Doa cepat dapat jodoh

YA-RAHMAN, YA-RAHIM, YA ALLAH

Amalkan sebanyak 3 kali Jumaat berturut-turut. Baca berulang-ulang kali sepanjang anda duduk lepas sembahyang Asar sehinggalah masuknya waktu Maghrib.

Masuk sahaja waktu Maghrib, sebutlah “Allahuakhbar”, dan teruslah angkat tangan dan berdoa kepada Allah yang MAHA berkuasa dengan apa yang dihajati.

(Untuk mempercepatkan jodoh, memanjangkan jodoh, dikurniakan cahaya mata, sembuhkan penyakit, elakkan dari malapetaka, diampunkan dosa dan sebagainya).

About these ads

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

52 Responses to Doa cepat dapat jodoh

  1. rubyrhegar says:

    minta izin untuk amalkan doa ini….!!!

  2. ayu says:

    mohon share ye

  3. khumeara says:

    minta izin amalkan yea…lakukan pada hari jumaat jea ke?? selama t3 kali jumaat ek?? ke mcm mne??

  4. suci says:

    semoga terkabul…izin doa nya

  5. damuri says:

    mohonijin amalkan

  6. aeni says:

    izinn do’a nya

  7. Shukri Ashuk says:

    mohon izin dan halalkan semua ilmu pokcik nie

  8. rias says:

    saya jugak ye want to share it too.. Terima kaseh.. Sharing is caring

  9. alamak,., kalo keje cmner?

  10. cutam says:

    halalkan ilmu ni ye

  11. nukma says:

    mohon izin doanya…halalkan ilmu..:)

  12. ariff says:

    alhamduliallah pertama kali buat,semoga termakbul :)

  13. ya allah, berikanlah jodoh scepat nya untk hamba mu ini. aminn
    idam aprivianto
    &
    nurchasanah
    saklawasse.

  14. siti says:

    halalkan ilmu….amin semoga termakbul…

  15. ismail says:

    apapun kita kena yakin serta sentiasa dalam keadaan bersih luar dan dalam. mengetahui kebesaran ALLAH itu adalah pelapis dari kemungkaran

  16. ri says:

    mohon izin amalkan dan halalkan ilmu ini ya :)

  17. LINDA WAHAB says:

    salam. zikir ni saya belum pernah cuba untuk tujuan ni. mohon saya nak beramal. halalkan ilmu ye. terima kasih. n sesapa yang dah berkesan atau menjadi, sila lah berkongsi / tinggalkan pesan juga di sini, supaya memberi suntikan semangat kepada rakan2 kita untuk beramal dan seterusnya menambah keyakinan dan keimanan kita kepada ALLAH. INGATLAH SEMUA SAHABATKU, MOHON LAH SESUATU HANYA KEPADA ALLAH S.W.T. JANGAN BERPUTUS ASA. SESUNGGUHNYA ALLAH SUKAKAN HAMBANYA YANG BERSABAR. SELAMAT BERAMAL.

  18. johari bin ihsan says:

    saya belum bertemu jodoh..insyaALLAH saya amalkan..halalkan ilmu ini ye, syukran jazilan..

  19. ha says:

    halalkan ilmu ini,,insyallah amalkan

  20. naz says:

    halalkan ilmu ni ya… tqvm

  21. kaksen says:

    insyaallah akan berusaha utk mengamalkan doa ini..semoga amalan doa dan harapan akan termakbul..amin

  22. Ida zureen says:

    Alhamdulillah. Menakjubkan. Berkesan!

  23. tun teja omott says:

    minta izin utk amalkan yer…tima acehh

  24. alonghaz says:

    mohon izin doanya. terime kasih

  25. hamba allah says:

    Mintak halal ilmunye..

  26. sam says:

    subhanallah menabjubkan izinkan aku tuk meng amalkan ny…

  27. izza says:

    insyaALLAH sy nak amalkan..trima kasih atas ilmu yg dberikan.semoga drahmati..sy mohon kongsi.. :)

  28. mia says:

    InshaAllah….berilah hambaMu ini nikmat kebahagiaan berumahtangga…temuknlh hambaMu ni dgn insan yg bole mbimbing kearah kebaikan…arap2 tahun ni tmakbul doa hamba…

  29. zaza says:

    Sukarnya jodoh saya…allah maha mengetahui…insyaallah

  30. sofi says:

    terima kasih atas panduan ini…mohon dihalalkan ilmu ini untuk saya amalkan..mudahannya Allah Taala permudahkan urusan jodoh..amin

  31. Cikgu Anggun Jelita says:

    Insya’ Allah saya akan cuba amalkan.. =D

  32. Shairulniza mohd noor says:

    Mohon halalkan zikir ni yntuk sy amalkan..mudah- mudahan diperkenankan doa dan hajat ini. Amin3..terima kasih.

  33. Wan says:

    minta izin utk amalkan ye. Terima kasih.

  34. mira says:

    assalamualaikum…mohon izin utk amalkan doa ini ye…

  35. hajar says:

    inn sha allah sy akan cba trima kasih…….kne mhon izin ke…izin kan ye

  36. nyraeyra says:

    Mudah mudahan di berkati allah… dandi pertemukN jodoh yang baik baik

  37. nila says:

    mohon izin share..tq

  38. munirah says:

    salam…m0hon izin amalkan d0a ni ye..insyaallah sm0ga Allah cpatkan jd0h.,AMIN

  39. Hanita says:

    salam, minta izin di amalkan ya, terima kasih.

  40. farhan says:

    alhamdullilah

  41. Eiza says:

    insyaallah saya akan amalkan doa ni..semoga saya dipercepatkan jodoh dengan org yang dah lama sy tunggu. Amin.

  42. romyyani says:

    mohon izin buat ngamalin doa ini ea

  43. IS says:

    MOHON HAHALKAN ILMU TOK

  44. fara says:

    Sy meminta izin untuk amalkn doa ini yea

  45. mizz ita says:

    mohon kongsi ilmu yg baik2 ini.

  46. Sal says:

    izinkn sy utk amalkn ayat ni,sory sy kurang pasti,3x jumaat je ka?kurang fhm,amalkn pas solat asar mksudny x leh bngun dari sejadah smpi mahgrib ke?

  47. Sal says:

    Izinkn sy utk amalkn ayat suci ni,sy kurng fhm nak amalkn 3x jumaat je ke?kena amalkn pas solat asar brmksud x leh bngun dari tmpt solat ke?

  48. putralikusembilan35@gmail.com says:

    Mintak izin untuk mengamalkan doa ini

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s