Doa pengasih paling mujarab

Doa pengasih ini baik diamalkan supaya mendapat kekasih yang dihajati. Jika suka seseorang itu berusahalah secara baik dan bukan secara paksaan seperti menggunakan minyak pengasih, minyak cenuai dan lain-lain minyak yang dimentarakan dengan menggunakan sihir.

Jika mengamalkan ayat-ayat suci Allah SWT akan mendapat berkat serta kasih sayang yang tulin. Kasih sayang berpanjangan. Jika menggunakan ilmu pengasih yang menggunakan sihir, selepas masanya, kekasih anda akan sedar dia disihirkan. Jauhkan sihir kerana ia adalah syirik dan dosa besar. Tak bau syurga bila mati.

Banyak ilmu-ilmu pengasih diantara ilmu pengasih yang terbaik ialah Doa Pengasih Nabi Yusuf. Untuk mengetahuan Doa Pengasih ini amat kuat sekali jika di amalkan selalu selain ianya boleh membuat individu-individu yang berdepan dengan orang yang selalu mengamal doa ini akan rasa kasihan dan amat sayang kepada orang tersebut.

Amalkan dua doa ini yang sebaik-baiknya kepada mereka yang berhajat mendapat kekasih hati supaya dijadikan teman hidup.

Cara-caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih atau suami anda, bacalah kedua ayat ini. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati. Dihembus perlahan kearah mukanya. Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

Wasallam.

Perihal pakcikli00

Saya adalah dukun asmara
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

107 Responses to Doa pengasih paling mujarab

  1. yusri says:

    Semoga mendapat keberkatanya…..amin…

  2. tuan hamba says:

    salam tuan guru, izinkan hamba megamalkan ayat ini.tk tuan guru

  3. khumeara says:

    kalau di bca pada gmbar bleh tk??? sbb kita org berjauhan

  4. sabridwan says:

    salam…..trima kasih…harap2 Allah perkenankan doa kita semua…amin…….

  5. mohar says:

    Ada sesiapa yang nak susu kambing segar,jus delima dan Alga Mekah call lah saya 0192193432

  6. Khairul says:

    izinkan saya mengamalkan ayat ayat dari blog ini. Hanya Allah sahaja yang mebalas budi baik tuan. Terimakasih.

  7. sempurna88 says:

    asalamualaikom…izinkan saya mengamalkan surah ini dari blog tuan…

  8. ein says:

    as salam..mohon simpan, baca dan amalkan…

  9. hamba allah says:

    salam…terima kasih kerna memberi pengetahuan seperti ini…..i will try n b’usha..tq..

  10. khairul anuar says:

    salam..harap2 smua ni akan berkesan..insyaallah..

  11. joe says:

    Salam,,mohon izin mengambil ayat ini..t,kasih.

  12. zulkiflee says:

    salam tuan guru yg diharmatkan
    izinkan kesaya ini mengamal ayat yg tersebut tadi
    saya ucapan terima kasih
    selamatkan didunia dan akhirat

  13. ryan vandes says:

    islam itu indah kalau sudah memahaminya

  14. wan says:

    Salam..tq n mohon izinkan sy mgamalkan doa ustaz

  15. along says:

    terima kasihh..mtk izin utk amalkan dan sampaikan pada yg memerlukan..

  16. khoiri says:

    izin ngamalkan ya ustaz,,, dan smoga brmanfaat..amin

  17. dewi malahayati says:

    salam…tlng izin kan saya mengamal doa ini,

  18. hasmah says:

    izankan sy amal surah ni,

  19. untuk insan tercinta says:

    Salam..terima kasih untuk surah ini ustaz..mohon saya mngamalknnyer..muda2an allah mmberkati jasa baik ustaz..amin..

  20. diana says:

    Moga doa ini membawa kebahagian yg diberkati Allah..terima kasih. halalkn ilmu.

  21. Barcelona10 says:

    izinkan saya mengamalkannya,,,smoga gru mengizinkannya dngan ikhlas

  22. ilyas says:

    kalau si dye xdak dpn mata..cm mane plak 2

  23. Hamba Allah says:

    Boleh tak dibuat dari gambar sahaja ? Sebab berjauhan ?

  24. aloy says:

    Salam..
    Mohon mtk izin tuan mengamalkn ayat ini..

  25. khoir says:

    izin ngamalkannya ya pak ustaz,..

  26. Bakis syaifour rizal says:

    assalamualaikum . . . izinkan ana untuk mengamalkan ayat tersebut yaa ustadz

  27. nina says:

    salam..bolwh ke amalkn doa ni dr jauh or dlm gmbar sbb jrang jmpa keje jauh..

