Doa pengasih paling mujarab

Doa pengasih ini baik diamalkan supaya mendapat kekasih yang dihajati. Jika suka seseorang itu berusahalah secara baik dan bukan secara paksaan seperti menggunakan minyak pengasih, minyak cenuai dan lain-lain minyak yang dimentarakan dengan menggunakan sihir.

Jika mengamalkan ayat-ayat suci Allah SWT akan mendapat berkat serta kasih sayang yang tulin. Kasih sayang berpanjangan. Jika menggunakan ilmu pengasih yang menggunakan sihir, selepas masanya, kekasih anda akan sedar dia disihirkan. Jauhkan sihir kerana ia adalah syirik dan dosa besar. Tak bau syurga bila mati.

Banyak ilmu-ilmu pengasih diantara ilmu pengasih yang terbaik ialah Doa Pengasih Nabi Yusuf. Untuk mengetahuan Doa Pengasih ini amat kuat sekali jika di amalkan selalu selain ianya boleh membuat individu-individu yang berdepan dengan orang yang selalu mengamal doa ini akan rasa kasihan dan amat sayang kepada orang tersebut.

Amalkan dua doa ini yang sebaik-baiknya kepada mereka yang berhajat mendapat kekasih hati supaya dijadikan teman hidup.

Cara-caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih atau suami anda, bacalah kedua ayat ini. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati. Dihembus perlahan kearah mukanya. Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

Wasallam.

About these ads

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

175 Responses to Doa pengasih paling mujarab

  1. yusri says:

    Semoga mendapat keberkatanya…..amin…

  2. tuan hamba says:

    salam tuan guru, izinkan hamba megamalkan ayat ini.tk tuan guru

  3. khumeara says:

    kalau di bca pada gmbar bleh tk??? sbb kita org berjauhan

    • lynda lynn says:

      As salam. Kalau orangnya jauh macam mana? Hubungan jarak jauh xpernah bsua, hanya gambar jd tatapan..takut ada org ke 3. Biasa dr pihak lelaki la. mcm mana nk amalkan.

  4. sabridwan says:

    salam…..trima kasih…harap2 Allah perkenankan doa kita semua…amin…….

  5. mohar says:

    Ada sesiapa yang nak susu kambing segar,jus delima dan Alga Mekah call lah saya 0192193432

  6. Khairul says:

    izinkan saya mengamalkan ayat ayat dari blog ini. Hanya Allah sahaja yang mebalas budi baik tuan. Terimakasih.

  7. sempurna88 says:

    asalamualaikom…izinkan saya mengamalkan surah ini dari blog tuan…

  8. ein says:

    as salam..mohon simpan, baca dan amalkan…

  9. hamba allah says:

    salam…terima kasih kerna memberi pengetahuan seperti ini…..i will try n b’usha..tq..

  10. khairul anuar says:

    salam..harap2 smua ni akan berkesan..insyaallah..

  11. joe says:

    Salam,,mohon izin mengambil ayat ini..t,kasih.

  12. zulkiflee says:

    salam tuan guru yg diharmatkan
    izinkan kesaya ini mengamal ayat yg tersebut tadi
    saya ucapan terima kasih
    selamatkan didunia dan akhirat

  13. ryan vandes says:

    islam itu indah kalau sudah memahaminya

  14. wan says:

    Salam..tq n mohon izinkan sy mgamalkan doa ustaz

  15. along says:

    terima kasihh..mtk izin utk amalkan dan sampaikan pada yg memerlukan..

  16. khoiri says:

    izin ngamalkan ya ustaz,,, dan smoga brmanfaat..amin

  17. dewi malahayati says:

    salam…tlng izin kan saya mengamal doa ini,

  18. hasmah says:

    izankan sy amal surah ni,

  19. untuk insan tercinta says:

    Salam..terima kasih untuk surah ini ustaz..mohon saya mngamalknnyer..muda2an allah mmberkati jasa baik ustaz..amin..

  20. diana says:

    Moga doa ini membawa kebahagian yg diberkati Allah..terima kasih. halalkn ilmu.

  21. Barcelona10 says:

    izinkan saya mengamalkannya,,,smoga gru mengizinkannya dngan ikhlas

  22. ilyas says:

    kalau si dye xdak dpn mata..cm mane plak 2

  23. Hamba Allah says:

    Boleh tak dibuat dari gambar sahaja ? Sebab berjauhan ?

  24. aloy says:

    Salam..
    Mohon mtk izin tuan mengamalkn ayat ini..

