Doa Ayat Menawan Orang Yang Dihajati

Bismilah…Kaf Haa Yaa Ain Shood 25X Allahumma bikaafi kifaayatika ikfinii syarro nafsi wal kholqi ajma’in wa bihaa’i hidaayatika ihdinii wahdi lil kholqo ajma’in. wa biyaa’i yumnika yamminnii wa yammin liyal kholqo ajma’in wa bi ‘aini ‘inayatika a’inni wa shakhir lii ma’unatal kholqi ajma’inwa bishoodi shulhika ashlihni wa ashlih liyal kholqo ajma’inBihaqqi fa’syailun syaluukhiyya asyliikhuuthoo syakhuuthoo ya syaikh thoithowaal, shakhir liyal jinna wal insa, ya man yaquulu lisyai’in kun fayaa kun , kawwin kaf,haa,yaa,ain shood bisirri (laa illaahaa ilalaah 3X)wa shollallaahu alaa sayyidinaa muhammadin wa aalihi wa shohbihii wa sallam,walhamdullillahi robbil allammin.

Keampuhan doa ini akan mendapatkan kasih sayang dari seluruh mahluk baik manusia maupun jin.Baca secara rutin sehabis sholat shubuh dan ashar 1X. maka pada diri anda akan timbul daya pesona yang kuat, dan siapa pun yang memendang akan terpesona oleh daya tarik anda yang bagaikan magnet. tapi bagi non muslim cukup membaca seperti ini:

“wahai saudaraku Kaf Ha Ya Ain Shod yg berdiam di awan merah” bantulah aku……………………….(sebutkan hajatnya}

About these ads

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

69 Responses to Doa Ayat Menawan Orang Yang Dihajati

  1. pakcikli00 says:

    wan noraisyah berkata
    28 Disember 2010 pada 5:31 pm e

    salam..mohon di ijazahkan semua ilmu yg ada di blog ni ye..sy minat dgn semua ilmu pakcik

  2. Pingback: kiriman blog yang paling banyak dibaca pada 30/12/2010. « neutral

    • nurool says:

      assalamualaikum..

      mahu bertanya…ayat kaf haa yaa ain sood dgn allahumma bikaafi kifaayatika ikfinii syarro nafsi wal kholgi ajma’in wa….. tu dari surah mane?
      senang sikit buat rujukan pada quran..

      lg 1..yg bertanda [....] [....] tu ape mksud?

      terima kaseh

    • rozie wahab says:

      Salam…

      Kaf Haa Yaa Ain Shood ….. Allahumma bikaafi kifaayatika ikfinii syarro nafsi wal kholqi ajma’in wa…ingin bertanya surah apa dan ayat berapa

      terima kasih

  3. mak su says:

    salam pakcik..mohon di beri kbnaran utk belajar dan mintak izin utk buat amalan harian…

  4. syukri says:

    Assalamulaikum, semoga pakcik mendapat penuh rahmat dan keberkatan dari Yang Maha Kuasa. Saya memohon boleh kiranya di paparkan doa ini dalam tulisan Alquran disamping yang sudah sedia ada sekarang.
    saya mohon izin untuk mengamalkan nya dan mohon di izinkan kepada saya. HADIAH Alfatihah untuk pakcik yangikhlas dari saya yang mampu saya berikan

  5. pakcikli00 says:

    Waalaikumusalam

    Tuan Syukri, terima kaseh saya ucapkan kepada keikhlasan tuan menghadiahkan fatehah kepada saya. Satu hadiah yang saya anggap tidak ternilai seumur hidup saya, apatah lagi jika nak dinilaikan dengan dunia serta isikandungannya. Adab dan keikhlasan yang sebeginilah yang sentiasa memberkati tuan menuntut ilmu pengetahuan.

    Walau bagaimana pun bukanlah tujuan saya menyediakan weblog ini untuk menerima hadiah dari sesiapa, memadailah jika Allah swt meredhoi amalan saya ini dan merestui semua mereka yang mengamalkan segala ilmu pengetahuan diweblog ini.

    Jika ada masa nanti saya akan mengemas kini segala kandungan weblog ini dari masa ke semasa untuk kebaikan kita bersama, Insyaallah.

    Terima kaseh salam hormat.

  6. amey says:

    salam..nk tya..ayat ni dalam surah mne yer? ade dlm versi arabic x? takot slh bca, bwa mksud lain..

  7. Syah says:

    saya pun nak guna ayat ini…mohon kebenaran saudara…terima kasih..

