

    assalammualaikum…izinkansaya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya.

  47. dhiyah says:

    ijin mengamalkannya, terima kasih

  48. mohd says:

    mohon keizinan untuk mengamalkannya……..tq. jazakallah

  49. amir says:

    izinkan saya mengamalkan doa ini..amin

  50. junaidi says:

    mohon Ijin ustazd untuk saya amalkan,, Terima Kasih

  51. umar says:

    pak ijin kn sya mengamaln’x,

  52. nurul says:

    izinkan saya mengamalkan doa ini..terima kasih

  53. nin says:

    assalamualaikum…izinkn sya mgamalkn doa ini. Smoga dmrahkn rzeki n dlnjutkn usia. Amin

  54. nana says:

    terima kasih atas semua ilmunya…

  55. umiey says:

    salam….klu saya dah bersuami bleh x saya amalkan doa ini, bg tujuan utk menambat hati suami.

  56. ita says:

    time kasih

  57. nuraishah says:

    maaf , siti fatimah tu kene sebut nama dia sekali ke ? atau tukar jadi nama pasangan kita ?

  58. melly says:

    ASSALAMUALAIKUM…SAYA MINTA IZIN UNTUK MENGAMALKAN DOANYA

  59. elpita says:

    izin kan sy mengamal kan nya

  60. deqz says:

    salam . nak bertanya . part mane nak kene baca 3x? semua ka atau cahaya maryam siti fatimah? .

  61. Zaleha says:

    Saya minta izin mengamalkannya

  62. azuan says:

    assalamulaikum.. izinkan saya mengamalknya……

  63. ayu says:

    assalamualaikum,,, izinkan mengamalkan yer pak cik,,, insyaallah dipermudahkan oleh yang maha esa

  64. danny says:

    assalam izinkan saya untuk mengambil dan mengamalkan segala isi yang ada di laman ini…terima kasih

  65. 950909 says:

    slm… adakah doa ini boleh di amalkan sesiapa shj mahupun wanita ataupun lelaki ???? MOhon maaf… sy kurang pasti….

  66. nurul says:

    assalamuallaikum . . izinkan saye mengamalkan doa ini . .

  67. Lia says:

    salam…. izinkan sy mgamal doa ini….

  68. norfatin bt ahamad razi says:

    izinkan saya mengamalkannya

  69. abdul syukur says:

    izinkan saya amalkan doa ini yahh , yang kena baca sbnyak 3x itu di bhagian Cahaya Maryam Siti Fatimah 3x atau keseluruhan doa 3x

  70. terima kasih…saya meminta izin mengamalkan doa ini dan insyaAllah doa ini saya akan gunakan sebaik-baiknya dan di gunakan untuk kebaikan..

  71. twilight says:

    izinkan sy amalknnya :)

  72. abah ricky says:

    mohon ijin untuk mengamalkannya..smg niat baik kt dtrm allah swt.,amien.

  73. wan!ez says:

    salam. saya ingin brtnya adakah nma ftimah 2 kna tkar dgan nma yg kta ing!n di syangi? dan part mnakah yg perlu diulang 3kxli. .sya hrap blas emel cye ini

  74. wan!ez says:

    salam izinkan sya mngamalkn doa ini

  75. alan says:

    izinmohon ijin untk mengamal nya

  76. alan says:

    mohon ijin untk mngamal nya…

  77. badar 313 says:

    minta izin dan ijazah ayat ini,wasalam…

  78. WM Ali says:

    Saya memohon izin utk mengamalkan doa2 diberikan. Semoga kita semua diberkati Allah Maha Berkuasa. Amin…

  79. minta izin untuk mengamalkan nya…
    semo barakaik bgi saya

  80. norIzham says:

    restukan saya mengamalkan ayat ini….

  81. shamsa says:

    izinkan dan ijazah kan pd sy utuk amalkan …

  82. mohd kamal bin mohd zain says:

    SAYA MOHON UNTUKDIIZINKAN MENGAMALKAN SEMUA DOA DI WEBSITE INI .

  83. MOHD AIZI BIN ALI says:

    izinkan saya menggunakannya

  84. riki suhendro says:

    ASSALAMUALAIKUM…SAYA MINTA UNTUK MENGAMALKAN DOANYA….DAN MOHON DIIJAZAHKAN KAPADA SAYA…..

  85. aisyah says:

    minta izin untuk mengamalkannya

  86. Hamba allah says:

    Sya mntk izin mngamalkan doa ini.smoga Allah membalasnya

  87. nurlaela says:

    salam…terima kasih mohon restunya sy mau mengamalkan agar suami slalu pandang tak jemu

  88. marisa says:

    izinkan saya mengamalkan ayat ini

  89. ati says:

    izinkan saya mengamalnya juga t.kasih…..

  90. X..X says:

    Maaf ye nk b’tnye baca bnda ni x SYIRIK kpda org ISLAM ke???
    Tlg bg pnjelasan sekit.. :-)

  91. eni says:

    aswrb,, izinkan sy mengamalkan doa nya moga bermanfaat bagi saya aminn..

  92. iskandar says:

    saya mohon izin mengamalkan..

  93. bella says:

    salam…..sy minta izin mengamalkan doa ini

  94. maria says:

    Salam..izinkan saya mengamalkannya,mohon diijazahkan kepada saya. Trima kasih

  95. puteri ayu says:

    salam..sy minta izin mengamalkan doa ini

  96. mia says:

    minta izin utk amalan. terima kasih.

  97. azua says:

    as’kum…..saya minta izin sama bapak untuk saya amalkan doa ini….terima kasih..

  98. ida says:

    Saya minta izin amalkannya.. T.kasih.

  99. muhammad fikrii nur hakim says:

    assalaamu’alaikom..saya minta izin untuk mengamalkannya..

  100. sayang says:

    asslm izinkn sy untk mengamalknnya

  101. jam says:

    salam mohon diizinkan mengamalkan…

  102. izhar says:

    Minta izin untuk mengamalkan. Mana satu yang hendak dibaca 3 kali ?

  103. Nur kazim says:

    assalamualaikum.saya minta izin untuk amalkan ayat2 ini ye! terima kaseh banyak2

  104. mastura says:

    Assalamualaikum.. izinkn sy mgamalkn ayat ini…

  105. elysuhaily says:

    Assalamualaikum..izinkan saya amalkan ayat ini.terima kasih..

  106. EjaMs says:

    Assalamualaikum Izin kan mngambil doa ini .. Terima kasih

  107. zack says:

    Assalam ustaz, izinkan saya mengamalkannya

  108. assalamualaikum ustaz,izinkan saya mengamalkan ayat dan zikir ini.

  109. shahira pjan says:

    assalamualaikum ustaz,benar dan izinkan saya mengamalkan ayat dan zikir ini.harap diberkati.

  110. idamelati says:

    terima kasih bagi kongsi doa ini..semoga diberkati allah selalu

  111. idamelati says:

    saya mintak izin mengunakan doa ini…….mudah2ahndiberkati allah..aminn

  112. norr says:

    ya.allah mohon izin amalkan doa ini

  113. budiman says:

    segala puji bagi Allah, ijinkan sy mengamalkan doa ini

  114. fateen shahira says:

    salam..mntak izen nk mngamalknnye ^_^

  115. amhe says:

    izin kan mengamalnya

Tinggalkan Jawapan