  25. khoir says:

    izin ngamalkannya ya pak ustaz,..

  26. Bakis syaifour rizal says:

    assalamualaikum . . . izinkan ana untuk mengamalkan ayat tersebut yaa ustadz

  27. nina says:

    salam..bolwh ke amalkn doa ni dr jauh or dlm gmbar sbb jrang jmpa keje jauh..

  28. norfazlin othman says:

    izinkan saya amalkan ilmu ini ustaz

  29. ahmad faizal ahmad zamzami says:

    assalammualaikum..izinkan saya mengamalkan ilmu ini ustaz..

  30. Razal says:

    Izinkn saya amalkn

  31. moyong says:

    tuan MOHAR alga mekah sekor brape rm ?

  32. jipong sidharta says:

    apa ada baek nya bc setelah sholat tahjud am subuh.

  33. Indah says:

    Salam. Mohon izin untuk diamalkan. Terima kasih

  34. man _11 says:

    assalmualaikum…mohon izin untuk mengamalkn…terima kasih..

  35. shukri says:

    mohon izin jadi murid mu dgn ilmu yg d beri…

  36. embun bt ahmad says:

    saya akan amalkan ayat ini demi kebahagian rumah tangga

  37. mulyadi says:

    izinkan saya mengamalkan semogah barokah !!

  38. humaira' says:

    mohon izn utk damalkn…

  39. muhammad iqbal bin madzlan says:

    semoga Allah memakbulkan doa sya dan tuan guru izinkan saya utk memperoleh cinta kedua saya…aminnnnn

  40. syam says:

    salam.sy nak tanye,bc yusuf dulu ke ayt yassin.ke tak kisah mane2.sbb lain blog lain susunannye.tq

  41. B1D4D@R1 says:

    KLU BERJAUHAN GMNA PAK USTAD

  42. kak ros says:

    Salam. Terima kasih. Izinkan saya mengamalkan syat ini.

  43. suhaimi agau says:

    insyallah…mudah mudahan Allah memberkati,memberi petunjuk dan hidayah amin..

  44. eno says:

    assalamu’alaikum,,,,saya mohon izin / ijazah untuk mengamalkan ayat tersebut,,,mohon doa restunya,,, terima kasih

  45. reza says:

    bgai mana, kalau tdk bernah ketemu,

  46. myra says:

    macam mana kalau orangnya jauh?
    boleh dibacakan pada gambar?

  47. aliesya says:

    kalau berjauhan mcmn ustaz

  48. aliesya says:

    salam, kalau ayat nie dibaca pada mkn contohny gula utk di bancuh kopi dllny , lalu dberi mkm pd target mcmn boleh tak? adakah perbuatan nie menyalahi hukum syarak

  49. ct says:

    izinkn sy utk mgamalkan doa ini

  50. ct says:

    mohon izin u mgamalkan nye

  51. Hamdan says:

    Salam tuan, mohon diberi kebenaran utk mengamalkan doa-doa ini. Trimakasih.

  52. JAM says:

    MOHON IZIN DIAMALKAN DOA DAN ZIKIR INI

  53. Nazz says:

    Blh x klu bca niatkn utk tmbah kuota?

  54. Heri Eko says:

    mohon ijin untuk mengamalkan kepada semuanya ustadz, trm kasih.

  55. etty rina sari says:

    Kalau berjauhan gmn ustad!saya tidak punya fotonya.

  56. etty rina sari says:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?karena berjauhan

  57. etty rina sari says:

    Kalau tdk pernah bertemu bagaimana ustad?

  58. etty rina sari says:

    Gmn ustad,tdk pernah bertemu,sms dan telp udh tdk pernah?

  59. adyqz says:

    Klu bca dr jauh blh tak?Sbab kami tggl bjauhan.

  60. muhammad says:

    saya minta izin

  61. azry says:

    Mohon utk mengamalkan terima kasij

  62. ni says:

    izinkan saya amalkn doa2 dr blog tuan

  63. nizam says:

    izinkn sye amalkn doa2 dr blog tuan

  64. asw. smoga alloh mnambah ilmu tuan guru, amin,, dan izinkan sy tuan mengamalkn doa ini

  65. niza says:

    Assalamualaikum.Mohon share dan amalkan ya.:)

  66. Tery Bogard says:

    Minta izin copy ayat ni ustaz.Terima Kasih..

  67. waney says:

    salam…boleh tak tunjukkan cara untuk sampaikan ayat pengasih kalau kekasih hati duduk berlainan negeri n jarang bertemu??