  8. Saya pun ingin diijazah ayat ini untuk amalan saya. Tahniah dan terima-kasih diucapkan pada usaha murni Pak cik Li. Harap usaha ini dapat diteruskan. Semuga di berkati Allah, amin……

  9. Hanim says:

    Salaam PacikliOO
    Maaf saya mohon beri pendapat dan nasihat iaitu segala Du’a hendaklah dalam bahasa ‘Arab tidak bolih di tulis dalam bahasa melayu salah makhraj atau harakat maka lain maksudnya dan Allah Subhanawata’la tidak terima du’a itu. Mohon perbetulkan du’a yang diatas. Wallaahu’alam

  10. asmieyzana says:

    As Salam Pakcikli

    mohon ijazah dari pakcik untuk mengamalkan semua ilmu yang ada kat blog ini..terima kasih

  11. amat says:

    salam ..
    1.ayat ni dari surah mana
    2.“wahai saudaraku Kaf Ha Ya Ain Shod yg berdiam di awan merah”
    ini siapa .minta penjelasan
    harap dapat jawapan yg sebenar

  12. suci says:

    mohon mengamalkan segala ilmu yang di paparkan di website ini…terima kasih banyak2..semoga Allah swt akan melimpahkan kurnia rahmatnya di atas kesudian Pakcik berkongsi ilmu pengetahuan..

  13. dila says:

    boleh tak disertakan dalam tulisan alquran.. surah apa dan ayat berapa… lebih mudah dan lebih afdal… mudah-mudahan ilmu alquran ni boleh dikongsi bersama…

  14. munira says:

    salam pakcik.harap pakcik boleh nyatakan doa ini dimabil dari surah apa dan ayat berapa.hanya untuk kepastian yang doa ini dtgnya dari al-Quran dan tidak menyalahi agama.terima kasih

  15. noorul says:

    SALAM..
    maaf..sekadar mahu beri pendapat..apa kata beri tahu surah mana dan ayat berapa ayat diatas ni..so senang nk rujuk dalam al-quran..

    maaf..sekadar pandangan

  16. aleeya says:

    assalamualaikum.. Mohon tuan dapat mengijazahkan ilmu ini kepada sy juga utk kegunaan harian. Insyaallah sy akn menggunakannya untuk tujuan yg baik baik belaka.. Terima kasih..

  17. su says:

    SALAM

    MOHON IZINKAN APA2 YG DI BERIKAN DI SINI.

  18. yance hendrik says:

    mhn ijin mengamalkannya pakcik

  19. ran says:

    Salam,samanya komen dripada saudara Hanim..
    Mohon supaya disediakan doa dalam bahasa Arab..
    segala usaha murni pemilik blog ini saya amat hargai..
    Wassalam..

  20. panglima Qayyum says:

    Asallamulaikum….?ya allah ya rahman ya rahim….
    izinkan saya mengamalkan ilmu ini untuk ke jalan yang benar…di alam yang nyata ini..amin…

  21. zu_isma@yahoo.com says:

    mohon izizn untk mengamalkan

  22. radi says:

    salam .berikan saya satu doa kunci mulut org (diamkan orang)
    pendek dan senang di baca
    terima kasih
    pakcli00

  23. nurul says:

    salam…mohon izin guna ayat ini ye pakcik

  24. aran says:

    salam….mohon izin untuk amalkan nya saudara ya…wasalam

  25. tolong di tulis menggunakan transliterasi bahasa arab karena sangat membantu dalam penterjemahan dalam bahasa melayu

  26. nonijeli says:

    Assalam semua

    Pakcik, maaf. Mungkin ilmu saya tidak tinggi mana, tapi mohon pakcik berikan saya nama surah supaya boleh diambil dari AlQuran terus dan buat rujukan. Senang kan .. :) Terima kasih dan mohon izin semua ayat yang pakcik tulis dalam blog ya. Moga Tuhan merahmati segala kebaikan yang pakcik buat.

  27. perigee says:

    salam. sy mnta izin mengamalkn semua ilmu yg pakcik kongsikan di sini..sgt bermanfaat utk org yg fakir spt saya…terimakasih

  28. mohon halal kan ilmu ini ya pak kiyai..

  29. suri says:

    assalamualaikum,

    mohon izin untuk mengamalkan ayat ini, terima kasih pada pakcik yang sudi berkongsi, semoga selalu dalam rahmat Allah.

  30. sshah amran says:

    assalamualaikum pakcik mohon izin untuk amal ayat ini .terimakasih hanya allah dapat mmembalasnya segala apa nyg pakcik ajar . .hanya fatihah yg daptsya sedekah kan pada pakcik .alfatihah

  31. helmey says:

    klau blh tlng kasi tau ayat ni kt surah mana,ayat no berapa.senang nk buat rujukan.terima kasih kepada pihak yg mnyediakan semua ni.semoga di rahmati ALLAH

  32. are says:

    izinkn saya mengamalkan ayat2 dan doa yg terdapat dlm blog ni…moga mendapat kerahmatan dan keberkatan dari Allah…aminn

  33. ieda says:

    sy mohon untuk mengamalkan segala ilmu dan doa yg ada di dlm blok pakcik ni..terima kasih pakcik

  34. hussini says:

    Salam
    Mohon diizinkan untuk amalan

  35. adlu says:

    xder ke yg dalam tulisan jawi???

  36. hafiz says:

    Mohon izin mengamalkannya

  37. wan says:

    Saya nak amalkan ni Pak CIk . moga doa yang Pak Cik beri ni betul dan tidak salah disisi agama Islam .Mohon kebenaran ye Pak CIk . Terima Kasih

  38. tatang says:

    mohon halal kan ilmu ini ya Pak Kiyai..