  28. norfazlin othman says:

    izinkan saya amalkan ilmu ini ustaz

  29. ahmad faizal ahmad zamzami says:

    assalammualaikum..izinkan saya mengamalkan ilmu ini ustaz..

  30. Razal says:

    Izinkn saya amalkn

  31. moyong says:

    tuan MOHAR alga mekah sekor brape rm ?

  32. jipong sidharta says:

    apa ada baek nya bc setelah sholat tahjud am subuh.

  33. Indah says:

    Salam. Mohon izin untuk diamalkan. Terima kasih

  34. man _11 says:

    assalmualaikum…mohon izin untuk mengamalkn…terima kasih..

  35. shukri says:

    mohon izin jadi murid mu dgn ilmu yg d beri…

  36. embun bt ahmad says:

    saya akan amalkan ayat ini demi kebahagian rumah tangga

  37. mulyadi says:

    izinkan saya mengamalkan semogah barokah !!

  38. humaira' says:

    mohon izn utk damalkn…

  39. muhammad iqbal bin madzlan says:

    semoga Allah memakbulkan doa sya dan tuan guru izinkan saya utk memperoleh cinta kedua saya…aminnnnn

  40. syam says:

    salam.sy nak tanye,bc yusuf dulu ke ayt yassin.ke tak kisah mane2.sbb lain blog lain susunannye.tq

  41. B1D4D@R1 says:

    KLU BERJAUHAN GMNA PAK USTAD

  42. kak ros says:

    Salam. Terima kasih. Izinkan saya mengamalkan syat ini.

  43. suhaimi agau says:

    insyallah…mudah mudahan Allah memberkati,memberi petunjuk dan hidayah amin..

  44. eno says:

    assalamu’alaikum,,,,saya mohon izin / ijazah untuk mengamalkan ayat tersebut,,,mohon doa restunya,,, terima kasih

  45. reza says:

    bgai mana, kalau tdk bernah ketemu,

  46. myra says:

    macam mana kalau orangnya jauh?
    boleh dibacakan pada gambar?

  47. aliesya says:

    kalau berjauhan mcmn ustaz

  48. aliesya says:

    salam, kalau ayat nie dibaca pada mkn contohny gula utk di bancuh kopi dllny , lalu dberi mkm pd target mcmn boleh tak? adakah perbuatan nie menyalahi hukum syarak

  49. ct says:

    izinkn sy utk mgamalkan doa ini

  50. ct says:

    mohon izin u mgamalkan nye

  51. Hamdan says:

    Salam tuan, mohon diberi kebenaran utk mengamalkan doa-doa ini. Trimakasih.

  52. JAM says:

    MOHON IZIN DIAMALKAN DOA DAN ZIKIR INI

  53. Nazz says:

    Blh x klu bca niatkn utk tmbah kuota?

  54. Heri Eko says:

    mohon ijin untuk mengamalkan kepada semuanya ustadz, trm kasih.

  55. etty rina sari says:

    Kalau berjauhan gmn ustad!saya tidak punya fotonya.

  56. etty rina sari says:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?karena berjauhan

  57. etty rina sari says:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?

  58. etty rina sari says:

    Gmn ustad,tdk pernah bertemu,sms dan telp udh tdk pernah?

  59. adyqz says:

    Klu bca dr jauh blh tak?Sbab kami tggl bjauhan.

  60. muhammad says:

    saya minta izin

  61. azry says:

    Mohon utk mengamalkan terima kasij

  62. ni says:

    izinkan saya amalkn doa2 dr blog tuan

  63. nizam says:

    izinkn sye amalkn doa2 dr blog tuan

  64. asw. smoga alloh mnambah ilmu tuan guru, amin,, dan izinkan sy tuan mengamalkn doa ini

  65. niza says:

    Assalamualaikum.Mohon share dan amalkan ya.:)

  66. Tery Bogard says:

    Minta izin copy ayat ni ustaz.Terima Kasih..

  67. waney says:

    salam…boleh tak tunjukkan cara untuk sampaikan ayat pengasih kalau kekasih hati duduk berlainan negeri n jarang bertemu??

  68. che mansor says:

    mohon izn dari tuan untuk guna dan amalkan

  69. darling says:

    assalamualaikum…izinkan sy mengamalkan doa ini…terima kasih

  70. Mohd nor says:

    Aswb. Izinkan saya mengamalkannya. Tk byk2

  71. sayang says:

    izikn sya mengamalkannya.

  72. hamba ALLAH says:

    assalamualaikum..izin kan saya amal kan ye ustaz dan saya nak tnya kalau si die ddk jauh n jarang berhubung mcm mane nk amal kan ustaz??? mntak penjelasan :).. time kasih..