  68. che mansor says:

    mohon izn dari tuan untuk guna dan amalkan

  69. darling says:

    assalamualaikum…izinkan sy mengamalkan doa ini…terima kasih

  70. Mohd nor says:

    Aswb. Izinkan saya mengamalkannya. Tk byk2

  71. sayang says:

    izikn sya mengamalkannya.

  72. hamba ALLAH says:

    assalamualaikum..izin kan saya amal kan ye ustaz dan saya nak tnya kalau si die ddk jauh n jarang berhubung mcm mane nk amal kan ustaz??? mntak penjelasan :).. time kasih..

  73. ct says:

    Kalau saya baca pada gambar boleh x?

  74. eira says:

    Kalau nk bce tgk gambar mujarab tak agk2nya,harap sgt dpt mmbantu

  75. citi says:

    Salam. . Ustz. Kalau kita baca tampa jumpa dia boleh ke? Sbb kami jarang bjumpa. . Atau membaca sambil membayangkn dia. .

  76. Hamba Allah says:

    Izinkan saya mengamalkannya. Terima kasih :)

  77. ahmad ahmadi says:

    salam.izin mhon amalan ayatni tok guru

  78. hai says:

    Salm..Mohon kebenaran untuk meggunakan dan share ilmu ini ustaz

  79. zack says:

    mohon izin untuk diamalkan.
    tq

  80. Nurhisyam says:

    salam..mohon kebenaran untuk mggunakan amalan ini ustaz..

  81. Syurga Islam 7 says:

    Assalamualaikum wbt..minta utk mengamalkan ye.:D

  82. hairy s says:

    insyallah mohon kebenaran untuk mengamalkan dan dikongsi..terima kasih

  83. agus prawiro sutejo says:

    mohon ustaz izinkan dan iklaskan sy untuk mengamalkannya

  84. lis says:

    izinkan mohon amalkan ye

  85. akhimullah says:

    saye memohan agar saya mendapat gadis pilihan saye amin

  86. MOHs khalif says:

    Ada kah lagi Ayat2pengasih yg boleh di Amal kan yg dtg dari “firman atau Hadith” yg boleh di sampai kan kpd sya, utk amalan yg mendatang kesan yg mendalam.tlong Email kan sya.Tmksk,Wabillah hi taufiq walhidayah Asmlkm Wmtlh.😊

  87. kamarozaman says:

    terima kasih, izinkan saya amalkannya. Pak uztaz

  88. teena says:

    Assalammualaikum…minta izin untuk saya mengamalkannya

  89. aan says:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah

  90. aan says:

    mohon ijinkan aku tuk mengamalkan yah pak ustadz

  91. AZHAIRI says:

    TERIMAH KASIH.IZIN KAN LAH SAYA MENGAMAL ILMU INI….

  92. Yanti says:

    Salam….terima kasih mau saya amal km doa ni.

  93. Sy pon minta izin utk mengamalkanya Pak ustad

  94. Ismail says:

    Izin kan saya untk mengamal lan nya

    salam ismail

  95. wan says:

    kalau duduk berjauhan mcm mane ye pak ustaz

  96. salam tuan guru saya ingin meminta izin untuk megambil ayat ini…terima kasih…

  97. amri says:

    minta izin utk diamalkan

  98. Izzat says:

    Izinkan saya mengamalkan ayat ini ustad..

  99. Ihsan Desa says:

    salam .mohon amal ye.terima kasih

  100. hamba allah says:

    minta izin mengamalkan

  101. aminah saleh says:

    assalamualaikum ustad..saya aminahsaleh ,,sebenarnye saya memang da lama amalkn doa pengasih dr surah yusof dan surah tahaa…ni..bagi tempat kerja saya..memang saya akui..saya di ketepikn oleh bangsa lain..dan tidak mendapat sokongan dr mereka…slalu kesalahan saya saja yg mereka nampak…lalu saya bersabar sehingga.25thn di tempat kerja..biarpon hati ni melihat bangsa lain di naikkn pangkat..saya tetap sabar…kerana saya yakin hari saya pasti ade..yg membuat saya rasa yakin tentang kedua doa ini..setiap kali ade ‘meeting antara leader dgn operatornye ..saya lah yg mendapat’POOR’ pd perkejaan saya..padahal..apa yg di suroh saya buat..hinggalah saya terbaca akan kebaikan surah ini..dan ALHAMDULLILAH…x de lagi meeting..dan poor untok saya..hari hari..lepas solat saya baca surah ni..saya sebut nama leader saya..dr klua rumah..sampai depan mata saya..lalu itulah saya lakukn..tujuan saya memang iklas dan bukan untok bodohkn org..cuma jgn pandang saya begitu rendah…walau mcmane pon saya berbuat baik..pd mereka..sbb takut riak…satu lagi problm saya ustad…ade satu mat ni suka tengok saya..bila tersempak..hati saya berdenyut kuat…..padahal saya ni da 50 thn..saya cuma niat YAALLAH…lindungi aku..aku takut..maka lindungi aku dr budak ni..amin ..assalamualikum..

