Doa menghindari sihir dan ilmu hitam

Khasiat dan kaifiat beramal

Caranya ialah dengan membacakan ayat-ayat ini bersama ayat ke 118 hingga 121 surah al-A’raaf dan ayat ke 69 surah Taha kepada bekas yang mengandungi air. Kemudian air itu disiram ke atas kepala orang yang terkena sihir itu.

(al-Durrul Manthur, tafsir ayat 81-82 surah Yunus)

About these ads

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

61 Responses to Doa menghindari sihir dan ilmu hitam

  1. terima kasih,izinkzn saya menerima ilmu ini.

  2. izinkan saya menerima dan mgamalkn ilmu ini..terima kasih..

  3. Laskar jawi says:

    Kalo ilmu hitam..Hajar pakai karomah jikarat syekh gede suropati http://minary.wordpress.com

  4. fadzildaud says:

    terimakaseh ……izinkan saya untuk guna ilmu ini

  5. nizam says:

    terima kasih… mohon untuk saya gunakan ilmu ini

  6. Wan says:

    Terima kasih..izinkan saya mendapatkan dan mengamalkan ilmu ini

  7. AWIB says:

    Mohon izin utk copy n share di blog sy. Terima kasih.

  8. mama says:

    terima kasih…izinkan saya mendapatkan dan mengamalkan ilmu
    ini….

  9. m says:

    assalamualikum, izinkan saya mengamalkan ilmu ini.

  10. ahmad kau selalu di hatiku says:

    sy nk belajar ilmu hitam…

  11. assalamualaikum.. sy nk tnye,bagaimana nk mghndari ilmu sihir dan melariskan perniagaan? ayh sy seorg penjual aym, selalu sgt kena benda2 mcm ni,sy kesian sgt tgk ayh sy.kedai aym ayh sy kdg2 arg nmpak,kdg2 org ckp kdai ttp.padahal kedai 2 selalu bkak.bru2 ni kai ayh sy bgkak,pergi brubat tradisionl,katenya ayh sy terlangkah 1 benda yg dtanam dtmpt yg tersmbnyi. dan 1 lg bnda 2 da dpt korek balik,dan bnda 2 dtg lg..ayh sy da x tahu nk bt ape skrg,so sy nk mmbntu ayh,kasihan sy tgk.

  12. balqis says:

    izinkan saya menggunakan ilmu ini…

  13. masli says:

    Izinkan saya mendapatkan dan mengamalkan ilmu ini.

  14. Abdul Naser says:

    Salam pakcik, saya ingin minta izin untuk menggunakan amalan ini.

  15. juna says:

    terimakasih izinkan saya n adik saya untuk mengamalkan bacaan alquran ini mudah2an kami terhindar dari ilmu hitam….amien

  16. mai says:

    izinkan saya mengambil dan mengamalkan doa ini

  17. kasih says:

    terima kasih..saya mohon untuk mengamalkan ilmu ini…

  18. kecik says:

    tq,..sy nk cuba doa ini,..ye..mhon kngsi ilmu yee

  19. Annisaa says:

    Minta izin copy dan amalkan ayat ni. Terima kasih..

  20. nana says:

    terima kasih…

  21. Nurul Amiera Dayana Abdullah says:

    Terima Kasih. Izinkan Saya mempelajari ilmu ini. Amin.

  22. mohamad safizam says:

    terima kasih saya akan amalkan doa ini.

  23. iman says:

    terima kasih izinkan mengamalkan ayat ini.

  24. nadra says:

    terima kasih. tlg izinkan saya mengamalkan doa ini
    tlg ijazahkan doa ini kepada saya.

  25. shah says:

    salam, izinkan saya mengamalkan ilmu ini dan izinkan juga saya berkongsi dgn muslimin dan muslimat yang lain. terima kasih.

  26. gimana gan menghindari sihir

  27. Zee says:

    nak minta izin nak guna doa nie

  28. man says:

    terima kasih ….

