Doa kesejahteraan banyak isteri

Poligami memang masih menjadi kontroversi, meski pun syariat Islam tidak mengharamkannya. Yang terpenting adalah bersikap bijak dan adil bila Anda termasuk golongan yang telah berpoligami. Tetapi bila dengan kebijakan dan keadilan Anda isteri-isteri Anda masih tetap sulit akur, maka pastikanlah Anda lakukan ritual sederhana berikut ini.

Walau sederhana, tapi silakan buktikan sendiri bagaimana hasilnya keampuhan doa ini untuk kesejah teraan mereka yang berpoligami.

caranya: - Setiap sesudah sholat 5 waktu selalu kirim Al Fatihah khusus buat isteri pertama dan kedua. Contohnya seperti ini:

“Khususon ila ruhi…….(sebut nama isteri pertama) binti…….(nama ibunya). Al Fatihah…….(baca surat Fatihah 1 x)”. dilanjutkan dengan: “Wa khususon ila ruhi…….(sebut nama isteri kedua) binti…….(nama ibunya). Al Fatihah…….(baca surat Fatihah 1 x) dan baca surat Al Ikhlas 11 x

Setiap malam, tepat pukul 03.00 dinihari pula selalu dirikan sholat Hajat 2 rakaat. Setelah salam amalkanlah wiridan ini: “WA AL KOITU ALAIKA MAHABBATAM MINNI WA LITUSNA’A ALA AINII” dibaca 300 x (Q.S. Thaha; 39) - Lalu berdoa: “YA ALLAH YANG MAHA KUASA, BERIKANLAH KERUKUNAN DAN CINTA KASIH ANTARA…….(ISTERI PERTAMA) BINTI…….(NAMA IBUNYA) DAN…….(ISTERI KEDUA) BINTI…….(NAMA IBUNYA). YA MALIKIYAUMIDDIN IYYAKA NA’BUDU WA IYYAKA NASTA’IIN”

Insyaalah jika kurang isteri boleh bertambah lagi.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Doa kesejahteraan banyak isteri

  1. andi sainal mangngewa daeng mappatunru says:

    adakah buktix,,,,,,,,

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s