  102. R.Zebua says:

    qobiltu

  103. mama ipoh says:

    As salam tuan guru.Minta diizinkan mama menggunakan doa ini utk bebahagian anak2 mama…

  104. Pingback: Doa Penunduk | Naziza's Blog

  105. Pingback: Doa Pengasih | Naziza's Blog

  106. Didi says:

    Terimakasih …… Do’anya dan ijinka saya mengamalkannya, moga Allah mengabulkannya …Aamiin

  107. emiwira says:

    ustad…. mohon izin untuk belajar dan menggunakan segala yang ustad kongsikan di blok2 ustad… amin…

  108. hidayah says:

    Minta izin untuk amalkan doa ini..

  109. airil says:

    assalam..mohon utk amalkan ayat ini..syukran..

  110. Samani says:

    assalamu’alaikum Wr Wb, mohon izin dan Ridho nya saya mau mengamalkan ilmu ini dengan sepenuh hati..

  111. ije says:

    as salam..,izinkan saya untuk amalkan nya…as salam

  112. lynda lynn says:

    As salam. Kalau orangnya jauh macam mana? Hubungan jarak jauh xpernah bsua, hanya gambar jd tatapan..takut ada org ke 3. Biasa dr pihak lelaki la. mcm mana nk amalkan.

  113. nonggou says:

    Apa hukumnya pakai minyak pengasih yg suda d isi doa nabi yusuf 4 dn nabi sulaiman.

  114. Nor Adibah says:

    Asslm,
    Sy minta izin utk doa tersebut.

    SY juga ingin mencadangkan supaya, setiap ilmu yg dikongsi, dinyatakan “dihalalkan semua ilmu2 tersebut dan mohon rujuk pada org yg lebih berpengetahuan pula”. Cadangan ini sy rujuk pd siaran “Tanyalah Ustaz” berikutan keberkatan ilmu. Kdg2 kita ingin mengamalkannya tp x jd. Mungkin halangan keberkatan.

    Wallahualam.

    Terima kasih. Asslm.

  115. hamba ALLAH says:

    izinkan saya amalkan doa ini ustaz. terima kasih :)

  116. Nadzrudin says:

    Mohon izin utk mengamalkan doa dari ustaz..

  117. Hamba Allah says:

    mohon izin mengamalkannya usyadz…smg jd berkah jika saya amalkan

  118. Ish Naruhinata says:

    Assalamualaikum.wrb. Pak uztads
    izinkan saya mngamapkan ayat ini.

  119. Ezali says:

    Salam, mohon kbenaran amalkan

  120. Ezali says:

    Salam, minta izin amalkan

  121. hola says:

    salam tuan guru minta izin untuk diamalkannya ,,

  122. yanti says:

    Assalamu Alaikum tuan guru,,sy mnt izinnya untuk mengamalkan doa ini untuk rumah tangga saya.mksh

  123. Anjing says:

    Napa pak ustatd hrus bca do’a itu

  124. fuad says:

    Izin kan saya mengamalkan

  125. ziza says:

    salam, minta izin saya mengamalkannya.

  126. firdaus says:

    mohon dibenarkan untuk mengamalkan ayat ini

  127. rasyid says:

    minta izin mengamalkn nye tuan

  128. zaidi says:

    assalamualaikum…guru izin kan saya mengamalkan doa ni

  129. Hisabi says:

    Izinkan saya mengamalkannya,,

  130. A'AL MANFAAT says:

    semoga bermanfaat.. mohon izin mengamalkannya ya pak.. terimakasih semoga anda selallu dalam perlindungan ALLAH SWT.. AMIN..

  131. MUHAMAD AIDIL AMIN BIN RAMLAN says:

    Assalamualaikum. Saya ingin bertanya..bagaimana pula kita mahu menggunakan doa ini sekiranya kekasih kita berada berjauhan dan tidak berkesempatan untuk berjumpa ??