  29. azmi van houten says:

    assalamualaikum …saya kmaren medapatkan musibah yg sngat berat..
    2 bulan 10 hari kakak saya meninggal karna ilmu sihir oleh orang jahat…
    dan mengkin giliran saya lagi.
    sblom sya kenak dluan tlong izin kan saya menghafal dan mengamalkan nya untuk jaga² diri buat saya..
    saya mnta tlong kali ya mbah.
    tlong bntu saya….

  30. Anne says:

    terima kasih saya akan coba, insyaallah… izinkzn saya menggunakan doa ini…

  31. Hamba Allah says:

    Adakah cara ini akan memberi efek langsung?

  32. hasna says:

    izinkan saya mengamalkanya

  33. Hamba Allah says:

    assalamualikum, izinkan saya mengamalkan ilmu ini.

  34. khairul says:

    izinkan saya amalkan ilmu Allah ini.

  35. khairunar says:

    terima kasih…..insyaallah saya akan amalkan demi keluarga saya….

  36. mohd isa bin ali akbar says:

    Izinkan saya amalkan demi keluarga saya

  37. izayani says:

    Salam… mohon izin untuk mengamalkan ayat ini

  38. hasnah says:

    Assalam semuga sya dpt amalkn ayat2 ini mjdi plindung pda saya dan famili sya, untuk mghindarkn kzaliman manusia yg telah mgunakn ilmu itam trhadap famili sya, yg myebabkn sya disihir mengalami bisa2 kki bertahun2 n ibu sya tkena santau tempias drsuami yg mybabkn kematian……suami sya yg telah d santau angin…..2 bln lebih x dpt berjalan disbbkn kzaliman manusia ygbetopengkn haiwan……smuga ayat2 nijdipodaman pda sya……

  39. hafiz says:

    Aslmkm..terima kasih..Izinkan sy mengamalkan ilmu ini.

  40. salamm…. mintak izin mengamalkan n berkongsi dgn rakan2….

  41. zul tondekan says:

    salam….minta izin gna ilmu allah ni….

  42. hamba yg x sempurna says:

    Assalamualaikum izinkn saya share dgn sahabat sya..

  43. Jaja says:

    !~assalamualaikum…terima kasih & izinkan sy mengamalkan ilmu ini…alhamdulillah…!~^^

  44. hrhnrzln says:

    Salam, izinkan saya mengamal ayat yang diajarkan diatas dan kalau tak keberatan doakanlah untuk saya agar sembuh, aminnn

  45. Taufik says:

    Aq kurang ngerti tentang ini.pemahamanku ttg AlQuran sangat minim…..tapi makasih ya…buat yg share ini…kalian tu udah menolong sesama…

  46. aleza says:

    salam..izinkan saya mengamal ilmu ini..terima kasi

  47. aleza says:

    salam?saya mau tnya sesuatu,bole?

  48. ratu ubi says:

    terima kasih izinkan saya menggunakan doa ini

  49. zil says:

    salam.terima kasih ilmu ini sgt berguna..izinkan saya menggunakan doa ini

  50. leeza says:

    terima kasih diatas ilmu yg berguna ini dan saya minta diizinkan untuk mengamalkannya. InsyaAllah moga2 berkat.

  51. yusof md nor says:

    alhamdulillah..mohon izin untuk mengamalkan ilmu ini…mudah mudahan diberkati allah

  52. asmah says:

    salam izinkan sya mengamalkan ilmu ini trma kc.

  53. laila bte majid says:

    salam tk izinkan saya mengamalkannya

  54. zatil hidayah says:

    izinkan saya mengamalkan ilmu ini di dalam kehidupan seharian saya

  55. Teguh says:

    alhamdulillah..mohon izin untuk mengamalkan ilmu ini…

  56. sally says:

    Salam izinkn saya mengamalkn ilmu ini .terima kasih

  57. farah says:

    assalamualaikum…..izinkan saya copy ayat ini….

  58. Roslezan says:

    assalamualaikum…terima kasaih…izinkan saya mengamalkan ilmu ini…

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s