  39. ima says:

    assalammualaikum…izinkan saya mengamalkan doanya dan diijazahkan kpd saya

  40. syah says:

    mohon kepada pakcik saya minta izin untuk mengamalkan ayat di atas, semoga kebaikan pakcik dibalas dengan beribu kabaikan dari Allah SWT..amin..mohon restu dari pakcik

  41. syah says:

    pakcik saya mau bertanya…mengapa kaf ha ya ain shod dikatakan saudaraku yang berdiam di awan merah….mohon penjelasannya ya pakcik…sebelumnya terima kasih atas bantuan dan penjelasan pakcik

  42. Asadul Abyaad says:

    salam mohon izin dan di ijazah kpd saya dengan izin yang maha Esa.. agar manfaat ilmu ini diberkati bersama insyaallah..

  43. hafiz says:

    salam. mohon izin dri pakcik utk mgamalkan doa ayat mnawan org yg dhajati, dan mohon d ijazahkan smua ilmu yg ada kat blog pakcik.. alfatehah saya send kpd pkcik.. wassalam

  44. hafiz says:

    assalammualaikum, mohon ijazah dan izin utk mgamalkan semua ilmu yg ada kat blog ni.. al fatehah send kpd pkcik

  45. dhiyah says:

    mohon ijin megambalkannya. terima kasih

  46. naharuldin shah nawawi says:

    ..assalamualikum…mohon izinkan saya amalkan doa ini….amin…tkasih

  47. zulkefli says:

    bismillahirrohmanirrahim, saya zul disini nak mintak halal dari pakcik utk saya nak mengamalkannya kejalan yang baikdan diredhai.sebelum tu sepuluh jari disusun memohon ampun dan maaf andai kata ada tersalah bahasa. moga usaha ini diberkati allah. Jaza kallah hukhoi ronkasiiron,assalamualaikum warohmatullahi wabarokaatuh.

  48. cute says:

    minta izin mengamal

  49. somehow says:

    Kenape tidak disediakan dalam tulisan jawi ?? Lagi mudah utk kami buat rujukan..
    terima kasih..

  50. aziraf says:

    Salam,
    Sya mohom ukt mengguna pakai ayat2 doa dan zkir yg terdpt dlm blog pak cik ni.
    tima kasih.

  51. Heru says:

    assalamu alaikum pakcik,saya mohon agar pakcik sudi kiranya untuk mengijazahkan zikir ini kepada saya.

  52. Abdullah says:

    Mohon izin mengamalkan semua doa yang dipaparkan di sini. Al-fatihah untuk tuan. Semoga Allah memberi rahmat.

  53. Khalifah hanis says:

    A’slm..terima kasih pakcik kerana memberi banyak ilmu bermanfaat didalam blog ni..mohon di ijazahkan semua ilmu didalam blog ni..terima kasih..

  54. humyraa says:

    Assalammua’laikum wbrt..

    Minta halalkan ilmu ini utk diamalkan.Terima kasih.

  55. syakhawi says:

    assalamualaikum…smoga saudara diberkati allah….mohon diamalkan ye

  56. kritorres says:

    mohon kebenaran pakcik untuk amalkan semua ilmu yang ada dalam blog pakcik ne melainkan yang sihir

  57. isha says:

    benarkan sa ambil ayat ini

  58. hassan basri says:

    assalamualaikum…smoga saudara diberkati allah….mohon diamalkan dan ijazah

  59. akmal says:

    assalammualaikum….terima kasih atas kerja sama saudara,harap-harap termakbullah doa yang saudara berikan pada saya dan kawan-kawan di laman ini amin,amin ya rabbalalamin…

  60. MFG says:

    mohon mengamalkan segala ilmu yang di paparkan di website ini…terima kasih banyak2..semoga Allah swt akan melimpahkan kurnia rahmatnya di atas kesudian Pakcik berkongsi ilmu pengetahuan..

  61. izah says:

    mohon diamalkan…..sy sedekahkan al-fatihah untuk pak cik untuk sy amalkan doa ni

  62. HAFIZZ says:

    Assalamualaikum.
    Pakcik, MOHON dnyatakn asal usul stiap ilmu yg dpturunkn d blog ini. Samada dr Kitab Suci Al-Quran, Surah ape & Ayat ke brape, Hadis Sahih dll.
    Kedua, TOLONG srtakn bsama Bahasa Jawi jka ianya dr Kitab Suci Al-Quran.
    Smoga kita b’oleh MANFAAT, BUKAN ksesatn dr amalan yg d uar2kan.

  63. mohammad ashraf says:

    assalammualaikum…
    mohon diijazahkn ilmu ini kpad sya…
    sya akn mngnkn nya untk tjuan yg baik…
    terimah kasih…

  64. Ar-Rijal says:

    tolong tulis doa tersebut dlm tulisan Arab

  65. helmi emi says:

    Mohon izin nk amalkan ayt pakcik..harap dmkbulkan dan ayt ni mnjdi

  66. din says:

    mohon izinkan sy amalkan doa ini..terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s