Doa untuk mendapat si jantung hati

Dibawah ini adalah diantara doa dan ayat yang perlu dipilih untuk mendapat bakal pasangan hidup yang baik agar menjadi si jantung hati:

1. Amalkan membaca surah al-Furqan, ayat 74

Yang bermaksud:

“Ya Tuhan kami, anugerahlah kami, isteri kami dan keturunan kami, sebagai penyayang hati kami, dan jadikan kami imam bagi orang-orang yang bertakwa (Muttaqin)”

2. Baca Surah Yusuf, ayat 4 pada semangkuk atau segelas air, kemudian sapu air itu pada muka. InsyaAllah doa akan dimakbulkan.

3. Cubalah membaca Surah Yusuf pada sebekas air yang bersih sebanyak 3 kali pada malam Jumaat. Gunakan air itu untuk mandi pada tiga pagi berturut-turut dan diminum 7 kali setiap hari selama tiga hari berturut-turut. InsyaAllah doa akan dimakbulkan.

4. Amalkan membaca surah Yassin pada setiap malam. Sebelum membaca, niatkan di dalam hati supaya Allah SWT menyegerakan jodoh, memberikan jodoh yang terbaik dan beriman untuk anda.

5. Surah al-Fatihah juga mengandungi banyak faedah dan keberkatan jika sentiasa diamalkan. Salah satu kebaikan yang datang daripadanya ialah dikurniakan jodoh. Amalkan membaca surah ini sebanyak yang mungkin sambil berniat diberikan jodoh yang baik dan beriman kepada Allah SWT.

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Doa untuk mendapat si jantung hati

  1. naufal adli says:

    Assalamualaikum wr wb pakcik…salam persaudaraan dan salam kenal pakcik…apa boleh saya mengetahui email dr pakcik…saya dari medan sumatera utara. Atas jawabannya trima kasih pakcik

  2. Ros says:

    salam pak,,,izinkan saya untuk mendapatkan doa2 ini sebagai amalan saya yang masih daif dalam soal agama ini, dan saya berharap mendapat insan yang sudi membimbing saya..terima kasih

  3. nas says:

    izin saya ambil filenya,tuk amalkan.

  4. Syah says:

    saya pun nak guna doa ini..mohon kebenaran juga ye… terima kasih

  5. zamir says:

    assalamualaikum?izinkn sya mengamalkn doa ini

  6. perigee says:

    salam..saya minta izin amalkan ilmu ini ya.Terimakasih..

  7. Putera pantai Utara says:

    assalamualaikum wr.wb …mohon izin nak amalkan jua doa ini.. semoga Allah melapangkan dan melimpah barokah dan rahmah kepada kita semua. amin

  8. end says:

    assalamualaikum wr.wb
    mohon ijin mengamalkan doa” di situs pakcik

    thx
    wassalamualaikum wr.wb

  9. ainal says:

    Salam…mohon izin untuk anak saya amalkan doa2 ini..dan agar dapat saya panjangkan ilmu ini…tq

  10. haq says:

    izinkan sy mengambil ilmu ini, mohon kebenaran

  11. da says:

    mohon izin pak

  12. chiko says:

    saya minta ijin untuk ikut mengamalkan doa ini, trimakasih…

  13. ayu says:

    izinkan sy mengambil doa dlm blog ini agar setiap apa yang di lakukan berdasarkan doa akan mendapat keberkatan daripada illahi,,, insyaallah,,,

  14. adibah says:

    izin untuk mengamalkan

  15. dicky p says:

    assalamualaikum

    ijin mengamalkan doa doa dibolog pakcik

    wassalamwbr

Tinggalkan Jawapan