  73. ct says:

    Kalau saya baca pada gambar boleh x?

  74. eira says:

    Kalau nk bce tgk gambar mujarab tak agk2nya,harap sgt dpt mmbantu

  75. citi says:

    Salam. . Ustz. Kalau kita baca tampa jumpa dia boleh ke? Sbb kami jarang bjumpa. . Atau membaca sambil membayangkn dia. .

  76. Hamba Allah says:

    Izinkan saya mengamalkannya. Terima kasih :)

  77. ahmad ahmadi says:

    salam.izin mhon amalan ayatni tok guru

  78. hai says:

    Salm..Mohon kebenaran untuk meggunakan dan share ilmu ini ustaz

  79. zack says:

    mohon izin untuk diamalkan.
    tq

  80. Nurhisyam says:

    salam..mohon kebenaran untuk mggunakan amalan ini ustaz..

  81. Syurga Islam 7 says:

    Assalamualaikum wbt..minta utk mengamalkan ye.:D

  82. hairy s says:

    insyallah mohon kebenaran untuk mengamalkan dan dikongsi..terima kasih

  83. agus prawiro sutejo says:

    mohon ustaz izinkan dan iklaskan sy untuk mengamalkannya

  84. lis says:

    izinkan mohon amalkan ye

  85. akhimullah says:

    saye memohan agar saya mendapat gadis pilihan saye amin

  86. MOHs khalif says:

    Ada kah lagi Ayat2pengasih yg boleh di Amal kan yg dtg dari “firman atau Hadith” yg boleh di sampai kan kpd sya, utk amalan yg mendatang kesan yg mendalam.tlong Email kan sya.Tmksk,Wabillah hi taufiq walhidayah Asmlkm Wmtlh.😊

  87. kamarozaman says:

    terima kasih, izinkan saya amalkannya. Pak uztaz

  88. aan says:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah

  89. aan says:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah pak ustadz

  90. AZHAIRI says:

    TERIMAH KASIH.IZIN KAN LAH SAYA MENGAMAL ILMU INI….

  91. Yanti says:

    Salam….terima kasih mau saya amal km doa ni.

  92. Sy pon minta izin utk mengamalkanya Pak ustad

  93. Ismail says:

    Izin kan saya untk mengamal lan nya

    salam ismail

  94. wan says:

    kalau duduk berjauhan mcm mane ye pak ustaz

  95. salam tuan guru saya ingin meminta izin untuk megambil ayat ini…terima kasih…

  96. amri says:

    minta izin utk diamalkan

  97. Izzat says:

    Izinkan saya mengamalkan ayat ini ustad..

  98. Ihsan Desa says:

    salam .mohon amal ye.terima kasih

  99. hamba allah says:

    minta izin mengamalkan

  100. aminah saleh says:

    assalamualaikum ustad..saya aminahsaleh ,,sebenarnye saya memang da lama amalkn doa pengasih dr surah yusof dan surah tahaa…ni..bagi tempat kerja saya..memang saya akui..saya di ketepikn oleh bangsa lain..dan tidak mendapat sokongan dr mereka…slalu kesalahan saya saja yg mereka nampak…lalu saya bersabar sehingga.25thn di tempat kerja..biarpon hati ni melihat bangsa lain di naikkn pangkat..saya tetap sabar…kerana saya yakin hari saya pasti ade..yg membuat saya rasa yakin tentang kedua doa ini..setiap kali ade ‘meeting antara leader dgn operatornye ..saya lah yg mendapat’POOR’ pd perkejaan saya..padahal..apa yg di suroh saya buat..hinggalah saya terbaca akan kebaikan surah ini..dan ALHAMDULLILAH…x de lagi meeting..dan poor untok saya..hari hari..lepas solat saya baca surah ni..saya sebut nama leader saya..dr klua rumah..sampai depan mata saya..lalu itulah saya lakukn..tujuan saya memang iklas dan bukan untok bodohkn org..cuma jgn pandang saya begitu rendah…walau mcmane pon saya berbuat baik..pd mereka..sbb takut riak…satu lagi problm saya ustad…ade satu mat ni suka tengok saya..bila tersempak..hati saya berdenyut kuat…..padahal saya ni da 50 thn..saya cuma niat YAALLAH…lindungi aku..aku takut..maka lindungi aku dr budak ni..amin ..assalamualikum..

  101. R.Zebua says:

    qobiltu

  102. mama ipoh says:

    As salam tuan guru.Minta diizinkan mama menggunakan doa ini utk bebahagian anak2 mama…

  103. Pingback: Doa Penunduk | Naziza's Blog

  104. Pingback: Doa Pengasih | Naziza's Blog

Tinggalkan Jawapan

