Doa pendekat jodoh

About these ads

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

53 Responses to Doa pendekat jodoh

  1. izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari , terima kasih.

  2. Izinkan saya menerima dan mangamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari,terima kasih.

  3. azam says:

    izinkan saya amal ayat diatas selamat tahun baru 2011- terima kasih … assalamulalaikum

  4. saiful says:

    assalamulalaikum… izinkan sy mengambil ayat diats

  5. LINDA says:

    aslmkm izinkan sy mengambil dan menghafal ayat ini..terima kasih

  6. maulana says:

    izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,

  7. Norrafidah says:

    assalamualaikum..izinkan sy mengamalkan ayat di atas..terima kasih..

  8. ieda says:

    assalamualaikum..sy meminta izin untuk mengamalkan ayat ini..terima kasih

  9. aishah says:

    salam..izin kan sy mengambil ayt tersebut..trima kasih…

  10. umi says:

    assalamualaikum…izinkan saya mengamalkan doa ini…tk..

  11. hanimarhaini says:

    izinkan saya mengamal ayat ini…terima kasih

  12. naharuldin shah nawawi says:

    assalamualaikm…..izinkan sy amalkan doa ini…amin…

  13. hafiz says:

    Salam… izinkan says mengamalkan ayat diatas

  14. nazri says:

    assalamualaikum…izinkan saya mengamalkan doa ini…tk..

  15. Hamba Allah says:

    Mohon diizinkan saya memakai dan mengamalkan doa ini

  16. ashiqin says:

    assalamualaikum..izinkan sy mengamalkan ayat di atas..terima kasih..

  17. liana nazarudin says:

    izzin kan sy mngamalkan ayat siatas terima kasih

  18. ikk says:

    Salam… izinkan saya mengamalkan doa diatas…terima kasih..

  19. zafarul says:

    salam, izinkan saya mengamalkan doa ini,

  20. Ante Nawir says:

    ijinkan saya di brkati dgn doanya.amin

  21. MK says:

    Assalamuilaikum.
    izinkan saya menerima dan mengamalkan ilmu ini,saya susun sepuluh jari , terima kasih.

  22. isha says:

    izinkn sa mngambil dan mnghafal ayat ini semoga akn d makbulkan..amin

  23. syahira says:

    izinkan saya mengamalkan segala doa yang terdapat dalam doa ini . terima kasih

  24. Fauziah says:

    salam..izinkan saya mengamal segala doa yang terdapat di doaayatdan zikir..amin

  25. Nitha says:

    izinkan saya untuk mengamalkannya..dan mohon doanya semoga berhasil…aminnn

  26. liyana says:

    asaalamualaikum…..saya minta izin untuk mengamalkannya…aminn

    jazakallah

  27. aku says:

    asaalamualaikum…..saya minta izin untuk mengamalkannya…terimakasih

  28. adaham says:

    izinkn sye amek ayat di atas

  29. adaham says:

    semoga ayat ni dmakbulkn oleh allah . amin .

  30. ayu says:

    izinkan sy amik amal ayat ni

  31. Haslinda says:

    Boleh kah saYa MeNgamaLnya daLam TuliSan rUmi?

  32. hamba Allah says:

    assalamualaikum…izinkan sya utk amalkan ayt di ats yer..terima kasih..byk2..(^_^)

  33. ila says:

    amin ya allah…semoga dia jodohkuuu

  34. asaalamualaikum, saya minta izin mengamalkannya…aminn

  35. Annon says:

    Assalamualaikum, Izinkan saya mengamalkan ayat di atas. Semoga Allah memakbulkannya. Amin

  36. LINDA WAHAB says:

    Assalamualaikum. saya juga memohon perkenan untuk beramal dengan ayat tersebut. semoga di cepatkan jodoh dan mendapat pasangan terbaik. amin ya rabbal alamin.

  37. zetty says:

    salam..saya nak tanyer dia dalam kurungan tu nama pasangan kite ke..pasangan saya lelaki, jadi nama pasangan saya ke yang saya harus tukar tu..mohon sesapa dapat membantu saya..confius..

    • LINDA WAHAB says:

      Allah hummaj`al NI kalau guna ni (untuk diri sendiri/maksudnya aku) maka bacalah nama sendiri, maksudnya kita doakan diri kita dapat jodoh yang baik, maka tukarkanlah semua yang ada HA seperti ALLAH HUMMAJALHA kepada allah hummaj`al NI.
      kalau zetty da ada calonnya maka kekal lah guna kan HA kemudian sebutlah nama pasangan anda. wallahu`alam.

      • zetty says:

        Tq saudari linda..maknenya “HA” tu kekalkan ye tak perlu tukarkan kepada “HU” (lelaki) ke..

      • LINDA WAHAB says:

        Doa utk perempuan : Allah humaj`alHA mahbubaTAN fi qulubilmu`minina wabashirHA
        Doa utk lelaki : Allah humaj`alHU mahbuBAN fi qulubilmu`minina wabashirHU
        Doa utk diri sendiri (perempuan) : Allah humaj`alNI mahbubaTAN fi qulubilmu`minina wabashirNI
        Doa utk diri sendiri (Lelaki) : Allah humaj`alNI mahbuBAN fi qulubilmu`miNATI wabashirNI

  38. Husna says:

    Salam..Mohon Shake

  39. nino says:

    Asalamualaikum
    saya mau nanya nh..
    Itu doanya sambil didampingi dg puasa senin kemis gk?,makash

  40. chocolate says:

    mohon izin mengamalkanye

  41. ira says:

    assalamualaikum . .mohon amek doa ini ye . .

  42. Nurhisyam says:

    salam..izin mngamalkannya..

  43. anne qys says:

    assalammualaikumm izin kan saya mengamalkannya… terima kaseh

  44. Eiza says:

    Mohon dan mintak keizinan untuk saya mengamalkan doa ini. terima kasih.

  45. Rahmat says:

    asslamualaikum izinkan saya mengamalkan

  46. Anis says:

    Salam minta izin utk amalkan….

  47. nadia says:

    Salam.izinkn saya mengambil dan mengamalkn doa ini ye.trm ksh

  48. zeila says:

    Salam, izinkan saya mengambil serta mengamalkan doa ini dan juga memberikannya kepada
    saudara-mara saya

  49. andi says:

    ass ww, sy mohon izin untuk mengamalkan doa yang telah saudaraku beri tahu, mudah2an mendapat berkah kebaikan dan terkabulkan hendaknya oleh ALLAH SWT, amin…..

  50. lina says:

    Izinkan saya mengamal doa ini. Terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s