  132. heri says:

    Asalamualaikum mksh pak ustaz atas ilmunya moga bermampa,at buat kita smua amin yarobalalamin

  133. Riki somantri says:

    Hatur nhun atos ngaposting do’a mudah2an bermanfaat ..amiin

  134. hamba allah says:

    Izin kn sya mngmbil ayat ini dr blog tuan

  135. ameer says:

    Izinkan saya ustaz. Barakallah

  136. nurulnadzirah says:

    Izinkn saya amalkn….hllkn semua ilmu yg sy dpt hrini…..

  137. siti nurfatihah says:

    Harap-harap allah memberkati doa kita terhadap orang yang kita sayang.saya pun single. Sesiapa yang single tu cuba lah call saya.nombor nyer.01123410264.

  138. fitrah says:

    assalamualaikum. saya fitrah. saya bakal bernikah pada bulan 8. tapi tiba2 ibu kepada tunang saya memutuskan pertunangan kami tanpa sebab. saya rasa sedih sebab kami sama2 sayang. tunang saya terus mendiamkan diri. setelah berubat, ternyata ibunya ada menyimpan benda yang tidak baik. saya sayangkan dia. ibunya menundukkan anaknya supaya dengar cakap. saya sangat sedih dan kecewa..

  139. Mohonmaaf, apakah Rasululloh melakukannya kepada istri-istri Beliau Ustadz? Terimakasih atas penjelasannya!

  140. mohamad azrie says:

    minta izin saya mengamalkan ayat ini.

  141. Rhizhal putra prabu sriwijaya says:

    Mohon izin untuk saya, yang mau mengamalkannya…
    Semoga saya berhasil.. Amiin

  142. rozita says:

    salam…izin kan saya mengamalkannyer

  143. maesaat says:

    Mohon dihalalkan ilmu untuk diamalkan.

  144. Izzat says:

    Terima kasih tuan guru atas petua ini. Izinkan saya ambil, simpan dan amalkan.

  145. Malek says:

    Salam Ustaz…izinkan saya amal ayat ini.

  146. Hamba Allah says:

    minta izin saya mengamalkan ayat ini.

  147. Jasman says:

    Semoga di mujarap amin2x ya allah

  148. hamba Allah says:

    Mohon izin share dan mengamalkan ilmu

  149. wiewong says:

    salam tuan..mohon izin amalkn dan halalkan ilmu ini..

  150. kemat hassan says:

    Terima kasih…
    semoga mendapat keberkatan dibulan mulia ini.

  151. Zueriana says:

    Terima kasih Ustaz ataz perkongsian

  152. aida says:

    Salam ustaz…izinkan saya mengamalkan doa ini…

  153. aida says:

    Salam ustaz…izinkan saya mengamalkan doa ini…bgaimana klo kekasih saya tinggal jauh. Sering menyepi. Susah dihubungi. Terlalu mengutamakan teman dari saya. Setelah 6 tahun masi tak mau menikah

  154. malek says:

    Saya ingin bertanya…mcm mana pula dgn keadaan di mana org yg saya minati berada jauh dan hanya sekali setahun berjumpa?memadaikah hanya sekadar saya baca doa2 ini dan menghembuskan di gambarnya?mohon pencerahan…

  155. hafiz hamdani says:

    bagai mana jika kekasih kita hajati jauh dan jarang berjumpa…

  156. Kalau sesorang itu tiada di depan mata, mcm mana pula ustaz? Maksudnya tinggal berjauhan dan pasangan tidak menyedari kita mencintainya…….

  157. rohaya hassan says:

    Kalau berjauhan mcm mana pulak tu.
    Tolong jgn siarkan nama penuh sy

  158. shakri says:

    Assalamualaikum,izinkan sy

  159. roy says:

    Boleh bc pd gambar? Sbb jarang bertemu. Tp caranya dgn meniup pd gambar dia ke? Kena baca berapa kali?

  160. nor says:

    salam ustaz.. mintak halalkan ilmu ini.. saya ingin minta izin untuk mengamalkan nya..

  161. Muh. Taslim BH says:

    Mohon izin utk mengamalkan doa dari ustaz..
    Semoga dapat berkah amin… terima kasih… semoga sama-sama sukses

  162. masdi says:

    Assalamualaikum mohon di ijazahkan untuk di amalkan ilmu yang berkat ini..terima kasih Tuan..

  163. Johan says:

    Mohon izin untuk di amalkan

  164. suzana says:

    SAYA NAK AMALKAN MOHON DI IZINKAN ….klu d baca pad gambar blh tak

  165. siti says:

    mohon izin ye ustaz

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s